Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Neimen, ser man det! Veit ikke helt om jeg tror på den ufolangtutigalakseneforåhentetilbakestrømmen-historien din, men gratulerer. GRATULERER!!!: rolleyes

Du har vunnet prisen for beste bildeoppdatering i fjøstråden på en god stund. (som forøvrig ikke var så vanskelig, da det ikke har blitt foretatt noe lignende i samme tidsrom). : haha :

 

Og prisen; 10 min i skammekroken for sånne røverhistorier :evil: MED revehatten, såklart.: vinke :

 

Btw, stikker nå snart opp i fjøse jeg

 

At du ikke tror på mine gode og meget sannsynelige forklaringer tar jeg ikke så tungt siden du slapp ut lufta av vinterhjula sine på våren for di du syntes kansje å huske at noen engang kansje hadde sagt at det muligens var smart..: haha : Moro med 4 flate på årets første snøfall???: oops :: ja :: haha :

 

Tenker du får prisen for (fjor)årets beste innfall/påfunn,jeg!:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jokkum slepper ut av vinterlufta, mens andre legger fra seg sommerlufta om dagen har jeg hørt : haha :

 

Blir det no fart i fjøset idag da? Eller blir det bare dekkskift idag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha..

 

smart: klø :

 

super clevert!!: haha : Jokkum takes the cake! Gir air ride en ny betydning...

 

Jokkum slepper ut av vinterlufta, mens andre legger fra seg sommerlufta om dagen har jeg hørt : haha :

 

Blir det no fart i fjøset idag da? Eller blir det bare dekkskift idag?

 

kan man si at lufta har gått ut av jokkum?? :evil:

 

blir vel litt dekkskift i dag.. jeg har jo lagt om,men jeg skal legge om på passaten til svigermord,blant annet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

super clevert!!: haha : Jokkum takes the cake! Gir air ride en ny betydning...

 

 

 

kan man si at lufta har gått ut av jokkum?? :evil:

 

blir vel litt dekkskift i dag.. jeg har jo lagt om,men jeg skal legge om på passaten til svigermord,blant annet...

 

Vel, nå var det vel DEG kris mente hadde lagt fra seg sommerlufta da. Både golfen og audi'n punktert : klø :

 

:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, nå var det vel DEG kris mente hadde lagt fra seg sommerlufta da. Både golfen og audi'n punktert : klø :

 

:evil:

 

Haha! vakk'e de',vøtt...det er forskjell på å slippe ut lufta frivillig,og å punktere! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei, nå vill jeg ikke ha no krangling i mitt fjøs!! Nå syns jeg dere må bli venner igjen å gi hverandre en klem, elles må dere stå ute i snøen å skamme dere, å bytte på revehatten:p : haha :

(må ha ro å fred for å skru audi veit du blir så stressa)

 

Men det er vell ingen av dere som er spesielt smarte kansje(liten tankevekker) : rolleyes

 

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei, nå vill jeg ikke ha no krangling i mitt fjøs!! Nå syns jeg dere må bli venner igjen å gi hverandre en klem, elles må dere stå ute i snøen å skamme dere, å bytte på revehatten:p : haha :

(må ha ro å fred for å skru audi veit du blir så stressa)

 

Men det er vell ingen av dere som er spesielt smarte kansje(liten tankevekker) : rolleyes

 

: haha :

 

veit ikke hvem som ga deg et lite tips til morran, det var igrunn smart:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit ikke hvem som ga deg et lite tips til morran, det var igrunn smart:p

 

Ja,han "smartingen" fikk plutselig brennkvast med å komme seg i fjøse,at!: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vogna mi snødd ned eller er det en mikroskopisk sjangs for at den kan flyttes innendørs på låven i nær fremtid?

 

PS: jeg er ikke tilgjengelig på mobil da den er i fire-fem biter og vanskelig å sette sammen.... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med dagen igår Jokkum!!!;) Nett år eldre,og nye slegger å brekke...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja gratulerer så MEGET Sleggum !

Godt å se at det er flere av oss Oktober barna...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg lest HELE tråden, tok meg over 3 timer :)

Skal jaggu si dere har hatt arbeidslyst, for denne mekkebula har gjennomgått en total forandring!

Skal dere vaske og sånn i møkkakjelleren, og bruke den til lagring?

Det hadde jo egentlig vært ypperlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg lest HELE tråden, tok meg over 3 timer :)

Skal jaggu si dere har hatt arbeidslyst, for denne mekkebula har gjennomgått en total forandring!

Skal dere vaske og sånn i møkkakjelleren, og bruke den til lagring?

Det hadde jo egentlig vært ypperlig.

 

Den er tømt men ikke vasket ennå, men den er alt tatt i bruk til lagring av "jaffa" (lastebilen til Sondre) og en dele/donor bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten oppdatering:)

 

Fant ut at vi skulle gjøre n oe med trekken nå som det blei så kaldt:)

 

Begynte med den knuste ruta som blei tildekt av en alu plate:p

DSC00107.jpg

 

DSC00108.jpg

 

Men det hjalp ikke nok, så da gikk vi til angrep på det persiske teppe: eek :

DSC00112.jpg

 

DSC00109.jpg

 

Å siden dette er et gammelt fjøs hva er da mer vanlig enn å ha hull i døra så katter kan gå ut og inn i låven via fjøset: rolleyes Etter diverse katte-pote spor på så å si alle biler, ble vi enige om å fylle det hullet, det gikk lekende lett med en aluplate der å gitt

DSC00101.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å heldige som vi var fikk vi mer igjen av det Persiske teppet, det blei hengt opp i god tro som en slaks port inn til roteromet:)

Fra fjøset

DSC00102.jpg

 

Fra roteromet

DSC00103.jpg

 

Ser det at det er fare for at dere kan bli svimle av å se på bildene, mulig kameraet på mobilen ville vert bedre uten knust beskyttelsesglass: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Servicebilen

DSC00099.jpg

 

DSC00098.jpg

 

Mulig Sprint trenger noen runder med vårt trofaste Rally sveiseapparet

Men inntill wreng stålet kommer på døra får vi tette med det vi har, dette er da en kassert regnfrakk fra Helly Hansen

DSC00118.jpg

 

DSC00117.jpg

 

DSC00115.jpg

 

DSC00116.jpg

Frenskjærmen på høyre side var også sveiset fast det var også noe av det vi fant ut når vi begynte å kjikke litt nermenre

DSC00114.jpg

 

Å som en tillegsopplysning vill jeg si at når vi rettet Gulvet grunnet javnt tilsig med vann fra kanalen fosset det vann ut i disse hullene i gulvet, å det var som å høre en liten foss..

Sprint blir nokk som ny, om ikke bedre enn ny når jeg får ny gulplate å kanal fra wreng: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja! med bilder å greier! Var nærvøs når du løp rundt med kamera i hånd mens jeg hoppa rundt å spillte luftgitar...: flau : men jeg ser jeg gikk klar...: rock :

 

Nå var'e jaggu godt å se og finne litt skikkelig manne rust på en bil her! Har jo bare vært jente sandblåsing her ei stund.. det klør i fingra etter å sette saga i litt god VW matjord!: smil :

 

Jeg syntes vi var flinke me det PersiskeTeppe! å fy å det hjalp! godt å vite at Frk.Ur å Klara står inne sammen med vennene sine Sprint,Mikkel og RedThing uten å fryse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess jess, får være den første som takker for en finfin aften.. Mye latter og fortsatt støl i magen av flere grunner : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså?

 

Ja?? kosa ikke du deg,da??:P

 

Jess jess, får være den første som takker for en finfin aften.. Mye latter og fortsatt støl i magen av flere grunner : haha :

 

Selv takk,Chris! ikke rart du er støl,du la jo i deg en hel peppes pizza!! real thomas style! (dog i baby utgave,og slow motion):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Servicebilen

DSC00116.jpg

 

Alltid et sunnhetstegn å se tilstedeværelsen av glassfibersparkel ved slike problemsoner:D. Det blir nok bil av denne også, ja. Deletilgangen på repblekk er jo enn så lenge helt fin:).

 

Ser dere bidrar med deres skjerv til integreringa av fremmedkulturell kultur i verkstedet også; BRA: ja :. Om man er kreativ er det jo ingen grunn til å begrense et teppes bruksområdet ene og alene til å ligge på gulvet:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid et sunnhetstegn å se tilstedeværelsen av glassfibersparkel ved slike problemsoner:D. Det blir nok bil av denne også, ja. Deletilgangen på repblekk er jo enn så lenge helt fin:).

 

Ser dere bidrar med deres skjerv til integreringa av fremmedkulturell kultur i verkstedet også; BRA: ja :. Om man er kreativ er det jo ingen grunn til å begrense et teppes bruksområdet ene og alene til å ligge på gulvet:D.

 

Hehe,santsant! man kan ikke la slike klassiske tepper ligge å vannsmekte på ett gulv!! Man er da kreative!: ja :

 

......og glassfiber sparkelen er H/H regn jakka til sondre som tjener som en foreløpig blokkasje mot vann innvasjon inn i bilen..(eller hindre at vann slipper ut av Sondres fot-bade stamp...): haha : Det var så mye vann og søle inni bilen at Sondre glatt kunne satt varmeappararatet på fullt,og tjent segg søkk rik på la folk ta sauna og gjytje bad inni spa caddy'n... Tror faktisk det var da sondre fikk fotsopp på rumpa att gulvteppet blei løfta og herligheten åpenbarte seg..: faint :

 

Nye plåt-bettær (kanal og koplett gulv) er på vei,og helga er satt av til kos å hygge med mig'n.. så det blir nok bil igjen,dette og!;) Får bare håpe delene kommer til i morgen.. ble jo bestillt i forrige uke,eler no'..: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.