#76 Skrevet Desember 3, 2007 Får vel kanskje ta turen innom da... Meeen har leiebil denne uka, bilen min er på verksted fordi en idiot kjørte på meg bakfra på en parkeringsplass...Hvorfor faen får jeg egentlig en Polo 1.2 leiebil, når jeg leverer inn en bil som koster over dobbelt så mye? Jævla teit. Poloen går jo nesten ikke i det hele tatt Jajaja jeg fikk en Hyundai Atos 1.0 med 54 hk: bh : Tror du det var overgang fra en chippa 1.8TQ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Desember 3, 2007 Får vel kanskje ta turen innom da... Meeen har leiebil denne uka, bilen min er på verksted fordi en idiot kjørte på meg bakfra på en parkeringsplass...Hvorfor faen får jeg egentlig en Polo 1.2 leiebil, når jeg leverer inn en bil som koster over dobbelt så mye? Jævla teit. Poloen går jo nesten ikke i det hele tatt du burde jo da alt ha begynt å kjøre du da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Desember 13, 2007 Jeg kommer på mandag, antagelig med en Tiguan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Desember 16, 2007 Minner alle om årets siste mandagsmøte i morgen. Finner sted på Frognerstranda Kro. Jeg er nok ikke der nede før ca 19.30, men kommer i hvertfall;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Desember 16, 2007 jeg kommer kansje en tur innom imorgen, har litt tidspress men skal prøve å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Desember 16, 2007 Lurer på om jeg skal lure meg en tur for engang skyld, men bare om det blir gang rundt juletreet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Desember 16, 2007 Lurer på om jeg skal lure meg en tur for engang skyld, men bare om det blir gang rundt juletreet... Bruke bilen din som juletre da: haha : så skal jeg skaffe julemusikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Desember 16, 2007 Jeg jobber 10-18 denne uken, så det er mulig jeg kommer litt sent, men jeg dukker opp uansett Tar med meg skiltplater og klistremerker til de som måtte trenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Desember 16, 2007 Tar en tur innom jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Desember 17, 2007 kommer jeg også noen som vil være kart lesere ?? kan jo ikke veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Desember 17, 2007 jeg kommer i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Desember 17, 2007 kommer jeg også noen som vil være kart lesere ?? kan jo ikke veien Har tenkt meg ditt i dag så vi kan jo treffes og kjøre den siste betan sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Desember 17, 2007 Vi tar nok turen vi også i dag, selv om det er litt langt å kjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Desember 17, 2007 Kom hjem fra jobb for en halv time siden jeg.. Beklager veldig til alle som evt. håpet på skiltplater og klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Januar 6, 2008 Lokaltreff imorgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Januar 6, 2008 Lokaltreff imorgen? Å ja, imorgen er det Mcdonald`s til middag. Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Januar 6, 2008 Jeej Bror og jeg kommer da, ved sharifs right? Mikael, får du tatt med 1 stk skiltplate og noen klistremerker til brodern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Januar 6, 2008 Jeej Bror og jeg kommer da, ved sharifs right? Mikael, får du tatt med 1 stk skiltplate og noen klistremerker til brodern? Ved Sharif det stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Januar 6, 2008 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Januar 6, 2008 Håper det blir folkelig.. Snø og greier nå å vett Regner med det fortsatt er kl 1900? Skal prøve å få med fler av mine VAG kompiser som er trege til å få seg meldt inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Januar 6, 2008 Jeej Bror og jeg kommer da, ved sharifs right? Mikael, får du tatt med 1 stk skiltplate og noen klistremerker til brodern? Tar med meg skiltplater og klistremerker jeg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Januar 7, 2008 Vi kommer nok en tur vi også, desverre fortsatt i lånt bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Januar 7, 2008 Tar en tur med min bil i dag til en forandring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Januar 7, 2008 Kommer innom jeg også - var hyggelig på Frognerstranda sist, selv om det ble bomtur m skiltplatene: vinke : Skal prøve å dra med meg kollega og hans Polo Gti også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Januar 7, 2008 Knall bra treff i dag. Kommer det noen bilder i dag, Arve eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...