#576 Skrevet Mars 29, 2008 Nå er det stille i "fjøset"...... Nei da.... Gutta er der og jobber så de har ikke tid til å sitte her på nettet. Så jeg legger ut noen bilder av resultatene av arbeidet. Caddyen skulle egentlig hatt nye lykter men de passet ikke. (noen som har en facelift front til polo liggende?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#577 Skrevet April 6, 2008 Ja,skal vi ha ferdig bil til sesongen,så må vi jobbe litt.. men litt får vi gjort med Fjøse og... Lørdagen gikk med til å få lagt opp litt strøm og sikrings skap.. vi satte opp lister i taket til å feste ledninger og lys i.. pics..: Håvard skal være trikker.. lister i taket... utstyrs opptelling.. Sondre skrur opp planke biter så Håvard har noe å strekke opp kabeler på ferdig sikrings skap med strøm inni.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#578 Skrevet April 6, 2008 Guri så flinke guttær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#579 Skrevet April 6, 2008 Mens gutta jobba,jeg tok bilder så senka Mr Pande bilen sin da den led sterkt av høyde skrekk: eek : her byttes det dempere.. ble den bra å kjøre Mr Pande?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#580 Skrevet April 7, 2008 Nå har jeg lest hele tråden og fy søren og dere har jobba hardt..flotteste fjøset i verden ,, grattis:) helt rått .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#581 Skrevet April 7, 2008 Takk for det Robert, blir jo bra når alle er flinke å står på litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#582 Skrevet April 16, 2008 skal noen av dere til follo den 27 april ?? sondre regner jeg med at følger opp sukksessen fra i fjor sammen med telemark på villmans tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#583 Skrevet April 16, 2008 skal noen av dere til follo den 27 april ?? sondre regner jeg med at følger opp sukksessen fra i fjor sammen med telemark på villmans tur Hadde tenkt å få med meg det ja, dere var jo hoppende gale da vi kjørte oppover e6: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#584 Skrevet April 16, 2008 vi er vel snille vi vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#585 Skrevet April 16, 2008 Tar bøndene tunnelen under fjorden den dagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#586 Skrevet April 16, 2008 vi fra telemark møter opp på telemarksporten kl 07 00 så vi har litt bedre tid i år.... farten blei vel kansje litt i drøyaste laget i fjor hyggelig om dere slår følge ... blir vel tr til sverie etter treffet regner jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#587 Skrevet April 16, 2008 sier bare BÆSJ....... Det rant godt da møkka kjeller døra ble åpna... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#588 Skrevet April 17, 2008 Tar bøndene tunnelen under fjorden den dagen? Hvis det er på "landbruksskolen" på Ås.... så er vel det bare en km eller to syd for der vi i tilfelle kommer ut på E6. Og turen innom Drammen tar vel ikke mer enn 20 minutter. Jeg skal kjøre den veien, men jeg vet ikke hva "mafia`n" har bestemt seg for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#589 Skrevet April 17, 2008 Må vel utover en tur jeg også ja.. Og Jon, takk for den, beste slankekuren som finnes. Nå lukter tilogmed hidden'n min dritt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#590 Skrevet April 17, 2008 Må vel utover en tur jeg også ja..Og Jon, takk for den, beste slankekuren som finnes. Nå lukter tilogmed hidden'n min dritt.... Jada, bare skyld på hidden'n din, at det lukter dritt rundt deg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#591 Skrevet April 17, 2008 fy der var det dritt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#592 Skrevet April 17, 2008 Veit ikke helt hva jeg skal si... bildene taler for seg selv... Her er det iallefall viktig å bruke høye gummi-støvler... eller som faren til sondre sa: "Her ta mine støvler de er bra,jeg har brukt de i hele dag! bare ta to bæreposer på utsia av beina først,for støvlene lekker litt": haha : dagens.... Ellers kan jeg bare utrykke min bekymmrig over at Sondre faktis klarte å si at han syntes slik jobb er deilig.. Han så igrunn ut som om han hadde vært nå nachspiel med en viss patrulje fra Tv.. Jaja.. dere er advart... :-P Sondre kosær sæ!! pure shit.. Mmmm Sondre klarer å smile med dritt til knea... bokstavelig talt.. Sondre tar en burn out in shit.. the farmer's way.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#593 Skrevet April 17, 2008 Sondre klarer å smile med dritt til knea... bokstavelig talt.. : rock :: rock : konge=o) må si at dere har gjort det utrulige med ett fjøs..=O)superkul tråd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#594 Skrevet April 18, 2008 Veit ikke helt hva jeg skal si... bildene taler for seg selv... Her er det iallefall viktig å bruke høye gummi-støvler... eller som faren til sondre sa: "Her ta mine støvler de er bra,jeg har brukt de i hele dag! bare ta to bæreposer på utsia av beina først,for støvlene lekker litt": haha : dagens.... Ellers kan jeg bare utrykke min bekymmrig over at Sondre faktis klarte å si at han syntes slik jobb er deilig.. Han så igrunn ut som om han hadde vært nå nachspiel med en viss patrulje fra Tv.. Jaja.. dere er advart... :-P Sondre kosær sæ!! pure shit.. Jeg skjønner at det er viktig med verneutstyr, men jeg hadde nok heller valgt ett munnbind, en åndedretts vernemaske fremfor høreklokker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#595 Skrevet April 18, 2008 Jeg skjønner at det er viktig med verneutstyr, men jeg hadde nok heller valgt ett munnbind, en åndedretts vernemaske fremfor høreklokker.... Peltor må man ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#596 Skrevet April 18, 2008 Peltor må man ha! Ja DRIT nå i lukta..... bare radioen virker Ps. Dere kan vere glade for at det har vert et KU-fjøs og ikke et GRISE-fjøs. Da måtte dere brukt friskluftsmaske.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#597 Skrevet April 20, 2008 Japp,så er det ikke bare ikke helt stille i Fjøse,det er også nå lyst! lørdag ble Sondre å faren ferdig med bæsje pellinga,og vi andre hjalp trikkerne legge opp resten av el anlegget.. Ny sikrings boks og noen ledninger ble jo satt opp for en stund siden,så nå hang vi opp lys armatur,og strakk opp kabler.. så nå er'e mulig å faktisk SE hva vi gjør! fikk også opp ett par 3fas stikker.. har vel hatt 20m sjøteledning fra nærmeste kontakt og inn i hjørnet mitt.. Jokkum strekker litt kabel.. og Sondre later som om han ikke lukter bæsj... Så fjærna Sondre inngangs døra og byggde seg verkøt bu/benk... Så nå MÅ alle besøkende hippier bruke bakdøra som nå er inngangs dør: klø : Sondre syntes også det ble så varmt at han henta kortbukse og T skorte.. grøss: faint : Jeg fryser så jeg skjelver bare ved å ta bilde!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#598 Skrevet April 20, 2008 Og sløve borr er det beste sondre vet.... 10 min på 10cm... ny rekord... Så fikk vi dame besøk x2! Åshild (i sofaen) kom først og så kom Aud Helen (bak jokkum)med Golfen sin for sommerdekk omlegg,og soting av blink lamper.. (holder seg godt denne, Håkon!) Jeg har og klart å overtale henne til senk,poly foringer GTi leppe og nye fangere.. og jokkum sover i arbeids stolen til Sondre... Etter en litt fomlende kniv plassering,må jeg også kose med med prince uten filter: dum : Vi fikk også tid til å trimme bilen til jokkum.. Tulling OG kompressor! kommer til å duste alle 16vT'ne i klubben og omegn! So.. watch out Bambi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#599 Skrevet April 21, 2008 Dere er så flinke atte! Jobber og sliter mens jeg sitter på ei firmahytte nepå sørlandet og drekker meg fra sans og samling! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#600 Skrevet April 21, 2008 Så fikk vi dame besøk x2! Åshild (i sofaen) kom først og så kom Aud Helen (bak jokkum)med Golfen sin for sommerdekk omlegg,og soting av blink lamper.. (holder seg godt denne, Håkon!) Jeg har og klart å overtale henne til senk,poly foringer GTi leppe og nye fangere.. Når det endelig ble noe interessant motiv å ta bilde av i fjøset, da utforsker du tele funksjonen av zoomen på kamera. Kanskje du skal forsøke å gå litt nærmere og bruke litt mere lys, slik at vi andre (OK, meg) kan se hvordan damene ser ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...