Anbefalte innlegg

Sån har dere tenkt noe på udstilling? Har dere påmeldt noe eget ustillingsområde bare for VW-Audi Club? Er vel kanskje litt folk fra andre lokallag i nærheten (+ haugesund selvfølgelig) som reiser bort?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg ikke tenkt på. Men husker i vår så blei VAG bilene forvist til at hjørnet av p-plassen. (håper vel Haugesund har fixet noe??)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppfordrer deg til å ta kontakt med haugesund sitt lokallag ihvertfall. er greit å komme seg inn i papirene til superstreet folka slik at dem vet at det kommer folk fra klubben og evt ca antall. Kan sikkert få telefonnummeret til han ene av de superstreet "toppene" om du vil ringe å høre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som bra ide å få plass på forhånd siden vi blir en del som kjører samla

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Stokka

Kan sikkert få telefonnummeret til han ene av de superstreet "toppene" om du vil ringe å høre.

 

Jo, jeg kan jo få det det hvis du har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med "lederen" nå. Ingen forhåndspåmelding denne gangen. Anbefalte oss bare å komme tidlig og kjøre sammen. For da parkere vi sammen også. Kunne evt ha prøvd å samkjørt dette med Haugesund???->slik vi gjorde i april

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

reiser mest sansynligvis opp fredags ettermiddag jeg og blir der til søndagen. håper på mye pent vær

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge metrolagene så sier de at vi skal finne fram kortboksene våre. Skal vist blir bra på torsdag. Men det som ofte er for godt til å være sant er ofte det. Ikke vet jeg hvilket land sola skinner i, men det er iallefall ikke i Rogaland (tok d`an :D)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

værgudene har noe imot rogaland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det blir ferjeavgangen fra Mortavika som er aktuell:

kl 08.40 framme da kl 09.05 i Årsvågen. Da har vi 2 timer på oss.

Kjøretid fra Årsvågen til haugesund er vel goe 40 min, fremmøte av biler fra kl 11.

 

Oppmøte blir på Mc`n på kvadrat bli vel kl 07.50 presis og så plukker vi opp folk 10-15min seinere på Esso`n i Tjensvoll krysset.

Noen som har invendinger/forslag? Kan bare opplyse at ferje avgangen før kl 08.40 er ca kl 06.!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mange bler me då??

Meg pluss den eminente sidekicken Cato pluss kenneth sko ver ned (han med caravellen) Få noe respons på kem som bler med..

 

Roar Ska du ver med??:D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen av dere kontroll på hvor mange som blir med oppover?

og skal vi ha en samlingsplass for så å kjøre i "kolonne" bort til hovedtreffet på søndagen? er visstnok veldig lite svar å få om hvem som kommer fra Haugesund lokallag desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Egil Steen

Kor mange bler me då??

Meg pluss den eminente sidekicken Cato pluss

Så bilen han er i deler nå?

 

Jeg er iallefall med : ja : Hvis alle her som har skrevet at de skal være med blir vi bortimot 10-11 biler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10-11 biler fra stavanger? det er vertfall bra :) kommer nok 2+ fra bergen... her i haugesund vet jeg ikke hvor mange som vil/skal, er relativt nytt medlem i VACN så jeg får se hva som skjer på det første lokallags møtet mitt her i hgsd lokallag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokte øvetid land vei:(

Økonomiløp på lørdag.

Streetlegal på forus på syndag før lokallagstreffet.

 

Bler gla hvis eg får me meg någe bilgreier i helgå, ser mørkt ud...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Økonomi løp e kjedeligt d e jo om å gjør å bruke minst muligt drivstoff... Gubbeløp pleie eg å kalla d..

må jo vera med t haugesund.. kan idje svikta oss..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værdamene på TV2 har jo også tatt fram solskinnet. Meldt om ok vær og ca 16 grader.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bra, har hatt møte i kveld...var totalt 8stk som møtte opp og det var veldig opp og ned og hvem som skulle osv.. kunne jo avtalt å møte for å samle oss for så å kjøre i kolonne bort.. men jeg vet ikke om jeg er personen som skulle fastsatt tid og sted siden jeg er ett helt ferskt medlem i VACN.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor pit-stop/vaksestopp blir hen? Sist blei det på shell`n på Aksdal. Eller er det noen bedre næremere Haugesund? bare ikke kjøre rundt halve haugesund, siden vi har ikke så god tid. Er jo på årsvaågen ca 09.05 og det tar ofte litt tid for å gjøre siste "shinen" på bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss vi for eks. møtes på AIS så er det Statoil stasjon tvers over gata med selv vask, men jeg tror kanskje at Hydro Texaco i Karmsundsgata er bedre fordi der er det 3stk selv vask båser og 1 maskin vask og stor parkeringsplass utenfor Nils Sund Cash N Carry som ligger rett vedsiden av..5-10 min avstand fra selve treff plassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, hvordan finner vi fram til ditt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Ok, hvordan finner vi fram til ditt?

 

http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n=&mode=&size=1&cb=cz&c=s&cm=&drill=&showCompanies=false&firma=&bkode=&v=&msa=m0&x=5.302889&y=59.396572&id=c_Z0GZ9I4Y&startId=&finishId=&spraak=1&oldZoom=6&zoom7.x=12&zoom7.y=10

 

Tenkte jeg kunne hjelpe dere finne frem, selv om jeg ikke får anledning å dra selv. Dere må uansett kose dere masse der oppe, og knipse masse om dere finner noen lekre A8'er ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, da sier vi det slik at vi Møtes på Parkeringsplassen hos Nils Sund Cash N Carry rett vedsiden av Hydro Texaco i karmsunds gata, tvers over Haugesunds Avis kl 10.30 på førstkommende Søndag! For der er det 3 selvvask båser og en maskin vask som til reisende fra Bergen og Stavanger kan vaske bilen i! OK? de som måtte møte opp før kan jo også det, men vi treffes vertfall på parkeringsplassen der (gjelder vel mest dem som kommer langveis fra som skal ha tid til å vaske bilen. Jeg kan nås på 957 92 600 viss de som kommer langveis fra lurer på noe.

 

MØT OPP ALLE SOM KAN!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er greit det! Vi ifra Stavanger er vel der allerede fra ca 09.45/10.00 og vasker bilene våre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.