#3976 Skrevet September 24, 2018 (endret) Syntes dette bildet jeg tok gjennom tribunen på Rudskogen i helgen ble bra! Canon EOS 60D med Sigma 70-200 og polariseringsfilter. Redigerer svært sjeldent bilder i ettertid, men ser det kunne fått litt beskjæring.. 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3977 Skrevet September 30, 2018 Ett jeg har hatt på Ello.co en stund: Kalte det 'Abandoned airport' siden insektene har forlatt blomstene for lenge siden. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3978 Skrevet Oktober 18, 2018 Tatt med iPhone X med Moment Wide linse på 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3979 Skrevet Oktober 18, 2018 Vi er jo ikke så superglade i tailhappy japsebiler, men jeg liker å ta bilde av de. Og når Jan masa litt ekstra og ville ha nytt coverbilde, så klarte jeg å levere. Rimelig fornøyd med fokus og det meste annet. For å veie opp litt, så fikk jeg et par blinkskudd av herr Dalby på Våler. Og bakhodet til @Julian Aksnes. For å veie opp litt, så fikk jeg et par blinkskudd av herr Dalby på Våler. Og bakhodet til @Julian Aksnes. 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3980 Skrevet November 26, 2018 Lager kalender hvert år med lokale bilder og gir til de gamle og oss selv, her en noen fra 2018-utgaven. 8 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3981 Skrevet November 30, 2019 (endret) Noen fra 2020-kalenderen! (Klikk på bildene for bedre kvalitet) Fikk de på Cewe fotokalender (A3) på Japanfoto, overraskende bra kvalitet! (Som vanlig!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3982 Skrevet September 20, 2022 Alternativ lyskilde. 🙂 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3983 Skrevet September 21, 2022 Tatt i helgen:) 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3984 Skrevet April 14, 2023 Kalenderbilde igjen, la faktisk bare til én stein for å få til dette.. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...