Troms: Meningsutveksling vintertreff 2008

Anbefalte innlegg

Kan ikke se at det skal koste så veldi mye mer å ha banen i to dager, med mindre de har timeleie? Fordelen e jo at man får bedre tid til å sette opp ting, og at folk som kommer langveis fra vil føle at de får ei helg me litt mere ro, heller så å måtte pendle en masse mens de e her.

 

Ser lett for meg at folk helt nede fra Bodø og Mo kan være interessert i å komme oppover. Folk fra Finnmark drar tross alt til Mo for å kjøre på asfalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg Olav at 2 dager hadde vært bra for roen. Men visst vi skal leie banen fra ca 0900-1800 på lørdagen så er det ca 9 timer med kjøring. Merket iallefall sist vintertreff at folk blei litt lei mot slutten. Så jeg tror nå at en dag er nok. Visst vi da også kjører en god fest på Lørdag så blir Søndag redusert for mange. Det er sikkert også mange som kommer som ikke skal kjøre på banen men har lyst å stille ut bilen sin, og da blir det ei kjempe utstilling en plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, enig i det du sier der, men vi har jo fortsatt muligheten til å stille ut på Finnsnes, evt. og kjøre en kolonne rundt Senja. Veldig fin natur, og til dels morsomme veier og. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir Vesterålen også invitert ? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jada, vi blir nok å sende invitasjon til di fleste lokallagene i nord norge ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håpe det blir litt meir bila og trøkk på årets begivenhet, velkommen til alle fra Vesterålen, Finnmark og ellers!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e me på alt. det ser skrækkeli arti ut der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe opplegg, gleder meg sinnsykt til dette=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok å suse nedover dit ja :D Så lenge jeg er velkommen :P: vinke :

Fin mulighet for å besøke familien i sørreisa :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg føler for å ta turen til aspelund igjenn, for å planlegge litt mer og få mer inspirasjon til vidre planlegging ! noen tanker rundt dette ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når tenker du og ta turen? kunne kanskje tenkt meg og vært med;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere ikke vært der?? Vi har jo tengning over plassen og inspirasjon kan no æ gi dæ:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er litt greit å se hvordan terenget er i forhold til hvor vi skal ha flaggposter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne støtter jeg, men jeg mener enda vi skal vente litt for å se om det kommer noe mer snø! Tror terrenget rundt og innimellom forandrer seg mye fra 5cm snø til 70cm snø feks. Med tanke på brøyteskavler og dunger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, men veit ikke om vi har så god tid til å vente... er vel enklere å skaffe folk til å stå på postene vist vi veit helt nøyaktig hvor mange osv.

 

men vist noen veit om noen som har lyst til å stå flaggpost mot noen litt penger så er det bare å si ifra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men vist noen veit om noen som har lyst til å stå flaggpost mot noen litt penger så er det bare å si ifra :)

 

Vi er ikke noe lønnet bedrift... men haik, kaffe, brus, pølser, kjøre på banen, etc får være lønn nok, mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel kanskje låne biln til fruen, så da er jeg med denne gangen også=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at jeg neppe får lappen tilbake til da. kan jeg godt stå med en av flaggpostene =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at jeg neppe får lappen tilbake til da. kan jeg godt stå med en av flaggpostene =)

 

Veldig bra Andre! Vi setter pris på folk som melder seg for å hjelpe til! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar gjerne i et tak, ta imot betaling, Flagpost, selge pøser ^^ hva det måtte være. men det lureste er vel et roterings system om vi får nok folk. har jo selvagt ikke lyst og stå hele dagen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette treffet blir vel kun for vw/audi? Tenkte hvis det var noen andre merker som ville være med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette treffet blir vel kun for vw/audi? Tenkte hvis det var noen andre merker som ville være med?

 

det lurte æ og litt på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er nok bare for vw/audi ja.. Var vel slik på det forrige også!

 

Men såvidt jeg vet så trenger man ikke være medlem for å komme å kjøre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar gjerne i et tak, ta imot betaling, Flagpost, selge pøser ^^ hva det måtte være. men det lureste er vel et roterings system om vi får nok folk. har jo selvagt ikke lyst og stå hele dagen!

 

Flotte greier Hagerup junior! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.