#101 Skrevet Januar 7, 2008 Overaskende bra oppmøte. Skulle nesten tro det var sommertreff på McDon lørenskog jo. Og litt morro å stå på slutten og se folk dra. Var vel nesten ikke en eneste som klarte å kjøre ut av plassen uten å legge den brei;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Januar 7, 2008 Overaskende bra oppmøte. Skulle nesten tro det var sommertreff på McDon lørenskog jo. Og litt morro å stå på slutten og se folk dra. Var vel nesten ikke en eneste som klarte å kjøre ut av plassen uten å legge den brei;) Veldig bra oppmøte ja. Talte vell rundt 15-16 biler jeg vet er klubbiler og totalt var vi nesten 30 som satte oss ned inne for en matbit. Ligge breit? Nei det stiller jeg meg helt ufortående til:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Januar 7, 2008 Veldig bra oppmøte ja. Talte vell rundt 15-16 biler jeg vet er klubbiler og totalt var vi nesten 30 som satte oss ned inne for en matbit. Ligge breit? Nei det stiller jeg meg helt ufortående til:rolleye: Slikt driver vi vel ikke med??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Januar 7, 2008 Skulle gjerne hatt kraften og trekk på alle hjula jeg da For ikke å drite meg ut med brekk og greier lot jeg heller være å prøve Men veldig bra oppmøte i dag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Januar 7, 2008 Slikt driver vi vel ikke med??????? Nei overhodet ikke men var ikke mange igjen på plassen da jeg dro nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Januar 7, 2008 Slikt driver vi vel ikke med??????? Fikk du snø på skoene dine eller når jeg dro;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Januar 7, 2008 Skulle gjerne hatt kraften og trekk på alle hjula jeg da For ikke å drite meg ut med brekk og greier lot jeg heller være å prøve Men veldig bra oppmøte i dag ja Bedre og ty til noe, enn ikke i det hele tatt: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Januar 7, 2008 Bedre og ty til noe, enn ikke i det hele tatt: vinke : Ja man må bruke det man har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Januar 7, 2008 Bedre og ty til noe, enn ikke i det hele tatt: vinke : Jeg er pinglete, men så er jeg også dansk da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Januar 7, 2008 Ja man må bruke det man har. Ja, sånn er det bare, men fikk bra sleng ut derfra da:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Januar 7, 2008 Jeg er pinglete, men så er jeg også dansk da Ja og alle vet vel hvordan dansker ser ut i en slalombakke med snø under skia: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Januar 7, 2008 Mitt første treff i dag: vinke : var morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Januar 7, 2008 Litt vrient med Tiguan i og med at du ikke får skrudd esp helt av men går da litt. mange fine breie! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Januar 8, 2008 Litt vrient med Tiguan i og med at du ikke får skrudd esp helt av men går da litt. mange fine breie! Bare og nappe ut sikringen det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Januar 8, 2008 Ja og alle vet vel hvordan dansker ser ut i en slalombakke med snø under skia: haha : Var jo ikke uten grunn at jeg brakk min tommelfinger og ble sykemeldt i 5 uker siste vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Januar 8, 2008 Ja jeg husker det. Var litt det jeg tenkte på også når jeg skrev det over:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Januar 8, 2008 Arve, Kommer det noen bilder eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Januar 11, 2008 Mitt første treff i dag: vinke : var morro Gratulerer bodern Ja, Arve så du tok bilder. Regner med det blei noe av dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Januar 11, 2008 Når vi skal møtes 21. januar på Sandvika Storsenter, hvordan blir det da med parkering Det er 3 timer gratis parkering hvis man husker å ta lapp i automaten og legge i vinduet, men hvor skal vi parkere? Det er jo 3 plan i parkeringshuset og litt plass under senteret også Greit om vi står litt samlet, og i gaten utenfor McDonalds er det jo sjelden plass Og var det McDonald eller Burger King vi skulle på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Januar 11, 2008 Står på side 1 21/1: Sandvika Storsenter. Nederste etasje i det NYE parkeringshuset/nye delen. Mat på Burger King 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Januar 11, 2008 Står på side 1 21/1: Sandvika Storsenter. Nederste etasje i det NYE parkeringshuset/nye delen. Mat på Burger King Det er bra det er noen som følger med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Januar 11, 2008 Sorry Gleder meg kjempe masse til BK, da jeg personlig synes det er bedre enn McD Skal bli spennende å inspisere nye delen av senteret også, da jeg kun er alt for kjent med "gamle" delen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Januar 11, 2008 Men hvordan kjører man for å komme inn i den nye delen da? Jeg er bonde i byen jeg vet dere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Januar 11, 2008 Wohooo, jeg kommer 21. Roger, du kjører til Thon Hotel så er det innkjøring der. eller helt fra E18, ta av til sandvika ta så til venstre i rundkjøringen før tunnellen. deretter ser du innkjøringen ved neste rundkjøring. HUSK å holde til høyre når du har tatt av E18. Ellers så havner du i hønefoss. dvs du skal IKKE ned bakken når du har tatt av motorveien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Januar 20, 2008 Minner om lokallagstreffet i morgen som blir i bunn av det nye parkeringshuset på Sandvika storsenter. Maten inntar vi denne gangen på Burger King. Møtes kl 19. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...