#3801 Skrevet Mai 6, 2013 Dataene ligger lagret i bildet, bare høyreklikk på det å sjekk under detaljer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3802 Skrevet Mai 6, 2013 Legger også ved ett bilde, så det ikke bare blir kameraprat her Syns du er god til å finne interessante motiver. Fotografering er helt klart mer enn å kjenne alle innstillingene på kameraet. Jeg fyrer som regel fra hofta på auto. Hender at det kommer noe jeg liker ut i andre enden. Canon EOS400D, f/5,6 1/30 ISO400 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3803 Skrevet Mai 7, 2013 Najs! Morsomt å se bildene dine i Porscheklubbens medlemsblad. Du har såpass særpreg at de var lett å finne Noen smakebiter for oss uten Porsche, Hr. Næss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3804 Skrevet Mai 7, 2013 Dataene ligger lagret i bildet, bare høyreklikk på det å sjekk under detaljer.. Lite å lese der gitt, tipper det har blitt strippet etter at det er lagt ut på nett. Et annet bilde jeg har tatt, lite info der og dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3805 Skrevet Mai 8, 2013 Najs! Morsomt å se bildene dine i Porscheklubbens medlemsblad. Du har såpass særpreg at de var lett å finne Heisann, noen som har tatt seg litt til rette gitt, aldri blitt spurt om det Noen smakebiter for oss uten Porsche, Hr. Næss? Njæ... de har bare brukt bilder fra Stian og jeg var på Ferdinand Ice Festival tidligere i år. Når det er sagt, så tar jeg litt bilder for Ferdninan Motor for tiden, men så langt har alle shootsa vært stress og jeg har ikke hatt anledning til å styre ting selv. Satser på at jeg får tatt litt freshe biler utover sommeren og kanskje utfolda meg litt mer kreativt enn de bildene vi har tatt til finn.no så langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3806 Skrevet Mai 9, 2013 Tatt når det egentlig skulle være fint kometvær, men vi så ikkenoe.. Canon 60D f/4, 0.8s, ISO 1600, +1 exp.comp. På frihånd med 18-55 kitlinse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3807 Skrevet Mai 18, 2013 Bilde jeg tok på Vålerbanen i dag. Canon EOS 600D SLR f/4.5 1/1000 sec ISO-125 100mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3808 Skrevet Mai 21, 2013 Mine siste to:) Alfa Romeo 156 Camera Canon EOS 5D Mark III Exposure 15 sec Aperture f/4 ISO Speed 200 Lens Model EF 17-40mm f/4L USM VW Golf Mk7 Camera Canon EOS 5D Mark III Exposure 2 sec Aperture f/16 ISO Speed 100 Lens Model EF 17-40mm f/4L USM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3809 Skrevet Mai 24, 2013 Kjøpte nytt leketøy igår Camera Canon EOS 5D Mark III Lens Info 50mm f/1.4 Exposure 0.02 sec (1/50) Aperture f/1.8 Focal Length 50 mm ISO Speed 640 Exposure Bias 0 EV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3810 Skrevet Mai 31, 2013 Bor overhode ingen fotograf i meg, men viser noen 100 prosent amatørfoto her :-) Grønn knapp er gull, og rett utfor stue vinduet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3811 Skrevet Juni 2, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3812 Skrevet Juni 2, 2013 nikon d5000 med sigma 18-200 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3813 Skrevet Juni 3, 2013 Jeg er bare ute å rigger om dagen jeg Honde Prelude Raw filen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3814 Skrevet Juni 7, 2013 Slenger inn et non rigshot:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3815 Skrevet Juni 7, 2013 Jeg er bare ute å rigger om dagen jeg Honde Prelude Adrian sin jo, kult. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3816 Skrevet Juni 7, 2013 Adrian sin jo, kult. Stemmer det:) nårtid skal vi ta GTIen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3817 Skrevet Juni 7, 2013 Stemmer det:) nårtid skal vi ta GTIen? Når den ser vettig ut, står mellom hellakering å salg. Småting som irriterer overalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3818 Skrevet Juni 12, 2013 BMW E39 523 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3819 Skrevet Juni 12, 2013 BMW E39 523 [ATTACH=CONFIG]199169[/ATTACH] Konstruktiv kritikk Kjør den et sted der det ikke er så forstyrrende bakgrunn for så ta bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3820 Skrevet Juni 12, 2013 Konstruktiv kritikk Kjør den et sted der det ikke er så forstyrrende bakgrunn for så ta bildet Setter alltid pris på litt kritikk ! nettopp kjøpt kamera så måtte ut og teste Hvordan får jeg bildene til å bli store når jeg legger de ut her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3821 Skrevet Juni 13, 2013 Setter alltid pris på litt kritikk ! nettopp kjøpt kamera så måtte ut og teste Hvordan får jeg bildene til å bli store når jeg legger de ut her ? Ser ut som du legger ut bildene som vedlegg, da forblir de små inntil noen trykker på dem. Andre legger ut bildene fra forskjellige fotosider, hvor man kan lagre og legge link til bildene fra. f.eks photobucket.com flikcr.com finnes mange. Enig med Lars Martin om at bakgrunne kanskje ble litt forstyrrende. Siste bildet jeg tok av Golfen min:) Exif Canon EOS 5D mark III Canon EF 24-70mm f/2.8L usm 1/80 sec at f / 4,5, ISO 100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3822 Skrevet Juni 13, 2013 5D MKII med 70-200mm f2.8 USMISO1000 1/1600sek f2.8 200mm Stadtpark Revival i Hamburg forrige helg. Bilen er Stig Blomquists A2 Quattro han kjørte til VM seier i 1984 Håper du drar på med dette bildet for oss igjen Thomas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3823 Skrevet Juni 13, 2013 Kjøpt meg nytt "lommekamera", så da må vel jeg ut og ta litt bilder og da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3824 Skrevet Juni 13, 2013 Jeg var ute med en A1 for en tid tilbake. Egentlig var det alt for kaldt til å drive med bilder, og det blåste så mye at lettvektsstativet mitt nesten ikke klarte jobben. Men dette bildet ble jo helt ok synes jeg Camera Canon EOS 5D Mark III Lens Model EF17-40mm f/4L USM Exposure Program Manual Exposure 4 sec Aperture f/8.0 Focal Length 32 mm ISO Speed 800 Exposure Bias 0 EV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3825 Skrevet Juni 17, 2013 Trenger litt hjelp med tanke på merke nede i hjørnet, ble det litt stort/tydelig sånn at fokuset blir borte fra bilde ? kommer rett fra kamera så er fornøyd selv om det kanskje burde vært mer fokusert på sola.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...