#126 Skrevet November 13, 2007 Da var 3 rom bestilt Dette blir bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet November 13, 2007 Er det andre muligheter for overnatting da? Hehe, telt er jo ganske uaktuelt:p Og hvordan er det med støykrav på bilene? Nå bråker ikke min så mye som manga andre biler her, men greit å vite det:) Støykrav er ikke noe problem, snøen demper så masse at du kunna sikkert kjørt med 1meter langt rakrør Rom ferdig bestilt Forspill i baren i år da Geir Tony? (Inkl salt kasting?) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet November 13, 2007 Forspill i baren i år da Geir Tony? (Inkl salt kasting?) Mvh Selvfølgelig mr urke, det er klart!! + masse mer!! Blir Hotell Funäsdalen i år også btw! http://www.hotell-funasdalen.se/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet November 13, 2007 Samma her.. Prøvde meg, men det var fullt jah. Ringte Funäsdalen og der var det plass Så.. 2 rom er bestillt. Men forhåndsbetaling.. Hmm. Trudde da man betalte da man dro. Eriksgården har droppet forhåndsbetalingen i år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet November 14, 2007 Selvfølgelig mr urke, det er klart!! + masse mer!!Blir Hotell Funäsdalen i år også btw! http://www.hotell-funasdalen.se/ Jeg er klar med kamera i tilfelle du skulle dra igang en konsert igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet November 14, 2007 Da var 1 stk dobbeltrom muntlig bekreftet på Hotell Funäsdalen. For de av dere som venter på bekreftelse på mail fra Hotell Funäsdalen så sliter de med mailsystemet sitt. Alle mailer sendt til norske mottakere kommer i retur sa de på tlf til meg for 5 minutter siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet November 14, 2007 Hmm.. Har da mottatt mail fra de jeg. Så går ut ifra at det er i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet November 14, 2007 Selvfølgelig mr urke, det er klart!! + masse mer!!Blir Hotell Funäsdalen i år også btw! http://www.hotell-funasdalen.se/ Da møtes vi der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet November 15, 2007 Satt å såg filmen fra vintertreffet no å kom på at i år skulle vi fått leid inn de traktorene som var der i år til å dra løs biler!! Da går det nok mye fortere å få løs folket å samtidig så sparer vi vel oss noen rammevanger Stor bil med lavprofil piggfrie vinterdekk var ikke akkurat noe å bruke til å dra løs biler med.. Åsså skikelig slepeutstyr! Og muligens noen spader ekstra til å grave med? eller ta heilt av å ha en snøfreser montert på en ATV? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet November 15, 2007 Satt å såg filmen fra vintertreffet no å kom på at i år skulle vi fått leid inn de traktorene som var der i år til å dra løs biler!! Da går det nok mye fortere å få løs folket å samtidig så sparer vi vel oss noen rammevanger Stor bil med lavprofil piggfrie vinterdekk var ikke akkurat noe å bruke til å dra løs biler med.. Åsså skikelig slepeutstyr! Og muligens noen spader ekstra til å grave med? eller ta heilt av å ha en snøfreser montert på en ATV? Denne erfaringen har "arrangørkomminteen" tatt med seg og i år er planen at det blir leid inn 2 stk traktorer til berging av biler, så sant det lar seg oppdrive i praksis (Det går helt sikkert bra). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet November 15, 2007 Supert! jeg er værtfall stein klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet November 15, 2007 Kom plutselig til å tenke på en ting her jeg. Har bestilt hotel rom til meg og dama. Sakt ifra til sjefen at jeg skal ha fri fredagen. Har stort sett ordnet alt som skal ordnes for å få dratt. Så slo det meg plutselig. Jeg har jo faen ikke noen bil å bruke på banen. Har lagt inn bud på en bil nå men hvis jeg ikke får den så blir jeg en sånn fyr som løper rundt og maser om å sitte på meg alle der oppe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet November 15, 2007 Kom plutselig til å tenke på en ting her jeg. Har bestilt hotel rom til meg og dama. Sakt ifra til sjefen at jeg skal ha fri fredagen. Har stort sett ordnet alt som skal ordnes for å få dratt. Så slo det meg plutselig. Jeg har jo faen ikke noen bil å bruke på banen. Har lagt inn bud på en bil nå men hvis jeg ikke får den så blir jeg en sånn fyr som løper rundt og maser om å sitte på meg alle der oppe:) Kan sikkert få noen runder ute på banen i passasjerset på bilen min;) Fruen er lovet noen timer med SPA-behandling i løpet av helgen så da blir det plass til deg om det skulle være behov for det: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet November 15, 2007 Kan sikkert få noen runder ute på banen i passasjerset på bilen min;) Fruen er lovet noen timer med SPA-behandling i løpet av helgen så da blir det plass til deg om det skulle være behov for det: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet November 15, 2007 Kom plutselig til å tenke på en ting her jeg. Har bestilt hotel rom til meg og dama. Sakt ifra til sjefen at jeg skal ha fri fredagen. Har stort sett ordnet alt som skal ordnes for å få dratt. Så slo det meg plutselig. Jeg har jo faen ikke noen bil å bruke på banen. Har lagt inn bud på en bil nå men hvis jeg ikke får den så blir jeg en sånn fyr som løper rundt og maser om å sitte på meg alle der oppe:) Pokker... Nå som jeg har bestillt meg Lappi dekk... Hvem skal da ligge opp i ræva mi å presse?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet November 15, 2007 Får håpe jeg får den bilen jeg har bud på da. Og får den på veien vel og merke. Så skal jeg presse jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet November 15, 2007 Da var hotellrom bestilt ! Håper suksessen fra 2007 gjentar seg (med breiere bane ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet November 16, 2007 Satt å såg filmen fra vintertreffet no å kom på at i år skulle vi fått leid inn de traktorene som var der i år til å dra løs biler!! Da går det nok mye fortere å få løs folket å samtidig så sparer vi vel oss noen rammevanger Stor bil med lavprofil piggfrie vinterdekk var ikke akkurat noe å bruke til å dra løs biler med.. Åsså skikelig slepeutstyr! Og muligens noen spader ekstra til å grave med? eller ta heilt av å ha en snøfreser montert på en ATV? høø rammevang ja.. det skulle jeg hatt:p: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet November 16, 2007 Hmmm, da ser det ut som jeg har solgt bilen min...usikker på om det blir kjøring på meg med den nye.Selv om det selvsagt også er quattro:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet November 16, 2007 høø rammevang ja.. det skulle jeg hatt:p: bråk : he-he: smil : Var dette dine deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet November 16, 2007 høø rammevang ja.. det skulle jeg hatt:p: bråk : Åååå? Var det deg jeg pratet med i fjord/år som fikk hele fronten revet av? Der det hadde vært litt kapp og lim med tyggis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet November 16, 2007 da er hotellrommet mitt bestilt også gitt. knut erik... visst du ikke får deg bil så kan du være kamera man hos meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet November 16, 2007 Den er roger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet November 16, 2007 jepp. ja du kan vel si at når tauekroken er festa på med loddetinn, så tåler den ikke røsking av toareg med slakkt tau.. måtte på det lokale verkstedet å låne vinkelsliper får å kappe frontplata. ellers fikke vi ikke på fangern. turte ikke å kjøre 50 mil uten fanger. hadde vel finni litt av hvert hvis onkel blå hadde stoppa meg. eksoslekk ogsåvidere..... forresten, ispiggen ødela eksosen min. kom jo nedi 15 cm hjulspor. å da gikk audi`n nedi.. kommer ikke i år desverre. dårlig med penger:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet November 23, 2007 Heisann.. Er helt ny i Audi klubben men dette har jeg lyst til å vere med på... Skal man betale noe til klubben får på melding og skal jeg melde meg på via klubben eller? Er det fortsatt hotell ledig tro? Håper å stille med rally pigg å gammel coupe type 85 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...