Anbefalte innlegg

selfølgelig det beste..maen må stikke..skal hente ovner:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg snakker med Tom så lagrer vi de på værste..

 

Godt jobbet gutta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe bra ;) ..blir bra dette folkens! gleder meg til å sette igang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut!

 

Jeg har sendt Tom en mld ang de platene og lagring på værste. Er det noen tidsfrist på når vi må hente dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut!

 

Jeg har sendt Tom en mld ang de platene og lagring på værste. Er det noen tidsfrist på når vi må hente dem?

 

Kjempegreier. De ligger veldig i veien der de ligger nå, så skulle helst ha fått flyttet dem nå til uka.

Hadde vært kjekt om det var ok om vi flyttet dem opp dit ja, vil nødig kaste disse da de koster rundt hundrelappen pr stk. Å det er 65 stk av dem. hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ovnene varmer 2500watt har jeg lest nå.. 1750 på laveste,,,.. prøvde den ene i går... funka bra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noen henger vi kan bruke da? til gips platene alså..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noen henger vi kan bruke da? til gips platene alså..

 

Jeg har henger jeg... Jeg kan ta på meg å flytte disse opp til verkstedet altså, dere trenger ikke være med på det. Men noen må være der å låse opp...

 

De ovnene høres jo prima ut!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan sikkert hjelpe deg med platene... må være mer enn 1 uansett. må jo behandles pent. ellers går de jo i stykker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan også hjelpe til, men er opptatt mandag og tirsdag.. Har ikke fått svar fra Tom enda, skal mase litt ekstra;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er opptatt mandag, tirsdag og onsdag: bh : men torsdag kan jeg også bli med? ;)

Så er vi 4 mann til å løfte...er tungt å løfte 65 plater som er til og med tyngre enn vanlig gips plater på to mann ;)

 

Men angående skilleveggen, han tom snakka vel om at han også skulle spleise på den?: klø :

Skal vi kjøpe inn materiale så deler vi kostnaden med han når alt er ferdig? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke noe problem å lagre platene på værste. Skal vi ta det på torsdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy: Hvilken kabel trenger vi som hovedkabel til å få strøm bort til oss? Er det noen spes type?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det 3 eller 2 faser i skapet på enden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber både tirsdag og torsdag, så onsdag er eneste mulighet for mich.

Robert, han som var med meg å så på verkstedet hjelper meg med platene, så dere trenger ikke å tenke på det. Vi lesser de inn i en bil eller på en henger i morgen på dagen. Men det er kanonbra om noen gidder å hjelpe meg å lesse de av hengeren/bilen på onsdag. Samme for meg når på onsdag, bare det er etter 1600.

 

Hva tror dere?

 

Johan har forresten takket ja til den siste plassen. Han vil komme å hilse på neste gang vi er der oppe. Han pratet om at han skaffet maling og veldig billig materialer. Han var også veldig klar for en dugnad der oppe! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom det er du som skal komme med hengern er det nok best å ta det onsdag ja:p

Jeg foreslår samling på værste kl 1700.

 

Andreas: sier du ifra til Johan om at han kan se på lokalene da?

 

Tommy: Tom viste ikke 100% sikkert, men regnet med at det var 3 fas.

 

Aron: Ang. kostnader til veggen og slikt så blir det spleiselag ja.. Regner med at det du skisserer er en grei løsning for alle. Vi må bare se det litt ann og undersøke hva vi kan skaffe b-b-billigt før vi evt. drar på handletur!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samling værkste ons kl 17 er greit for meg.

Skal si ifra til johan!

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er omtrent 50cm i diameter i bunn

 

HAdde to sånne i garagen vår en vinter... varmer egentlig ganske bra :) til 800kr ere ikke no å lure på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foreslår samling på værste kl 1700.

 

Aron: Ang. kostnader til veggen og slikt så blir det spleiselag ja.. Regner med at det du skisserer er en grei løsning for alle. Vi må bare se det litt ann og undersøke hva vi kan skaffe b-b-billigt før vi evt. drar på handletur!

 

Jeg kan desverre ikke komme da :( er på andre deltids jobben min da: bh : skulle gjerne ha kommet og hjulpet til..!

 

Ja..som sagt så skal vi ha det b-b-billig og jeg tenker da at 2tom2 plank bunnsvill og en enkel topsvill 2tom2 vil holde mer enn nok til å være en skille vegg...alt reisverk vil da være i 2tom2, altså 5x5cm. See? :P

Og fortsatt være sterk nok til å bære en del ;) Koster ikke så gærnt mye heller...

 

endre..you got PM :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom det er du som skal komme med hengern er det nok best å ta det onsdag ja:p

Jeg foreslår samling på værste kl 1700.

 

Andreas: sier du ifra til Johan om at han kan se på lokalene da?

 

Tommy: Tom viste ikke 100% sikkert, men regnet med at det var 3 fas.

 

Aron: Ang. kostnader til veggen og slikt så blir det spleiselag ja.. Regner med at det du skisserer er en grei løsning for alle. Vi må bare se det litt ann og undersøke hva vi kan skaffe b-b-billigt før vi evt. drar på handletur!

 

Det går både 2 og 3 fas på bygget vårt ihvertfall og da regner jeg med det går videre til deres bygg Endre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kommer i morgen eller?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg jobber da :( ellers skulle jeg ha kommet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt tidligere så er jeg der kl 17.00:)Skal bli bra å få begynt på arbeidet med å få dette til å bli et verksted i stedet for en "låve"!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.