Blir det vintertreff i Funäsdalen i 08? (Ja ! 1-3. Februar)

Anbefalte innlegg

Hallo folkens.

 

Det var en ok tur fra Alvdal til Sverige. Kom til der vi mente banen var ingen til stede kl 10.

 

Men så fik vi se det skjedde noe i andre enden av sjøen, manko på skilting til disse treffene synes jeg.

 

Mye moro kjøring, ble noe filming og bilder. fikk også en god "måke snø" lekksjon av Ørjan og roger,

 

Nok et bra treff. Lykke til søndag de som er der.

 

Bra dere fant frem og tusen takk for lån av varm hall med varmtvann i slangen på vei hjem i dag. Trengte 40 minutter med det vannet før jeg hadde fått bort all isen/snøen som stengte for innsug/intercooler og hele understellet + inne i fangerne og skjermbuene. At det var stappet inn minst 100kg is og snø er jeg sikker på. Bilen gikk som den skulle etterpå også med fullt turbotrykk igjen, noe som var totalt fraværende på strekningen Funäsdalen-Alvdal: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra dere fant frem og tusen takk for lån av varm hall med varmtvann i slangen på vei hjem i dag. Trengte 40 minutter med det vannet før jeg hadde fått bort all isen/snøen som stengte for innsug/intercooler og hele understellet + inne i fangerne og skjermbuene. At det var stappet inn minst 100kg is og snø er jeg sikker på. Bilen gikk som den skulle etterpå også med fullt turbotrykk igjen, noe som var totalt fraværende på strekningen Funäsdalen-Alvdal: vinke :

 

Det var en kul dag der borte ja. Og det er koselig å kunne hjelpe andre medlemmer når man kan.:tilber:: smil :

 

Bra det gikk fint etterpå Ørjan.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en super helg!

Vi fra Mjøsa dro hjem ved 12 tiden i dag, pga ned isete biler og litt slitne.. Jeg selv var knapt våken da vi dro så ga bilen til Anders Lunde som førte bilen til Rena hvor jeg tok over og kjørte hjem :)

Var vel litt alkohol i år, som før på treff :)

 

Takk nok en gang for en super helg! Jeg kommer tilbake neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.