Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Har vel ikke skjedd veeeeldig mye her siden sist. Men det er vel på tide at vi får jobba litt på fjøset snart, nå som biler begynner å bli ferdig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det her da? Noe nytt?

 

 

Henger meg på den jeg å! :) Pleier stadig å titte innom denne tråden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DonJon is zee kewl Bullet : rock :

 

Picture314.jpg

 

Hmmm? : klø :

 

Picture060.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo sagt at han hadde gjemt godteri i navlen daaaaah! : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DonJon is zee kewl Bullet : rock :

 

Picture314.jpg

 

Hmmm? : klø :

 

Picture060.jpg

 

Hmmmm..: haha : I iz faster then ze zpeeding bullet!!: haha :

 

When Martin pop,Kris can't stop..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

When Martin pop,Kris can't stop..: rolleyes

 

Skal vedde på at du har liggi å gnagd og planlagt den der leeeenge :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha ha, kanonbra : ja :

 

Kan hende det har litt med flaska med "godteri" man skimter i bakgrunnen der også... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auda, nå kom jeg på den gitt!

 

"Smake?" *gurgle* "Denna var hjemmelaga gitt!" :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vedde på at du har liggi å gnagd og planlagt den der leeeenge :nana:

 

Haha!!! nei,det kom spontant når jeg så det bildet..: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag har vi hatt vaske treff i gården min... og sånn gikk det... Sondre tåler som vanelig ikke å se ett kamera,og MÅ liksom gjøre seg til!!

 

bilvaskhosBloom26.jpg

 

bilvaskhosBloom.jpg

 

bilvaskhosBloom17.jpg

 

Jokkum syntes det var kjempe inntressant......

Zzzzzzzzzzzzzzzzzz

bilvaskhosBloom28.jpg

 

Men reine biler.. DET ble det..'

bilvaskhosBloom29.jpg

 

bilvaskhosBloom6.jpg

 

bilvaskhosBloom13.jpg

 

bilvaskhosBloom4.jpg

 

bilvaskhosBloom12.jpg

 

bilvaskhosBloom2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilvaskhosBloom11.jpg

 

bilvaskhosBloom12.jpg

 

bilvaskhosBloom10.jpg

 

bilvaskhosBloom3.jpg

 

bilvaskhosBloom5.jpg

 

bilvaskhosBloom11.jpg

 

bilvaskhosBloom8.jpg

 

bilvaskhosBloom9.jpg

 

bilvaskhosBloom33.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hihi : haha :

 

Artig å se at frøken Ur faktisk er Kongsvinger-regga :)

 

Meeen... plassering av oblat da, mister? : klø :

 

Fine, rene biler ble det hvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hihi : haha :

 

Artig å se at frøken Ur faktisk er Kongsvinger-regga :)

 

Meeen... plassering av oblat da, mister? : klø :

 

Fine, rene biler ble det hvertfall!

 

Japp,er regga i Kongsvinger,ja.. HerrJon...: haha :

 

Jada oblatet er plassert!: smil : jada,veit det burde stått mellom bokstaver å tall,men var kansje en tanke ivrig...:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu så slo ikke "lynet" ner ikveld.. Hørte det buldra over krønet på veien inn til Fjøse... og noe mystisk kom hoppende...

Sondrescaddylakk2.jpg

 

...og det kom nærmere....

Sondrescaddylakk3.jpg

 

Was?? eine super renn caddy??

Sondrescaddylakk4.jpg

Sondrescaddylakk5.jpg

Sondrescaddylakk6.jpg

Sondrescaddylakk9.jpg

 

Det var jo bare Sondre som hadde kjøpt seg arbeids bil!!

Sondrescaddylakk11.jpg

Sondrescaddylakk12.jpg

Sondrescaddylakk13.jpg

Sondrescaddylakk14.jpg

 

Konge kul bil!! Da han Sondre hadde tenkt å kjøpe seg Caddy,og som eide den bilen Sondre hadde tenkt seg ut ikke tok telefonen satt jeg meg ned på nettet å titta... Kom over denne her på forumet,og ringte Sondre å ga han telefon nr til eier.. og resultatet kan sees her..

 

Bilen hadde en skrekkelig luguber panser forlenger,og maltraktert grill,så jeg donerte bort cab grillen som stod på Frøken Ur når jeg kjøpte henne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oisann, for et syn : rock : Godt å se flere som kjøper seg grom bil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja syntes den er drit tøff!! og kjempe fin å kjøre.. tydelig at noen har vært glad i den engang.. den trenger litt massering av karosseriet og litt service og ettersyn,men alt i alt helt ok..

Det morsomme er at på gir kula står det 4 gir.. og Sondre kjørte helt fra Lillehammer?? (eller hvor det var) og ned hit i 4.de..: haha : Han stod å fortalte at det var bare 4 trinns kasse,men når han åpna panseret,så så jeg fort at det var 5.. hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om dette kan ha vært den gamle caddy'en med 25" basselement i planet, men den hadde lokk over planet. Gikk i Drammen en periode isåfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om dette kan ha vært den gamle caddy'en med 25" basselement i planet, men den hadde lokk over planet. Gikk i Drammen en periode isåfall..

 

Er iallefall KF regga.. aner ikke om den har hatt 25": eek : basser i! (Kremt.. på......)

 

Finnes det noen bilder av den,da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sondrescaddylakk12.jpg

neiiiiiii faaaaaaen! : eek : Gammal klubb-bil detta. Den var DØNN strøken en gang i tida.. :tilber:(joda den hadde RS fanger forran men likevel) ca 4-5 år sida. var drømmebilen min den gangen. : rolleyes

Så den dure forbi en gang oppi oppdal når jeg var på ferie på hytta å da så den noe sliten ut, men at den hadde blitt SÅ herja med å ihjælkjørt hadde jeg aldrig trodd. : gråter :skal se om jeg ikke får rota fram noen bilder..

skulle vært skrudd sammen den der :(

 

EDIT: Hååper dere kan få redda den og få den pen igjen for detta skjærer i hjertet: syk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok denne er i trygge hender nå ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er iallefall KF regga.. aner ikke om den har hatt 25": eek : basser i! (Kremt.. på......)

 

Finnes det noen bilder av den,da??

 

Jeg har bilder av den hvis det var denne den Feite basseren stod i jon!! men de ligger hjemme på gammal pc'en så langt tilbake i tid:p.. den tiden jeg hang på mopedportalen forumet.. husker det var en der som kjøpte den som første bil... hvis det er denne det er snakk om slenger jeg ut bilder i helga..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sondrescaddylakk12.jpg

neiiiiiii faaaaaaen! Gammal klubb-bil detta. Den var DØNN strøken en gang i tida.. :tilber:(joda den hadde RS fanger forran men likevel) ca 4-5 år sida. var drømmebilen min den gangen. : rolleyes

Så den dure forbi en gang oppi oppdal når jeg var på ferie på hytta å da så den noe sliten ut, men at den hadde blitt SÅ herja med å ihjælkjørt hadde jeg aldrig trodd. skal se om jeg ikke får rota fram noen bilder..

skulle vært skrudd sammen den der :(

 

EDIT: Hååper dere kan få redda den og få den pen igjen for detta skjærer i hjertet: syk :

 

Ja kan se at den har vært passa på og at noen har vært gla' i den.. Blir nok ikke i utstillings stand/finish med det første,siden Sondre skal ha arbeids bil,men Fronten blir bytta,og hjul buer bak blir bytta og skal få lakkereren min til å blåse litt farge på den..

Det har faktisg og skjedd den del med den! bremser er byttet til gti,nye hjul lager,jeg har byttet og lagt opp nytt elektrisk bak dashbord,cluth'n LØSNA fra veiva: eek : så gir kassa ble tatt ut,og feilen fikset..

Jeg har retta litt på H forskjerm,så den ikke ser HEEELT bedriten ut,og nye dekk blir bestillt..

 

Itillegg til at hjula var utslitt,så hadde de blitt montert uten tanke på gewinden,så dekka har subba konstant i justeringa skruene ei god stund,så justerings skruene var nesten slitt tvers igjennom der dekkene hadde subba å kost seg..: dum :

VW tapen på panser/forskjerm er også fjernet..

 

Og bilen har fått Corrado seter...(Takk til Gry Bjørnsdatter: rock :) så den begynner å komme litt på strekk igjen..

 

Jeg har bilder av den hvis det var denne den Feite basseren stod i jon!! men de ligger hjemme på gammal pc'en så langt tilbake i tid:p.. den tiden jeg hang på mopedportalen forumet.. husker det var en der som kjøpte den som første bil... hvis det er denne det er snakk om slenger jeg ut bilder i helga..

 

Ja sleng ut bilder fra tiden den var fin,og eventuelt innspirasjons bilder..: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er iallefall KF regga.. aner ikke om den har hatt 25": eek : basser i! (Kremt.. på......)

 

Finnes det noen bilder av den,da??

 

Elementet lå i planet med 4 forsterkere rundt, bilen ble også vist frem på en av de første Mann og Autofil-messene iallfall en av delene, denne trenger løøøøv! Var mer strøken når jeg så den i Drammen for 2 år siden, da hadde den lokk og aluvinge lakkert i bilens farge. Dere har vel ikke en ekstra G1 grill-list liggende å slenge på Fjøse' vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen av de bildene jeg har.. Fant ikke alle: mad :

Mener denne bilen blei bygd av Factory Racing eller noe..

DSC01826.JPG

DSC01829.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.