Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Og bilen har fått Corrado seter...(Takk til Gry Bjørnsdatter: rock :) så den begynner å komme litt på strekk igjen..

 

Bare stas det vettu! Kanskje armlenet fra baksetet kan brukes også...? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen av de bildene jeg har.. Fant ikke alle: mad :

Mener denne bilen blei bygd av Factory Racing eller noe..

 

Selve bilen mener jeg å huske ble bygget av Kjetil Lampi i sin tid (var ferdig til 2000-sesongen). Den gangen uten anlegg, men med 8X14 ET 15 Maxx: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve bilen mener jeg å huske ble bygget av Kjetil Lampi i sin tid (var ferdig til 2000-sesongen). Den gangen uten anlegg, men med 8X14 ET 15 Maxx: ja :.

 

Du har vel ikke et bilde av den fra den tiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker jeg knipsa bilde av den på treffet i Vikingskipet høsten 99. Men så var det å finne dette (papir)-bildet, da;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker jeg knipsa bilde av den i treffet i Vikingskipet høsten 99. Men så var det å finne dette (papir)-bildet, da;).

 

hehe...back in the days..! :) Du får slå på scanneren :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kan se at den har vært passa på og at noen har vært gla' i den.. Blir nok ikke i utstillings stand/finish med det første,siden Sondre skal ha arbeids bil,men Fronten blir bytta,og hjul buer bak blir bytta og skal få lakkereren min til å blåse litt farge på den..

Det har faktisg og skjedd den del med den! bremser er byttet til gti,nye hjul lager,jeg har byttet og lagt opp nytt elektrisk bak dashbord,cluth'n LØSNA fra veiva: eek : så gir kassa ble tatt ut,og feilen fikset..

Jeg har retta litt på H forskjerm,så den ikke ser HEEELT bedriten ut,og nye dekk blir bestillt..

 

Itillegg til at hjula var utslitt,så hadde de blitt montert uten tanke på gewinden,så dekka har subba konstant i justeringa skruene ei god stund,så justerings skruene var nesten slitt tvers igjennom der dekkene hadde subba å kost seg..: dum :

VW tapen på panser/forskjerm er også fjernet..

 

Og bilen har fått Corrado seter...(Takk til Gry Bjørnsdatter: rock :) så den begynner å komme litt på strekk igjen..

 

 

 

Ja sleng ut bilder fra tiden den var fin,og eventuelt innspirasjons bilder..: smil :

 

 

dette høres riktig så bra ut: vinke : da slår jeg meg til ro :P tviler ikke på at den er i gode hender nei;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg og Ottar (gamle eier på caddyn) funnet ut at det ikke kan være den samme bilen som hadde basser i planet, hvis det i såfall er den har det blitt gjort drastiske endringer på den, bare se på ræva på den, den er jo sveist om, pluss at lemmen er cleanet!

Takantenne er det på den KF-regga, og ikke på den med bassern.

Monovisker er det på KF

90 fanger er det på den med bassern, og på KF'n var det RS fanger.

 

Noen som klarer og skaffe reg.nummeret på den andre?

 

Så har nok vært fler sånne caddy'er i Norge.

 

Ottar har heller ikke ruinert den så fælt, den var enda verre når han kjøpte den.

Ble solgt til fordel av 2er golfen som han bygger 16vT i. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg la merke til en del av de forskjellene du ramset opp der.. Så hadde mine tvil om at min caddy var den 24 karat caddy'n... Er faktisk veldig fornøyd med den jeg, Er jo alltid litt å henge fingrene i men er jo en gammel bil:)

 

golf 2 16v bygging er alltid like artig.. Hils Ottar å si takk for handelen.. Har aldrig blitt så glad i en bil så fort noen gang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varmt hos dere om dagen gutta? Nå må dere komme dere ut i fjøse' og jobbe så vi har noe å se på her ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt gjort no i fjøset idag folkens, og denne gangen blir det øppdeit MED Bilder :klapp: ............... Men de kommer når Jon får somla seg på pc'n : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVA??? Pics, or it didn't happen! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah nice, var innnom denne tråden for noen dager siden... Vært "stille i fjøset" :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, Jon har vel sovna i fjøset vel, uten at det er stille av den grunn : eek :: haha :

 

 

 

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva skjer a?

 

Nei si det. Jon skulle jo oppdatere men no bilder da, men har visst ikke det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var oppe å inspiserte litt igår, godt å se du har kommet litt igang igjen Jokkum :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei si det. Jon skulle jo oppdatere men no bilder da, men har visst ikke det..

 

:rolleye:: sove :.......må.....huske.....lade......batteri.......: sove :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var heele tråden gjennomgått! Konge sted dere har :) Får fyre opp litt bilder av hva som skjer der om dagen da :)

Må si dere er heldi som har så flinke ærbe's jenter som står på også ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var heele tråden gjennomgått! Konge sted dere har :) Får fyre opp litt bilder av hva som skjer der om dagen da :)

Må si dere er heldi som har så flinke ærbe's jenter som står på også ;P

 

Godt du har tatt deg tid til å lese hele historien om fjøse :) har en fin plass der asså.

Men bilder blir det ikke før Jon Olav legger ut no.

 

JON, HAR DU IKKE ÅRNA STRØM TIL KAMERA ENDA????????? :confused:

 

 

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var oppe å inspiserte litt igår, godt å se du har kommet litt igang igjen Jokkum :)

 

Ja, fått igang arbeidslysta litt nå. Har hatt en god del annet å pusle med i det siste, men begynner å bedre seg nå. Så kan jo fort hende jeg får mere blod på tann :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde jaggu litt i Fjøset igjen igår! Da var le'Corrado oppe på bukker, og fronten plukket av.

Skal av med innsug for å måle litt på baksiden av motoren. Må jo se hvor mye plass det er til turbo baki der, iom at det blir litt cøstøm.

 

Bilder jah... ta med kamera opp neste gang jeg er der jeg, kan jo ikke stole på Jon : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg skal tas.ja! bare for di jeg er litt glemsk?? Men det ekk'e min skyld! det kom noen grønne menn i en ufo å rappa strømmen min,så jeg ikke fikk lada batteriet! jeg måtte sette warp motorer med ion stabilisatorer på Gti'n å reise helt ut i galaksene hvor ingen mann hadde gått før meg for å hente tilbake strømmen!

Jeg klarte det tilslutt,men det var en strabasiøs tur!

 

Anyhu,så kommer det noen bilder her...(tror kansje rom vesnene har endret noen av bildene i "ailienshop",Jokkum..: klø :)

 

sånn som dette,foreksempel..

DSC_0294.jpg

 

her belærer Jokkum Sondre om warp drive'n i denne ufoen..

DSC_0309.jpg

 

DSC_0308.jpg

 

Jokkum jobber på Mikkel iført reve hatten.. Jokkum var litt vel revete,så han måtte på med reve hatten å stå i reve hjørnet å skamme seg før han fikk lov å jobbe.. dette var en del av straffen for å ikke ha vist snuta si i Fjøs'e på lange tider.

DSC_0288.jpg

DSC_0295.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sondre har banna i fjøse,å til straff må han ta rust på en mitsufo..

DSC_0298.jpg

 

DSC_0301.jpg

 

DSC_0299.jpg

 

Jeg fikk gjort litt med Frk Ur og.. + rydda litt....

Her er hun i ført siste mote skjørt.. ja,det er en stol som står under skjørtet...........

DSC_0304.jpg

 

Så fikk hun en fin å klar midlertidig bakrute,og jeg hadde fått rydda litt..

DSC_0307.jpg

 

Jokkum er revete igjen...IGJEN! Jokkum!!

DSC_0310.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sondre har banna i fjøse,å til straff må han ta rust på en mitsufo..

DSC_0298.jpg

 

DSC_0301.jpg

 

DSC_0299.jpg

 

Jeg fikk gjort litt med Frk Ur og.. + rydda litt....

Her er hun i ført siste mote skjørt.. ja,det er en stol som står under skjørtet...........

DSC_0304.jpg

 

Så fikk hun en fin å klar midlertidig bakrute,og jeg hadde fått rydda litt..

DSC_0307.jpg

 

Jokkum er revete igjen...IGJEN! Jokkum!!

DSC_0310.jpg

 

Neimen, ser man det! Veit ikke helt om jeg tror på den ufolangtutigalakseneforåhentetilbakestrømmen-historien din, men gratulerer. GRATULERER!!!: rolleyes

Du har vunnet prisen for beste bildeoppdatering i fjøstråden på en god stund. (som forøvrig ikke var så vanskelig, da det ikke har blitt foretatt noe lignende i samme tidsrom). : haha :

 

Og prisen; 10 min i skammekroken for sånne røverhistorier :evil: MED revehatten, såklart.: vinke :

 

Btw, stikker nå snart opp i fjøse jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.