Anbefalte innlegg

Fakser noe fra Haugesund sine sider

TORD ASKVIG wrote:

 

 

Gatebil Weekend i Haugesund, 3-5 september

Fikk denne invitasjonen på mail idag. Hadde vært kjekt om vi fikk samlet en god gjeng på søndagen, evt kunne vi funnet på noe på noe for oss selv på lørdagskvelden....

 

Selvsagt åpent for alle, ikke bare vi i Haugesund lokallag

 

Who's in???

 

------

 

Gatebil Weekend

 

Superstreet Haugesund vil herved invitere deres klubb medlemmer til bilfest 3-5 september.

Det hele starter med stands og et knippe utvalgte biler som stilles ut på lørdag.

Der vil det bl.a være db-Drag race (NM kvalifisering)og annen underholdning.

N.B Det er påmelding på db-Drag !!VIKTIG!!

 

På kvelden er det sosial sammkomst med live musikk,med bl.a SPETAKKEL på camp området, Sandbekken.

Det blir mulighet for innsjekk på fredags kvelden.

Pris weekendpass: 350,-(inkludert camp,konsert og treff)

Treff søndag: 50,-

 

Søndag er dagen for det stor-treffet.

Det blir masse stands og aktivitet på området, premie utdeling og masse gavedryss med bl.a en sydentur.

 

Informasjon vil bli oppdatert på vår nettside http://www.gatebiltreff.com

 

Noen som har tenkt seg ditt? Evt bare på søndagen? Vet ikke helt jeg, etter forrige treff jeg var der i april. Lite VAG og mye jap wrack. Og så er det jo Lokallagstreff den dagen også : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk tenkt meg dit. Det var tanken ihvertfall. Kjører over Haukeli fra Sandefjord. Herlige fjellveier! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres fristende ut.

Spesielt siden jeg ikke har mulighet til å være med til Bergen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurte litt på å ta en tur, bare søndag. Men jeg er litt usikker på om jeg kommer på ferga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av øyvind aarum

lurte litt på å ta en tur, bare søndag. Men jeg er litt usikker på om jeg kommer på ferga.

 

Full gass det! Kan kjøre den ombord for deg jeg, uten noen som helst garanti da :D:p Ellers så får du kjøre "rundt" da :P

 

Hvis det er interresse for det, så blir jeg kanskje med jeg også. Gidder ikke liksom å dra opp ditt aleina.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bler med eg.. Og så drar me bare rett på lokallag's treff ittepå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje eg bler me denne gangen... Må se om eg har penger te flere haugesund's turer,var der oppe denne helga å for 2uker siden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nok opp med Race4Fun uansett tror jeg. Må jo prøve å samles der oppe me VW Audi Club også. Men mener å huske dette treffet krasja med ett annet treff her i området? Eller husker jeg feil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Stokka

Men mener å huske dette treffet krasja med ett annet treff her i området? Eller husker jeg feil?

 

Det eneste jeg vet om den helgen er:

4 september: "økonimiløp" i Stavanger

5 september: Streetleagel testløp Stavanger/Sandnes

 

 

Så er det en gjeng som skal oppover, så blir jeg med jeg : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har muligens lovet å hjelpe til litt under streetlegalen på søndagen jeg. men reiser kanskje oppover fra fredagen. får se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stikke antagentlivis innom. Jobbe på kårstø for tiå, så ska prøva å komma itte jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel avreise sånn i 9 tiden på den søndagen?[Var det ikke noe sånt vi reiste sist gang Tore Egil?) Siden utstiller bilene skal være på plass i 11 tiden. Evt enda tidligere for bilvaksing litt nærmere Haugesund/Oasen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal bestille luftfjæring nå, får det nok ikke får fergeturen men... ca 4 uker leveringstid. Men jeg får prøve, tar fart og håper på det beste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av øyvind aarum

skal bestille luftfjæring nå, får det nok ikke får fergeturen men... ca 4 uker leveringstid. Men jeg får prøve, tar fart og håper på det beste.

Ha med små planker i bilen :P

Hvor mye måtte du ut for "air bumpsa"??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kampanje pris 16 store. ikke TüV da koster det 26000kr.

Trur de har planker på kaia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp tror d va ront 9 me reiste men me kan godt reisa litt før for min del..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yaiks!

 

Hørres tidligt ud, iallefall med mine helge-vaner :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hi hi nytte isje å stå opp i ett tia og komme på treffet når d slutter vet du du må stå opp tidligt vist du skal vera med..:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm? konne tenkt meg ein tur eg og...

Kor e d dokke ska mødas henn? klokkeslett osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg også , tid og sted ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E nesten som eg vurderer å bli med eg også.. Bare en sånn søndagstur liksom.. Ut å lufte gromannlegget kjøpt på Europris for 99 kr :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekt litt, så det er disse ferjeavgangene for Mortavika som er aktuelle:

kl 08.40 framme da kl 09.05 og

kl 10.00 framme da kl 10.25

 

Kjøretid fra Årsvågen til haugesund er vel goe 40 min, fremmøte av biler fra kl 11. Tar vi den første er vi framme i haugesund før kl 10. Og den kl 10 er vi vel framme ca kl 11.15-11.30. Holder kanskje i masseviss, siden selve stevne begynner kl 13?? Vet ikke hem ferje vi skal ta. Hva vil folket?

 

Oppmøte blir på Mc`n 1 time før ferje avgang og plukker opp folk 10-15min seinere på Esso`n i Tjensvoll krysset. Beregner litt god tid, selv om den reelle kjøretiden for noen av oss blir kortere :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må huske å beregne tid for vasking av bil i haugesund også.. eg meine me bør ta 0840 ferja.. ser ut som me bler en del folk og da kan d fort bli vaskekø..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir samma for meg! Hele søndagen er reservert bil :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e skamklar te begge fergene... men e enige med at me må beregna goe tid te vask o.s.v den tidliga e vel best i så måte eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.