#151 Skrevet November 23, 2007 Klikk på linken til Hotel furnesdalen. Regner med det er flere plasser der. Betaler for banekjøring der oppe. Vell møtt;) http://www.hotell-funasdalen.se/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet November 24, 2007 Klikk på linken til Hotel furnesdalen. Regner med det er flere plasser der. Betaler for banekjøring der oppe. Vell møtt;) http://www.hotell-funasdalen.se/ Ser ut til at det faktisk er overraskende mange rom ledig Men det hjelper ikke, jeg har sikkert ikke råd til noe sånt da heller... Får leke meg med S2-en min her hjemme jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet November 26, 2007 Heisann..Er helt ny i Audi klubben men dette har jeg lyst til å vere med på... Skal man betale noe til klubben får på melding og skal jeg melde meg på via klubben eller? Er det fortsatt hotell ledig tro? Håper å stille med rally pigg å gammel coupe type 85 Overnatting må du booke selv - Resten ordnes når du møter opp på treffet Velkommen skal du være ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet November 26, 2007 Om jeg drar oppover (noe jeg sikkert gjør om jeg har fri) overnatter jeg hos slektninger på Røros. Helt gratis, så da lever jeg med å ha en drøy time å kjøre til Funäsdalen.. Blir for drøyt for meg å betale et 4-sifret beløp for å bo på hotell en helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet November 26, 2007 Om jeg drar oppover (noe jeg sikkert gjør om jeg har fri) overnatter jeg hos slektninger på Røros. Helt gratis, så da lever jeg med å ha en drøy time å kjøre til Funäsdalen.. Blir for drøyt for meg å betale et 4-sifret beløp for å bo på hotell en helg. Nemlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet November 26, 2007 4-sifra beløp på et hotell for ei helg er helt normalt.. Og da det i tillegg er isbanekjøring i nærheten så er det verdt det. Men jeg skjønner jo det at ca 70 mil (fra hamar) tur-retur + hotell + banekjøring osv. blir en del tusen i løpet av helga. Men er jo ikke umulig med telt, skikkelig sovepose, underlag og primus, å overnatte ute selv om det er vinteren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet November 26, 2007 Jada, jeg vet at det er helt normalt å betale det. Greia er at for å ha mulighet til noe sånt når man ikke har heltidsjobb (jeg er student med høyst variabel inntekt) må man planlegge og prioritere ganske drøyt, og da bor jeg heller gratis med litt kjøring dit.. Jeg har hatt og har nok feltdøgn med betaling til at jeg har noe kjempestort behov for å ligge i telt noe særlig utover det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet November 26, 2007 En gang i året, verdt alle penga selv om det går mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Desember 5, 2007 4-sifra beløp på et hotell for ei helg er helt normalt.. Og da det i tillegg er isbanekjøring i nærheten så er det verdt det. Men jeg skjønner jo det at ca 70 mil (fra hamar) tur-retur + hotell + banekjøring osv. blir en del tusen i løpet av helga. Men er jo ikke umulig med telt, skikkelig sovepose, underlag og primus, å overnatte ute selv om det er vinteren.. HA HA HA..... TELT? en hel helg!!! Da tror jeg jommen meg du burde ha med mye edel vare skal du ikke fryse skakk.. et par tusen er da helt normalt,ja faktisk billig får en hel helg det da.. vart faktisk loft utsikt ned på banen fra rommet: rock : Dette gleder jeg meg til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Desember 5, 2007 Hååhåå.. Kom på tanken av tidligere år da vi har søtte en gjeng på hotellrommet etter bana har stengt med en haug av pils, å sett ned når audisentrum å gutta som "får til dette" bruker bana på kveldstid!! Er bare sinnsykt herlig å sitte å sjå på .. Får bare lyst til å starte bilen å stikke ned å "måke" snø å ligge bredt Gleder meg noe SINNSYKT!!!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Desember 5, 2007 Gleder meg jeg også. Har riktignok ingen bil ,men du holder vel av en runde til meg Urke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Desember 5, 2007 Får stå og se på vi Øystein;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Desember 5, 2007 Gleder meg jeg også. Har riktignok ingen bil ,men du holder vel av en runde til meg Urke? Skal få så mange runder du bare orker Øystein Får bare håpe bilen holder mål i år .. Får stå og se på vi Øystein;) Har ikje du skaffa deg bil enda da Knut??? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Desember 6, 2007 Hååhåå.. Kom på tanken av tidligere år da vi har søtte en gjeng på hotellrommet etter bana har stengt med en haug av pils, å sett ned når audisentrum å gutta som "får til dette" bruker bana på kveldstid!! Er bare sinnsykt herlig å sitte å sjå på .. Får bare lyst til å starte bilen å stikke ned å "måke" snø å ligge bredt Gleder meg noe SINNSYKT!!!! Mvh Er vel bare gutta der som får kjøre på kvelds tid da? siden det er bare slike karer som får til å kjøre auda... ??? eller? Kan i alle fall sitte å se på da siden vi var så heldige å få utsikt til banen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Desember 6, 2007 Er vel bare gutta der som får kjøre på kvelds tid da? siden det er bare slike karer som får til å kjøre auda... ??? eller? Kan i alle fall sitte å se på da siden vi var så heldige å få utsikt til banen.. Gutta må jo få leike seg litt ekstra da dem kanskje ikke får kjørt så masse på dagtid! Husk: Uten disse så hadda vi ikje hatt vintertreff i Funesdalen... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Desember 6, 2007 Har ikje du skaffa deg bil enda da Knut??? Mvh Jeg byr på biler i hytt og gevær. Hører om noen er intereserte i innbytte og prøver det jeg kan for å finne ett eller annet men har ikke hatt hellet med meg ennå. Men har noen måneder på meg ennå så jeg har ikke gitt opp. Blir med opp uansett. Så gjennstår bare å se om jeg leker meg på banen eller om jeg blir løpende rundt og smisker meg inn i div pasasjer seter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Desember 12, 2007 Og jeg som har gleda meg slik til vintertreffet Nå ser det mørkt ut.. Tilstanden på 2.8'n er heller laber og det spørs om konto og fornuft tåler detta Så.. Jeg kommer til treffet, men antagligvis som passasjer og tilskuer Hvis noen trenger sjåfør, på bana, jeg stiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Desember 12, 2007 Og jeg som har gleda meg slik til vintertreffet Nå ser det mørkt ut.. Tilstanden på 2.8'n er heller laber og det spørs om konto og fornuft tåler detta Så.. Jeg kommer til treffet, men antagligvis som passasjer og tilskuer Hvis noen trenger sjåfør, på bana, jeg stiller Jasså? Hvorfor det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Desember 12, 2007 Da blir det ikke noe for min del, fikk spørsmål om jeg kunne stille opp i forbindelse med et militært arrangement den helgen og takket ja til dette, da jeg ikke har råd til å si nei til to lange helgedager med forsvarslønn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Desember 12, 2007 Jasså?Hvorfor det da? OT. Behøver vel ikke å legge ut så vidt om det her.. Men ei regning på 50k på den bilen... Fornuftig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Desember 12, 2007 OT. Behøver vel ikke å legge ut så vidt om det her.. Men ei regning på 50k på den bilen... Fornuftig? .-. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Januar 1, 2008 Ikke lenge igjen. Noen som vet hvordan det er med vær og føre der oppe nå? (Isforhold etc) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Januar 1, 2008 http://www.funasdalsfjall.se/info/vader.php Står heller lite om isforhold der, men forholdene ellers ser da riktig lovende ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Januar 1, 2008 Isen på Funasdalsjøen er meget bra. Pr 30. desember var det 50 cm. Det er mange år siden det har vært såpass tykk is allerede i romjulen. Prepareringsmaskinen for snøscooterløypene veier 9 tonn - og den har kjørt over isen alt. De siste to årene har denne tidligst gått over i midten av januar. Det er ca 10 cm snø på isen. Værmeldingene viser snøfall de neste 5 dager. Perfekte forhold! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Januar 1, 2008 Gleder meg! Første istreff for min del! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...