Turbotrykks-målere i Original-look, S2/RS2/S4/S6 avsluttes Søndag 09.03.08!!

Anbefalte innlegg

Har sendt en forespørsel til karen som produserer disse målerne om han er interessert å lage ett sett målere med tanke på ett gruppekjøp. S2forum.net gjorde ett slikt i sommer.

 

Måleren ser slik ut og skal være identisk med resten av målerene i gamle S-biler (S2/RS2/S4/S6), med rød belysning og 52mm diameter.

 

Prisen er noe stiv, rundt 1000-lappen pr stykket, men det er billigere enn hva feks tots selger de for.. (Rundt 1400,- pluss frakt og moms)

 

Noen som er interessert? Har ikke fått spikret priser 100% enda, kommer an på hvor mange som evt melder seg på..

ld%20lichtgrau%20rs.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel slenge meg på dette, så sant prisen blir bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen? :) Må ha iallefall 10stk for å klare prisen på 1000,- kr..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriv meg opp om prisen er noen lunde;)

Slike har eg leita lenge etter:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har S6/S4 sånne målere a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har S6/S4 sånne målere a?

 

Nei, men denne måleren er laget for å matche de andre originale instrumentene i andre S-biler fra samme tidsperiode :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det noe av dette eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om det er rødt lys i nåla som på resten av org. inst.?! Noe avgjørende for min del i hvert fall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. Kunne muligens vært interessert. Jeg fikk bilen min med en litt jalla greddy-måler som var limt fast oppå dashen, jeg kunne tenkt meg å fått den byttet ut med noe som så litt mer originalt ut. Eneste er plassproblem, men det tenker jeg kan løses ved å erstatte spenningsmåleren med ladetrykkmåleren.

 

Jeg ser en ting når jeg ser på et gammelt bilde av instrumentpanelet at det er en ørliten forskjell fra org, dvs på motsatt side av selve målerpinnen så ser det ut til å være en 1mm (eller noe sånt noe) tupp som er svart, som ikke finnes på disse. Men det er vel ikke akkurat et stort problem :)

 

Men jeg synes jeg ser 2 dioder nederst i instrumentet... noen anelse om de kan brukes til noe spesielt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med jeg vis prisen er under tots sin pris. får du tak i bensin trykk også, begge elektriske givere. sign me up.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. Kunne muligens vært interessert. Jeg fikk bilen min med en litt jalla greddy-måler som var limt fast oppå dashen, jeg kunne tenkt meg å fått den byttet ut med noe som så litt mer originalt ut. Eneste er plassproblem, men det tenker jeg kan løses ved å erstatte spenningsmåleren med ladetrykkmåleren.

 

Jeg ser en ting når jeg ser på et gammelt bilde av instrumentpanelet at det er en ørliten forskjell fra org, dvs på motsatt side av selve målerpinnen så ser det ut til å være en 1mm (eller noe sånt noe) tupp som er svart, som ikke finnes på disse. Men det er vel ikke akkurat et stort problem :)

 

Men jeg synes jeg ser 2 dioder nederst i instrumentet... noen anelse om de kan brukes til noe spesielt?

 

Er ikke dioder er skruene mener jeg, har en liggende hjeme fra kjøp på s2forumet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger med her, lager han holder av noe slag også. Bensintykk hadde også vært bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dioder er skruene mener jeg, har en liggende hjeme fra kjøp på s2forumet

 

Men orginalt er de vel hvite?! Hadde jo vært kjekt at det var tilnærmet "orginalt" sånn sett... Men etterlyser litt info om dette blir noe av eller ikke??!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men orginalt er de vel hvite?! Hadde jo vært kjekt at det var tilnærmet "orginalt" sånn sett... Men etterlyser litt info om dette blir noe av eller ikke??!

 

Kan prøve å ta et bilde av min måler til helga. Det er også mulig jeg er med på kjøp av 1 stk til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om du kan legge ut ett bilde av denne, Fridtjov. Jeg har ikke sett den montert selv..

 

Har hatt litt trøbbel med mail i det siste, men har kontakt med karen fremdeles.

 

Vi fikk litt lavere pris om vi kjøpte feks 10 stk (ca 100Euro for èn), men de skal sendes fra tyskland og ut til dere også. Regner med ca en 100-lapp i frakt internt i landet, pluss frakt fra Tyskland. Har forespurt om han kan beregne omtrentlig frakt fra tyskland og hva caprisen blir om vi bestiller så mange som 10, men ser for meg en pris mellom 900-1000kr pr stk ferdig levert hjem til hver enkelt. Men dette har jeg ikke fått spikret 100% enda..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følger det med slange og div. for tilkobling??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om du kan legge ut ett bilde av denne, Fridtjov. Jeg har ikke sett den montert selv..

 

Har hatt litt trøbbel med mail i det siste, men har kontakt med karen fremdeles.

 

Vi fikk litt lavere pris om vi kjøpte feks 10 stk (ca 100Euro for èn), men de skal sendes fra tyskland og ut til dere også. Regner med ca en 100-lapp i frakt internt i landet, pluss frakt fra Tyskland. Har forespurt om han kan beregne omtrentlig frakt fra tyskland og hva caprisen blir om vi bestiller så mange som 10, men ser for meg en pris mellom 900-1000kr pr stk ferdig levert hjem til hver enkelt. Men dette har jeg ikke fått spikret 100% enda..

 

Har ikke montert den enda:o,

Hadde egntlig tenkt å sette den der voltmeteret er men var ikke så lett så må se litt mer på det.

Men skal få tatt noe bilder....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er rødt lys i nåla ja, ser bortimot originalt ut:)

 

 

Vet du om det er rødt lys i nåla som på resten av org. inst.?! Noe avgjørende for min del i hvert fall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er rødt lys i nåla ja, ser bortimot originalt ut:)

 

 

Da var det avgjort da :) Skulle bare fått de svarte skruene hvite da, så hadde blitt HELT optimalt! Bør jo være flere her som er klar for en sånn måler vil jeg tro?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde, min var det grønn pære med men er bare en hette

DSCN0441.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det noe av dette eller? eller må en kjøpe hver for seg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar 1 til urS4.

 

Men det er forskjellig hvitfarge på RS2 intrumenter og S4 C4 intstrumenter. Er det tatt høyde for dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.