Turbotrykks-målere i Original-look, S2/RS2/S4/S6 avsluttes Søndag 09.03.08!!

Anbefalte innlegg

Det er mulig det, men jeg har for vane å la slangen til ECU være i fred. Det er en smaksak egentlig.. ;)

 

Har lest det er flere som har koblet seg inn på ECU på s2forum.com...denne ligger under bak hanskerommet gjør den ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen vil selge handler jeg....

 

send PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er min ferdig montert: smil :

 

01062008067.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Målerne går i posten idag!! :) Så da skal alle ha de i hende innen fredag iallefall.

 

Det er ganske enkelt å trekke slangen til motorroommet, på RS2'en så er det tilogmed et lite hull/åpning i den midterste luftekanalen så det er bare å putte slangen ned der, skru av dekselet under rattstammen, fiske fram slangen som nå ligger bak ved spilleren omtrent. Og så kan du trekke slangen gjennom gummiføringene til waieren til panseråpneren og legge slangen langs waieren hele veien. Bak på motoren ved spjeldet er det en liten forgreining i noe vakuumslanger som går til FPR, her kan du koble deg inn på.

 

Takk for flott handel :tilber::tilber:

Min har komt, gidder du slenge ut eit lite bilde av oppkoblinga di vist du får gjort det iløpet av dei neste vekene ? Har hjullager og litt andre ting eg må fikse før eg kan begynde på denne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du Sindre ? kvifor viser din måler vakum ? skal vel strengt tatt stå på 0 når den ikkje er i bruk : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok bilen går ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så har han lite bensin :P Billig vektreduksjon :)

 

Fulgte det bare med grønn hette til pæra hos dere andre og eller? kan jo ikke ha grønt lys :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så har han lite bensin :P Billig vektreduksjon :)

 

Fulgte det bare med grønn hette til pæra hos dere andre og eller? kan jo ikke ha grønt lys :P

 

kjøpte orange hette til min hos mekonomen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kan hende det jeg alt har bruker lik pære, så jeg kan bytte, har analog trykkmåler nå og, men den går til 4 bar ! ! ! : eek : , derfor jeg ble med på dette kjøpet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du Sindre ? kvifor viser din måler vakum ? skal vel strengt tatt stå på 0 når den ikkje er i bruk : klø :

Tomgang?

 

Hvis noen har fått satt den inn i den laaaaaange instumenteringen på S4 så er jeg veldig glad for et bilde. Klokke er noe man har på armen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du Sindre ? kvifor viser din måler vakum ? skal vel strengt tatt stå på 0 når den ikkje er i bruk : klø :

 

den står på tomgang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så har han lite bensin :P Billig vektreduksjon :)

 

Fulgte det bare med grønn hette til pæra hos dere andre og eller? kan jo ikke ha grønt lys :P

 

:P hehe.

fulgte med grønn hette hos meg og, men det vart rødt lys: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger jo ingen hette på pæra uansett , det er jo rød film innvendig :)

 

Men noen som har prøvd grønnhetta? hvilken farge ble det da? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags slange brukte dere? Så jeg slipper å ta med målern til bilxtra/mekonomen... Var jo selfølgelig ikke lik den jeg hadde, typisk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brukte 6mm stålrør bare som en "stuss" åsså vanlig silikonslange videre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har muligens ordnet en hydraulikk kobling på tess som funker, men det som fulgte med går vel ikke ann å bruke? Da måtte vel kobber/stålrøret stoppet i "innleggshylsen", stemmer ikke det : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brukte den hylsen å muttren som fulgte med åsså stålrør inni.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk også min i forrige uke, atpåtil med en 50-lapp i pakken :)

 

Takk for godt gjennomført opplegg Harald :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle positive tilbakemeldinger!

 

Ble ikke så mye penger igjen på momsen som jeg hadde håpet på, menmen.. alt hjelper.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg koblet opp min i kveld. men stod like jævlig på 0bar: gråter :

Så min funka ikke. mulig den har fått seg en trøkk under sendingen.

Men den så veldig bra ut da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm. har jeg gått glipp av noe? jeg kan ikke se at jeg har fått noen pakke i posten enda (men jeg har en krangel gående med posten om en annen pakke de sendte i retur, så hadde ikke blitt overrasket om det er de som kuker til ting igjen... ikke overraskende isåfall.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måleren din ligger hjemme hos meg den! :)

 

Du har ikke nevnt noe om at den skal sendes så jeg venter bare på at du skal komme og hente den jeg..

 

Men vil du at jeg skal sende den allikevel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overført, da venter jeg i spenning.

 

Anng. henting, så tar man bare og slår det sammen med når jeg likevel kommer til å være i Kongsberg omegn for å se om jeg finner noe å fotografere.

 

Ref. ovenstående innlegg.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ref. ovenstående innlegg.. ;)

 

uhm. : dum : jeg skulle det ja. jeg begynner seriøst å bli gammel, for jeg hadde helt glemt det til du minna meg på det... :P jeg hadde til og med glemt at vi mumlet om S/RS-treff.

 

Nå får jeg ikke tilbake bilen før uti neste uke, forhåpentligvis innenfor tidsfristen for å rekke ACR, men får prøve å huske det etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.