Troms: Meningsutveksling vintertreff 2008

Anbefalte innlegg

svarte da!!!!!!!!! er midt i ferien min dette og da er jeg borte: bh : synd dette ikke er siste helga i feb, da skal jeg tilbake på jobb på skjold... vil åsså være med å kjøre: gråter :

 

menmen.... får prøve neste år hvis det blir noe...

 

håper dere får et fett treff med stort oppmøte.... sinnsykt bra tiltak dette her!!!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kommer det masse snø i Harstad...

Nå har vi forresten bestemt dato for gatebiltreffet i Harstad - lørdag 7.juni 2008 kl. 12.00 og utover ettermiddagen. Skal se om vi kan finne på noe på kvelden også.. Følg med på http://www.hhw.dk for mer info. Nettsiden oppdateres hver dag med bilstoff.

Så får vi se om det blir noen Streets Meets også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det fyk det fyk tiddelibom...det sner det sner tiddelibom..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RÆVVA FØRET før dem som har lav bil:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om ikkje kjøring på vintertreffet heng i en middels tynn tråd da æ har knekt lillefingern på høyrehanda.

drit : bh :

 

finn en feil på det nederste bildet :P

 

btw. e ikkje drit men jod på fingran på det øverste..

 

Kanskje æ kan fæste en krok på ett eller anna hvis sånn at d går an å gire, evt. overlate jobben t samboern (copiloten) min. :)

170220081152.JPG

160220081102.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka som blei sagt på møte igår, ka blei folke enig om ? hadde ikke mulighet t å komme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk med meg at folk bestilte mat, det var vel omentrent alt jeg rakk før jeg måtte stikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare gratulere alle de som har stått på for å få vintertreffe gjenomført. Det var et flott treff, så ut for at alle kosa seg. Ingen biler som blei ødelagt? Styre har gjort en flott jobb.+ de andre som stillte opp. Stå på GUTTA ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var et sinnsykt bra treff! Utrulig bra opplegg! Takk for at Dere har stådd på å fått dette til;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff, akkurat som forventet.

 

Men faen så glatt den bana var : eek : "Stakk av med verste og første utforkjøring premien som var en pussemaskin" : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempeartig dag..! Utrolig bra bane (selv om det var temmelig glatt....) Bra opplegg generelt, all skryt til "firkløveren"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nånn som vet om noen som filmet på treffet? Evt hvor det ligger, eller hvor man kan få tak i det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns treffe var kanon bra! bra med biler og kjempe mye bra kjøring.

KJørte sunn syncro golfen min etter en runde, så stakk av med "Mekaniker prisen, vant en verktøy kiste".

Men fikk lånt med bil hos en kompis hjemmana fra som ikke er medlem enda i klubben! så fikk rast i fra meg litt med en trimma A4 1.8T Quattro.

 

Trur det var noen fra styre som filma, pluss at en del av di som satt på med bilen filma! har selv fått noen klipp på kamera! men dem snakket i at dem skulle legge filmer ut på forumet her og eventuelt få til en klubb DVD.

 

All takk og ære til di i styre som fikk til dette og sto på for å ordne så vi medlemmene fikk et vintertreff her nord å!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja så at det var mange som hadde kamera med seg. Det hadde vært råå kult med DVD da! Da skal vertfall jeg kjøpe den:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passasjeren min filma litt, bl.a utforkjøringa til 80Q hehe

Håper alle som har bilder/film legger de ut her på forumet, alltid artig å se!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nesten 934mb fordelt på 467 bilder var det jeg fikk med meg etter å ha slåss mot kuldeeffekten på batteriene. Holder nå på å gå gjennom alle for å plukke ut de beste.

 

Her er noen smakebiter:

IMG_8922red_crop.jpg

IMG_8963_red.jpg

IMG_8893_red.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nånn som vet om noen som filmet på treffet? Evt hvor det ligger, eller hvor man kan få tak i det?

 

Det var to stykker fra Nrk der å filmet, det vil mest sannsynlig komme en repostasje om Vintertreff Nord 2008 på Nord Nytt på mandag 25 Februar. Alt ellers av bilder og film kan legges her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på å ordne det æ filma, poste dæm i tråden te Audun. Tar tid med denne linja : bh : Filma prisutdelinga også men ble ikke helt bra, ny video kamera og ikke helt kjent med den

 

Ny medlem her foresten, meldte mæ på til slutt : rolleyes

Knall bra treff, mange kule bila og flott kjøring :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var to stykker fra Nrk der å filmet, det vil mest sannsynlig komme en repostasje om Vintertreff Nord 2008 på Nord Nytt på mandag 25 Februar. Alt ellers av bilder og film kan legges her

 

 

Okey. Ser det er lagt ut litt. Jeg har sendt deg mail med noen bilder jeg fikk tatt. Fikk ikke photobucket til å funke nå.: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe treff.=)=)

 

dæven det va gøy=)=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.