Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Nå er det stille i "fjøset"......: eek :

Nei da.... Gutta er der og jobber så de har ikke tid til å sitte her på nettet.

Så jeg legger ut noen bilder av resultatene av arbeidet. : rock :

Caddyen skulle egentlig hatt nye lykter men de passet ikke. : bh : (noen som har en facelift front til polo liggende?) : klø :<!--url{0}-->

<!--url{1}-->

<!--url{2}-->

<!--url{3}-->

<!--url{4}-->

<!--url{5}-->

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,skal vi ha ferdig bil til sesongen,så må vi jobbe litt..: smil : men litt får vi gjort med Fjøse og...

Lørdagen gikk med til å få lagt opp litt strøm og sikrings skap.. vi satte opp lister i taket til å feste ledninger og lys i..

pics..:

Håvard skal være trikker..

gggttt4.jpg

lister i taket...

gggttt3.jpg

utstyrs opptelling..

gggttt2.jpg

Sondre skrur opp planke biter så Håvard har noe å strekke opp kabeler på

gggttt6.jpg

ferdig sikrings skap med strøm inni..

gggttt11.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Guri så flinke guttær!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens gutta jobba,jeg tok bilder så senka Mr Pande bilen sin da den led sterkt av høyde skrekk: eek :

her byttes det dempere..

gggttt5.jpg

ble den bra å kjøre Mr Pande??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele tråden og fy søren og dere har jobba hardt..flotteste fjøset i verden ,, grattis:) helt rått ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Robert, blir jo bra når alle er flinke å står på litt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal noen av dere til follo den 27 april ?? sondre regner jeg med at følger opp sukksessen fra i fjor sammen med telemark på villmans tur :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal noen av dere til follo den 27 april ?? sondre regner jeg med at følger opp sukksessen fra i fjor sammen med telemark på villmans tur :)

Hadde tenkt å få med meg det ja, dere var jo hoppende gale da vi kjørte oppover e6: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar bøndene tunnelen under fjorden den dagen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi fra telemark møter opp på telemarksporten kl 07 00 så vi har litt bedre tid i år.... farten blei vel kansje litt i drøyaste laget i fjor :) hyggelig om dere slår følge ... blir vel tr til sverie etter treffet regner jeg med

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sier bare BÆSJ.......

bais.jpg

Det rant godt da møkka kjeller døra ble åpna...: faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar bøndene tunnelen under fjorden den dagen?

Hvis det er på "landbruksskolen" på Ås.... så er vel det bare en km eller to syd for der vi i tilfelle kommer ut på E6. Og turen innom Drammen tar vel ikke mer enn 20 minutter. : haha :

Jeg skal kjøre den veien, men jeg vet ikke hva "mafia`n" har bestemt seg for. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel utover en tur jeg også ja..

Og Jon, takk for den, beste slankekuren som finnes. Nå lukter tilogmed hidden'n min dritt.... :shf:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel utover en tur jeg også ja..

Og Jon, takk for den, beste slankekuren som finnes. Nå lukter tilogmed hidden'n min dritt.... :shf:

Jada, bare skyld på hidden'n din, at det lukter dritt rundt deg....:bs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy der var det dritt.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke helt hva jeg skal si... bildene taler for seg selv... Her er det iallefall viktig å bruke høye gummi-støvler... eller som faren til sondre sa: "Her ta mine støvler de er bra,jeg har brukt de i hele dag! bare ta to bæreposer på utsia av beina først,for støvlene lekker litt": haha : dagens.... ;)

Ellers kan jeg bare utrykke min bekymmrig over at Sondre faktis klarte å si at han syntes slik jobb er deilig..: eek : Han så igrunn ut som om han hadde vært nå nachspiel med en viss patrulje fra Tv..: grønn :

Jaja.. dere er advart... :-P

Sondre kosær sæ!!

BsjiFjse4.jpg

pure shit..:bs:

BsjiFjse3.jpg

Mmmm

BsjiFjse6.jpg

Sondre klarer å smile med dritt til knea... bokstavelig talt..

BsjiFjse8.jpg

Sondre tar en burn out in shit.. the farmer's way..

BsjiFjse7.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sondre klarer å smile med dritt til knea... bokstavelig talt..

BsjiFjse8.jpg

: rock :: rock :: rock :: rock : konge=o) må si at dere har gjort det utrulige med ett fjøs..=O)superkul tråd...:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke helt hva jeg skal si... bildene taler for seg selv... Her er det iallefall viktig å bruke høye gummi-støvler... eller som faren til sondre sa: "Her ta mine støvler de er bra,jeg har brukt de i hele dag! bare ta to bæreposer på utsia av beina først,for støvlene lekker litt": haha : dagens.... ;)

Ellers kan jeg bare utrykke min bekymmrig over at Sondre faktis klarte å si at han syntes slik jobb er deilig..: eek : Han så igrunn ut som om han hadde vært nå nachspiel med en viss patrulje fra Tv..: grønn :

Jaja.. dere er advart... :-P

Sondre kosær sæ!!

BsjiFjse4.jpg

pure shit..:bs:

Jeg skjønner at det er viktig med verneutstyr, men jeg hadde nok heller valgt ett munnbind, en åndedretts vernemaske fremfor høreklokker....: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner at det er viktig med verneutstyr, men jeg hadde nok heller valgt ett munnbind, en åndedretts vernemaske fremfor høreklokker....: klø :

Peltor må man ha!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peltor må man ha!

Ja DRIT nå i lukta.....: haha : bare radioen virker : rock :

Ps. Dere kan vere glade for at det har vert et KU-fjøs og ikke et GRISE-fjøs. Da måtte dere brukt friskluftsmaske....:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japp,så er det ikke bare ikke helt stille i Fjøse,det er også nå lyst! lørdag ble Sondre å faren ferdig med bæsje pellinga,og vi andre hjalp trikkerne legge opp resten av el anlegget.. Ny sikrings boks og noen ledninger ble jo satt opp for en stund siden,så nå hang vi opp lys armatur,og strakk opp kabler.. så nå er'e mulig å faktisk SE hva vi gjør! fikk også opp ett par 3fas stikker.. har vel hatt 20m sjøteledning fra nærmeste kontakt og inn i hjørnet mitt.. : haha :

Jokkum strekker litt kabel..

elarbe.jpg

og Sondre later som om han ikke lukter bæsj...

elarbe13.jpg

Så fjærna Sondre inngangs døra og byggde seg verkøt bu/benk...

elarbe10.jpg

Så nå MÅ alle besøkende hippier bruke bakdøra som nå er inngangs dør: klø :

elarbe7.jpg

Sondre syntes også det ble så varmt at han henta kortbukse og T skorte.. grøss: faint :

elarbe5.jpg

Jeg fryser så jeg skjelver bare ved å ta bilde!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og sløve borr er det beste sondre vet.... 10 min på 10cm... ny rekord...: haha :

elarbe3.jpg

Så fikk vi dame besøk x2! Åshild (i sofaen) kom først og så kom Aud Helen (bak jokkum)med Golfen sin for sommerdekk omlegg,og soting av blink lamper.. (holder seg godt denne, Håkon!) Jeg har og klart å overtale henne til senk,poly foringer GTi leppe og nye fangere..: rock :

og jokkum sover i arbeids stolen til Sondre...: klø :

elarbe6.jpg

Etter en litt fomlende kniv plassering,må jeg også kose med med prince uten filter: dum :

elarbe15.jpg

Vi fikk også tid til å trimme bilen til jokkum.. Tulling OG kompressor! kommer til å duste alle 16vT'ne i klubben og omegn!: haha :

elarbe12.jpg

So.. watch out Bambi! : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er så flinke atte! Jobber og sliter mens jeg sitter på ei firmahytte nepå sørlandet og drekker meg fra sans og samling!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fikk vi dame besøk x2! Åshild (i sofaen) kom først og så kom Aud Helen (bak jokkum)med Golfen sin for sommerdekk omlegg,og soting av blink lamper.. (holder seg godt denne, Håkon!) Jeg har og klart å overtale henne til senk,poly foringer GTi leppe og nye fangere..: rock :

elarbe6.jpg

Når det endelig ble noe interessant motiv å ta bilde av i fjøset, da utforsker du tele funksjonen av zoomen på kamera. Kanskje du skal forsøke å gå litt nærmere og bruke litt mere lys, slik at vi andre (OK, meg) kan se hvordan damene ser ut...: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.