Turbotrykks-målere i Original-look, S2/RS2/S4/S6 avsluttes Søndag 09.03.08!!

Anbefalte innlegg

Hei, skulle gjerne hatt en til RS2 med monteringsplate gitt... Har du noe kontakt adresse? Eller noen til overs, hva kommer de på hvis man kjøper 1 og 1?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt noe mer Harald??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det siste jeg hørte fra han var at han skulle sende de omgående, så da regner jeg med at de er underveis... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ligger i tolla nå, skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid men.. har liggi der siden 16.mai! Men da er de sikkert her om noen dager!

 

Beklager at det tar noe lenger tid enn planlagt.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Harald,

 

Har du noe kontakt person hvor du bestillte disse? Vurderer å kontakt dem selv å bestille.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ligger i tolla nå, skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid men.. har liggi der siden 16.mai! Men da er de sikkert her om noen dager!

 

Beklager at det tar noe lenger tid enn planlagt.. :)

 

Dem er ivertfall på vei, og det kan da umulig ta over 2 uker fra toll inn til deg også utigjen til oss :)

Da får man montert den før våler:)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ikke ann å kontakte de treige folka i tollen. Vet at de kan være trege,har bestilt selv å noen ganger kommer de med en gang andre kan det ta uker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med på neste gruppekjøp om det blir et hvertfall,bare må ha en slik:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ligger målerne hjemme hos meg, fikk dem igår... :) Alt ser bra ut, bortsett fra at det mangla 4m med trykkslange, menmen..

 

Så bare hold ut til Fredag, så tenker jeg alle skal ha fått sin! :) Har fått pakka nesten alle nå!

 

De som skal hente: Bare kom og hent, eller så skal jeg på treff i Oslo på Lørdag og kan ta med målerene dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ligger målerne hjemme hos meg, fikk dem igår... :) Alt ser bra ut, bortsett fra at det mangla 4m med trykkslange, menmen..

 

Så bare hold ut til Fredag, så tenker jeg alle skal ha fått sin! :) Har fått pakka nesten alle nå!

 

De som skal hente: Bare kom og hent, eller så skal jeg på treff i Oslo på Lørdag og kan ta med målerene dit.

 

kjempe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ligger målerne hjemme hos meg, fikk dem igår... :) Alt ser bra ut, bortsett fra at det mangla 4m med trykkslange, menmen..

 

Så bare hold ut til Fredag, så tenker jeg alle skal ha fått sin! :) Har fått pakka nesten alle nå!

 

De som skal hente: Bare kom og hent, eller så skal jeg på treff i Oslo på Lørdag og kan ta med målerene dit.

 

HOHO :)

 

bilrema har jo vakumslanger i 3m lenger for 50spenn:p funker gull den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det no "how to" montering på disse målerne? Lurer på hvor jeg får slangen inn i motorrommet på RS2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Målerne går i posten idag!! :) Så da skal alle ha de i hende innen fredag iallefall.

 

Det er ganske enkelt å trekke slangen til motorroommet, på RS2'en så er det tilogmed et lite hull/åpning i den midterste luftekanalen så det er bare å putte slangen ned der, skru av dekselet under rattstammen, fiske fram slangen som nå ligger bak ved spilleren omtrent. Og så kan du trekke slangen gjennom gummiføringene til waieren til panseråpneren og legge slangen langs waieren hele veien. Bak på motoren ved spjeldet er det en liten forgreining i noe vakuumslanger som går til FPR, her kan du koble deg inn på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Målerne går i posten idag!! :) Så da skal alle ha de i hende innen fredag iallefall.

 

Det er ganske enkelt å trekke slangen til motorroommet, på RS2'en så er det tilogmed et lite hull/åpning i den midterste luftekanalen så det er bare å putte slangen ned der, skru av dekselet under rattstammen, fiske fram slangen som nå ligger bak ved spilleren omtrent. Og så kan du trekke slangen gjennom gummiføringene til waieren til panseråpneren og legge slangen langs waieren hele veien. Bak på motoren ved spjeldet er det en liten forgreining i noe vakuumslanger som går til FPR, her kan du koble deg inn på.

 

Er det ikke lettere å hente trykk fra mapsensoren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen ta et bilde at dette ferdig montert i en S4 når dere kommer sålangt? Rødt lys og greier?

 

I såfall så plukker jeg ut klokka nestegang dere skal handle dette. Turbotrykk, oljetemp og oljetrykk i samme rekka hadde igrunn blitt bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke lettere å hente trykk fra mapsensoren?

 

Det er mulig det, men jeg har for vane å la slangen til ECU være i fred. Det er en smaksak egentlig.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var min måler komt:) takker så mye for gruppekjøpet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine landet og i postkassen i dag. takker og bukker. Har ikke gjort noe med slike slanger før....hvordan skal den lille "sølv" biten plasseres i koblingen bak på måleren, og hva slags tang bruker man på slangeklemmene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk kjapt.. :) Tror den lille sølvbiten skal brukes som pakning mellom slangen og bronsemutteren, men har ikke rukket å montere min enda, så jeg er ikke helt sikker. Biltema har en spesial-tang til sånne klemmer, koster 40kr eller no. Eller så kan du bruke en litt stor avbiter og klemme forsiktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MIn kom også ; takk for kjøpet og flott organisering Harald :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk min i dag.. å takk til harald for gruppekjøpet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.