Turbotrykks-målere i Original-look, S2/RS2/S4/S6 avsluttes Søndag 09.03.08!!

Anbefalte innlegg

jeg tar en s2 look hvis det er det jeg har i min 95` s2 avant..?

åsså en ramme for 3 målere hvis det er mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at du skal ha S2 farge på måleren da ja.

Han har litt mere snacks også ja! :) Mulig det går ann å få med det også på bestillingen, men da blir jo fraktprisen en litt annen.

 

Den ramma som det er bilde av øverst på sida her koster 400kr pluss moms og frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser her ja! Rs2-bror drar til :) Flott initiativ Harald. Jeg skal helt klart ha en til min!!

 

Hva annet snacks har han da? Bare holdere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med på en til s2!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det fortsatt interesse ja! Det er bra!

 

Da setter jeg opp en liste over hvem som skal ha, så får vi bare se når vi skal stenge gruppekjøpet. Håper jo at vi kommer over 10 stykker...

 

Kommer tilbake til hva annet han har. Det ser ut som om det er mest til S2, da det er det han kjører selv, men mulig han har noe fint til Rs2 også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med :)

 

Tar en til S2 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar en turbomåler til RS2:)

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar en S2 turbomåler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 stykker allerede, dette lover jo godt.

 

Til info: Jeg setter opp kun de som skriver at de skal ha!

De som kunne tenke seg, eller muligens blir med, setter jeg ikke opp. Her er det klar tale som gjelder.. :)

 

Jeg regner kun med de innleggene fra og med mitt innlegg med prisene( INNLEGG NR. 99).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av andre ting han har så kan jeg nevne;

 

Alu. bremseskive adapter til S2 for å montere 322mm Porsche skiver. Denne har to boltsirkler, 5/112 og 4/108 i samme sirkelen. Disse koster 1900kr for parret. Dette er kun adapteren(rotoren), så selve skiva må skaffes utenom. De skivene er uansett veldig tunge så det er ikke noe sjakktrekk å kjøpe de i Tyskland.

 

Jeg har hørt med han om han lager tilsvarende til RS2, så en kan montere 322mm skiver. Kommer tilbake med mer info her.

 

Også har han stivere foringer til A-armene, i noe hvit nylonaktig stoff. Disse koster 150kr/stk. (2 stk. per aksel)

 

Også har han den intrumentholderen for å montere 3 instrumenter i luftekanalen midt på dashbordet. Som vist på bildet tidligere i tråden. Denne koster 400kr.

 

Alle priser er pluss moms.

 

Jeg er fortsatt ikke helt sikker på om vi skal blande inn så mye annet i dette gruppekjøpet, da det blir endel mere jobb å organisere alt.. Frakta blir også dyrere, pluss at jeg vil ikke ta noe ansvar for deler som ikke passer o.s.v.

 

Hva tror folket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisene oppdatert! Måtte sette opp med 20kr fordi kursen vi får i banken når vi overfører er dårligere enn den kursen vi ser i avisa.

 

Jeg skal ikke tjene noe på dette gruppekjøpet men jeg vil ikke tape på det heller! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skrivd tidligere i denne tråden, men jeg tar 1 stk til s2 fortsatt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra! :) Du er notert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir dette egentlig gjennomført? Og jeg har planer om å få erstattet voltmeteret med denne, jeg håper det ikke blir for mye pes og mas og kjas. Jeg så det var noen som hadde kjøpt disse via s2forumet, kunne de si noe om hvorvidt det ville være en fornuftig måte å montere den? Nå tenker jeg som sagt på hvor mye pes det blir å få faktisk montert saken...

 

(På det viset har jeg de 3 viktigste tingene i midtkonsollet, oljetemp, oljetrykk og boost-trykk... så kan jeg endelig bli kvitt den utrolig rånete måleren som var teipet fast på dashbordet når jeg kjøpte bilen. :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha holder for 3 stk instrumen til luftdysene oppe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med.

1 stk til S4

 

Mvh Leif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ha en til rs2,sign me up

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også ha!!

1 stk s2-måler.

Og 1 stk holder for 3 instr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar også 1 stk turbotrykksmåler til S2 om mulig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med.

1 stk til S4

 

Mvh Leif

 

Det er kun måler med S2 og RS2 farge, men tar jeg ikke helt feil så har S4 samme fargen i instrumentet som S4'n?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden vi er mange nok nå egentlig så stenger dette gruppekjøpet på Søndag 09.03.08!!Det er altså nå til Søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg SKAL også ha 1stk til S2

jeg trenger IKKE monteringsett..

 

Takk for påminnelsen.. =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal også ha 1 stk holder for 3 instrumenter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også ha en i samme farge som s4 instrument

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.