#126 Skrevet Februar 25, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Februar 25, 2008 der va jo mæ ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Februar 26, 2008 Æ e skikkeli skuffa! Bare ETT bilde av mæ!! Lå æ ikkje breidt nok til å bli tadd bilde av kanskje ?! Men sånn ellers va d en kanonbra dag! Håpe på samme vær og någelunde samme føre til neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Februar 26, 2008 mulig jeg kan hive meg utpå til neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Februar 27, 2008 æ håpe på en litt finere bil å quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Februar 27, 2008 æ håpe på en litt finere bil å quattro Du klarte dæ jo fint utn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Februar 27, 2008 takktakk:) men bilen må bort, fikk litt problema 2 mil unna buktamoen. måtte ligge i 60 i 2 gire bare for å holde spenninga i bilen godt nok så jeg kunne ha vettige lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Februar 27, 2008 takktakk:) men bilen må bort, fikk litt problema 2 mil unna buktamoen. måtte ligge i 60 i 2 gire bare for å holde spenninga i bilen godt nok så jeg kunne ha vettige lys Sist jeg sjekket, kalte man biler som det; En bil med sjarm;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Februar 27, 2008 Hepp. Har lagt ut video fra vintertreffet: http://www1.nrk.no/nett-tv/distrikt/nordnorge/verdi/41764 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...