Turbotrykks-målere i Original-look, S2/RS2/S4/S6 avsluttes Søndag 09.03.08!!

Anbefalte innlegg

Jeg har denne måleren i min, og kan anbefale den på det sterkeste hvis det er helhetlig org. look man er ute etter og ikke minst en veldig god og stabil måler.

 

Man kjøper kun selve måleren, men kan også få kjøpt et oppkoblingskit (dvs m slanger og uttak for å få det koblet på systemet) i tillegg hos samme karen, men det koster masse ekstra hos han som modder disse VDO instrumentene. Da er det billigere og handle slange og ordne et uttak i motorrommet på egenhånd syntes jeg.

 

Forøvrig er det to verjsoner som nevnt tidligere; Rs2 spec og S2 Spec.

-Forskjellen er at det er forskjellig farge på Rs2 og S2 instrumentene, der Rs2 har nesten helt hvit bakgrunn og S2 har litt mere gråaktig bakgrunn.

Belysningen er som på orginalinstumentene, men det medfølger en grønn hette på sokkelen som bør byttes ut med ei rød hette for at det grønne lyset ikke skal kunne slippe litt til ved midten av nåla. Egentlig ikke noe stor sak, men kan være irriterende for en gjennomsnittlig vwaudi petimeter. Slike hetter får du på alle bilprodukt forretninger.

 

Mitt tips er å få til et gruppekjøp ellers blir det svindyrt hvis en og en skal handle fra han på egen hånd. Leveringstiden var ikke sånn halvgal, men minns at vi fikk de etter ca 1 mnd tid og da via England i tillegg og da ca 20+ målere i forsendelsen.

Han bruker noe tid på og ordne de istand også, så ha litt tolmodighet om det skulle bli bestilling.

 

Jeg legger med et et skikkelig dårlig bilde av min fra våren, manglet jo halvparten av pærene og lyssettinga var feil, men du får jo sett sånn ca hvordan det blir:

VDO-trykkmeter.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist det ikkje blir noen som kan fikse dette før nyttår så kan eg prøve og taover denne tråden etter nyttår;) vist det fortsatt er like stor inntersse;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er intressert til å ha i s2`en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med her på en med RS2 spec..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette høres bra ut: rolleyes

men det blir ikkje noe før på nyåret, skal prøve å kontakte han då eg.

skal sende en PM på alle som har lagt inn om at de blirmed her når det skjer noe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette høres bra ut: rolleyes

men det blir ikkje noe før på nyåret, skal prøve å kontakte han då eg.

skal sende en PM på alle som har lagt inn om at de blirmed her når det skjer noe;)

Flott Sindre :)

Kanskje like greit at det er på nyåret da pengene på nytt begynner å komme inn på konto.hehe

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott Sindre :)

Kanskje like greit at det er på nyåret da pengene på nytt begynner å komme inn på konto.hehe

 

 

Mvh

 

jepp, var det eg tenkte på;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med på en til s2!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da regner jeg med at du tar over dette...

Har du fått kontakt info osv. ?

 

Jeg er med på en til S2 : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da regner jeg med at du tar over dette...

Har du fått kontakt info osv. ?

 

Jeg er med på en til S2 : vinke :

 

ja, eg skal nå gi det et forsøk å kontakte han og høre..

nej har ikkje fått detr enda..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kjøpe en måler jeg også.

 

Er det mulig å få kjøpt ramme som erstatter luftdyse i dasjbordet, for montering der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har S2 samme bakgrunnsfarge som S4 C4 (1992 modell) ? dvs litt antydning til grå farge ?

 

 

Ett annet spørsmål. Er det mekanisk eller eletrisk føler på denne ?

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MIn s2 hadde iallefall en antydning til grå...... tror rs2 instrument har mer hvitt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kjøpe en måler jeg også.

 

Er det mulig å få kjøpt ramme som erstatter luftdyse i dasjbordet, for montering der?

 

ja, det er det sikker mulig..

skal prøve og ta kontakt med han neste helg nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MIn s2 hadde iallefall en antydning til grå...... tror rs2 instrument har mer hvitt :)

 

det stemmer at s2 har en antydning til grå og rs2 har vel mer hvit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har S2 samme bakgrunnsfarge som S4 C4 (1992 modell) ? dvs litt antydning til grå farge ?

 

 

Ett annet spørsmål. Er det mekanisk eller eletrisk føler på denne ?

 

 

 

Robert

 

det veit eg enda ikkje, men skal prøve å spørt han når eg sender mail på han..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Da skal nok den til S2 passe på min bil tenker jeg.

 

Da ønsker jeg meg en sånn til S2. Hvis du får den i elektrisk så tar jeg den......

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med på en til s2!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.