Anbefalte innlegg

Da prøver jeg å organisere noe fellesavreise. De som vil er det bare å henge seg på!

Da blir det oppmøte blir på Mc`n på kvadrat kl 07.50 presis og så plukker vi opp folk 10-15min seinere på Esso`n i Tjensvoll krysset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ha med en kompis fra Bjergsted, møter på Tjensvoll.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ledig plass i bilen, hvis det er en som vil bli med opp og tenger plass. Nåes på tlf 996 20 004

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille på Essoen med friskt mot..

 

Glenn Ove, den vaskingå på Statoil og Texaco er d sånn betal 10 kr og spyl 2 min opplegg eller noe sånt? for d e jo noge drid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra du stiller med frisk mot Tore Egil: ja :

Da gjenstår å se hvor mange som var/er litt kjekke som skryt på seg at de skulle oppover. Blir vareopptelling på kaia i Mortavika:D

 

Så langt ser det ut som jeg blir ensom på Mc` n og 2 stiller med frikt mot på Esso`n.

Kenneth hvor møter han?(Tore Egil)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille på Essoen så sant værgudene e snille i mårå....

E og litt nysgjerrige på koss det bler med vaskingå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siri`s vær på VG.nett melder bra vær. Formiddagen: overskyet, 16 grader og svakvind. Ettermiddag delvis sol, 18 grader og svak vind(3m/s) og det samme gjelder for Mc`n på Kvadrat :D

 

Jeg har iallefall grov-vasket bilen i kveld. Så det blir litt enklere for meg i morra:cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faaaaen....

 

Klokkå e 00.15 og der e regn i loftå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Egil Steen

Eg stille på Essoen med friskt mot..

 

Glenn Ove, den vaskingå på Statoil og Texaco er d sånn betal 10 kr og spyl 2 min opplegg eller noe sånt? for d e jo noge drid..

 

vel jeg testa selv vasken i dag... betalte 90kr for 3 poletter tilsammens 9-10min tror eg...stressa som faen med å bli ferdig... alt for mye å velge mellom men var topp moderne utstyr, høytrykk, kost med såpe kommende ut av seg, felg rens, shine ett eller annet, Tar remover osv osv... skal love deg at du blir springende å stresse =) bilen min ble ikke helt ren fordi jeg slurva pga. at jeg hadde så dårlig tid med maskinen...

 

 

været er forresten litt tåkete her nå kl 01.37 men det er varmt ute og nesten vindstille. faen jeg er trøtt og må opp tidelig, må nok vaske bilen på ny....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Christensen

Faaaaen....

 

Klokkå e 00.15 og der e regn i loftå

 

Faen sier jeg også. Det er vått og det ser ut som det regner også : gråter : :mad: Og jeg som var så flink til å vaks og puse bilen min igår. Men tradisjon tro så har det alltid regnet HVER gang jeg har reist oppover der på biltreff. : oppgitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine bilder ble helt ræva så dem gidder jeg ikke legge ut en gang..

men du hans petter...hvorfor ropte arrangørene opp eiern av bilen din? altså deg? ble det gjordt noe skader på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var bare dommerene som ville ha en titt under panserert også. Ville ha med alt i bedømmingen. Nådde desverre ikke helt opp-> så nå blir det jobb i vinter så det sier; bling-bling under der:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah ok :) blir ikke noe bling bling under hooden min vertfall! men i drømmene mine så har jeg 3-4 golf mk3. en bane bil med så mange gamp som mulig.. En Vr6 Syncro med Rally Look som vinter bil. En blodsenka cruise bil.. og kanskje en show bil :) da har man det som plommen i egget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.