Troms: Meningsutveksling vintertreff 2008

Anbefalte innlegg

Meningsutveksling på gang...

1111.jpg

 

Her kan det bli morsomt!

3333.jpg

 

 

4444.jpg

 

 

5555.jpg

 

8888.jpg

 

Bredsladd-konkurranse?

6666.jpg

 

Oversiktbilde

7777.jpg

 

Hmmm....

2222.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur nok d kommer tel å bli dritbra d der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e d aspelund?

fan nu må d snart bi sny

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ikke galt ut! katti e d plan å fære dit? å ikke minst; blir vi åsså invitert? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ikke galt ut! katti e d plan å fære dit? å ikke minst; blir vi åsså invitert? ;)

 

Dette treffet blir så bra at det neste burde være et Hovedtreff spør du mæ!!!!

 

Seff er Finnmark invitert!!! 28. Februar 2008 mest sannsynlig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette treffet blir så bra at det neste burde være et Hovedtreff spør du mæ!!!!

 

Seff er Finnmark invitert!!! 28. Februar 2008 mest sannsynlig

 

ehh, d e jo en torsdag! e d ikke bedre å ta d på en lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok snakk om en Lørdag ja! 23.Februar snakkes det om, men ingenting er bestemt. ;) Å selvfølgelig e Finnmark Lokallag invitert! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser konge ut det her : rock :..håper det blir utsett to uker for da er eg hjeme fra sjyen og kan bli med;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp har trua på dette, men blir å kreve en del planlegging og manskap. Seff er Finnmark invitert : rock :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e me :) Krible i fingran etter å ha litt skoy å holde på me..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser helt konge ut dette;) Gleder meg som en liten unge alt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager skriveleifen, mente den 23:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan så det ut med inneplass og sånt? Ser ut som det e små flaggpost-hytter rundt omkring.

Hovedbygget?

 

Banen er forresten bankers. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bare et par månder til. Men jeg må jo kjøpe meg ny bil for å være med:O. Er det styret som styrer dette eller skal det lages en "komite" for dette treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til nå har styret ordnet alt, men mange viktige innspill fra lokkallaget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan så det ut med inneplass og sånt? Ser ut som det e små flaggpost-hytter rundt omkring.

Hovedbygget?

 

Banen er forresten bankers. :)

 

ka d hær kommer t å koste?

Har vi nå plan førr fredagen?

Å på lørdagskveldn skjer ka?å kor?

overnatting? kor?

kor fatta; ka skjer??

Forøvri trur nu æ d blir sjæf!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka d hær kommer t å koste?

Har vi nå plan førr fredagen?

Å på lørdagskveldn skjer ka?å kor?

overnatting? kor?

kor fatta; ka skjer??

Forøvri trur nu æ d blir sjæf!

 

Så så, skjønner folk begynner å bli nysgjerrige her... :)

 

Dette er så tidlig i planleggingsfasen (selv om mye er falt på plass allerede) at vi har ikke offentliggjort treffet riktig enda.

 

Ser for meg fredagen går til innkvartering og sosial sammenkomst i en av pizzarestaurantene i Tromsø, på kvelden når evt. alle tilreisende er godt annkommet byen for treffet.

 

Lørdagskvelden blir vel som i fjor at man leier øveretasjen på utestedet Driv...

 

Som sagt, det er litt tidlig enda... Blir sendt innvitasjon til de nærmeste lokallagene + en artikkel i Treffpunkt.

 

Eneste campingplassen ved sentrum er Tromsø Camping. Ellers blir det pensjonat eller hoteller.

Dette skal vi også fikse til treffet blir offentligjort. :)

 

Dette blir århundrets treff!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah der ser bra utt, tror det blir gøy te vintern=)=)

 

Må takke Tom for innkjøring av biln,,=)=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka d hær kommer t å koste?

Har vi nå plan førr fredagen?

Å på lørdagskveldn skjer ka?å kor?

overnatting? kor?

kor fatta; ka skjer??

Forøvri trur nu æ d blir sjæf!

 

fredagen har vi ikke snakket noe om ennå, men som jan hanrik sier så er det ingenting i veien for å samles et gjeng å skryte litt over en pizza :P

så er det jo ved Finnsnes ting skjer på lørdag hvor festen skal være har vi diskutert endel, kanskje blir deet på Driv i Tromsø kanskje blir det i nærheten av Finnsnes... bare kom med forslag ;)

vist det blir noe på søndag er også ennå ikke helt sikkert, men vi får se...

 

overnatting kan gjøres hos noen medlemmer, for å gjøre treffet så billig som mulig ! har plass til noen tullinger os meg i allefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Dette er jeg med på.

 

Jeg tror dere skal prøve å samle ting på et sted om det skal kjøres begge dagene.

 

Om det skal kjøres bare lørdag så er det ikke noe problem å ta fest og middag i tromsø.

 

Er det ikke en plass i tromsø som kan huse endel folk og som kan lage til middag, alternativt hytter som overnatting og en lokal plass som kan stelle istand til skikkelig middag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det ikke litt mye stress om man først skal møtes i Tromsø, kjøre to timer til Finnsnes, leke på isen, kjøre tilbake til byen i to timer, og så feste?

 

Foreslår heller at vi prøver å få et opplegg med campingen, som ligger mindre enn fem minutter kjøretur fra glattkjøringsbanen. De har et brukbart utvalg av hytter, pluss et lokale som brukes til konfirmasjoner og lign (tidligere restaurant), samt at det er noe greier i kjelleren som jeg ser ofte brukes til dimmefester.

 

Går vi for denne løsningen, kan vi ha lett sosialt samvær på fredag, kjøring på lørdag, både fri, ferdighet osv, samt mere kjøring på søndag. Kanskje kan vi tilogmed prøve å få tak i en instruktør, slik at de som ønsker det kan bli mer erfarne på glatta.

 

Og hva med samarbeid med Møller? Vet at en av mekanikerne på Bardufoss nå er selger for firhjulinger osv. Vet ikke om dette er i direkte sammenheng med Møller, men her ligger det jo klart mulighet for litt offroad-kjøring, eller noe..? Dog i rolige former, da de sikkert ønsker å selge ting også etter at vi har testet dem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal bare ha banen på lørdagen.

 

Så ser for meg at det blir innkvartering på fredagen med pizza o.l i Tromsø.

 

Så kjører vi ut til banen på lørdags morgen å er der til ca 1800.

 

Vi kjører da inn til Tromsø der vi kjører en fest på muligens Driv som sist.

 

Søndag skal være en utstillingsdag med div saker, muligens på jekta eller møller.

 

Men det er jo veldig tidlig enda, men regner med Jan Henrik kommer med et fint innspill om litt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting er bestemt enda ang. hverken Søndagen eller om det blir fest i Tromsø eller på Finnsnes :) Vi kommer tilbake til dette!

 

Men det var meget gode forslag Olav! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.