Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

blir nok litt grillings og sånn nermere sommer'n og..: smil :

 

Og der kommer Gissgrallen (=Gassgrillen) inn! Noen plan om herjing der oppe i helga?

 

Jeg er klar! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt fast jo!! Satt som sverdet i steinen.. og siden ingen fikk den ut,ble ingen prinsesse heller..

DSC_0276.jpg

 

....er jo grill der allerede :P Men ser litt liten ut for disse gutta da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dette skjer altså inni løvens hule i låven hos Sondre?

Hvordan skal dette gå bra? :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon, jeg er klar som et egg for å leke med slegge. sleggefett og spenol er tingen, ingenting er som spenol på tørre handflater : haha : som kristoffer sa, blir det no leking i helga? jeg er klar : rock :

 

Ot, håper det blir testing av S4 ikveld : smil : men synd jeg ikke lenger har filas fineste C4 lenger : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok litt kosing i fjøset i morra.. jeg stiller i hvertfall med de snanse buksene mine og Peltor :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller imårra etter jobb for en rask runde med Hiltin til Martin. Så får vi se hva som skjer på søndag, da har jeg litt bedre tid!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jon: du får ordne spenol til puselankene dine selv...

 

Jeg og sondre gikk litt berserk i dag og fikk pigga litt med en noe større Bosch hammer jeg har tatt med. og sondre med L-sliperen..!!

 

Fullt kjør i morra jokkum, så ta med hørselvern og hansker og arbeidslyst...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til da gutter. Jeg skal til sigdal og filme Gry på glattisen i dag. Tar en tur på mandag og ser på prosjektet deres. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok litt kosing i fjøset i morra.. jeg stiller i hvertfall med de snanse buksene mine og Peltor :P

Så hverken noe til buksene,eller peltor.. hører du driver å skader deg som ei annen husmor..: klø : "

Ramle på isen på GÅ tur til buttikken å ta beinet.. Her snakker vi en god husmor skade!: eek :

håper det gikk bra med deg,da!

 

Jeg stiller imårra etter jobb for en rask runde med Hiltin til Martin. Så får vi se hva som skjer på søndag, da har jeg litt bedre tid!

Ja da må du kjappe ned,for vi er ferdige med kveldens økt... "nå er'e atter stille i fjøset!".. :P

 

jon: du får ordne spenol til puselankene dine selv...

 

Jeg og sondre gikk litt berserk i dag og fikk pigga litt med en noe større Bosch hammer jeg har tatt med. og sondre med L-sliperen..!!

 

Fullt kjør i morra jokkum, så ta med hørselvern og hansker og arbeidslyst...

Ikke no' problem! Har spenol i massevis!!: smil :

Det ble ingen runde med L-sliper.. Sondre måtte jo ut å brå-brøyte..Flaks..

 

Lykke til da gutter. Jeg skal til sigdal og filme Gry på glattisen i dag. Tar en tur på mandag og ser på prosjektet deres. :-)

 

Gry på glattisen! DET skulle jeg gjerne ha sett.. regner med at du filma... Detta lukter stor.skjerm i fjøset....: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt,så er'e atter stille i Fjøse' etter at Nykirke wrecking crew har gort seg ferdige for kvelden.. Sondre stakk så fort han så snø.og mumla noem om brøyting,diesel og dålig tid..1-2-3 vekk me'n..

 

sånn her så det i alle fall ut før vi begynnte..

DSC_0002.jpg

DSC_0001.jpg

 

fått innen sånn en å.. for litt grøvre utstyr.. Thomas hadde med seg en sånn litt sinna tann-pirker.. som skrever litt saft får'n vel si.. Da må man ha hjemmelaget strøm.

DSC_0008.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kom det en kompis innom med s4'n sin og ei lekk servo pumpe som jeg skulle se om jeg fikk tetta.. Skulle jeg kødde med bilen hans,fikk han værså go' kødde med betongen vår..

DSC_0016.jpg

 

han hadde bruk slegge før..makan til fart!

DSC_0019.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt! Jeg kommer nok opp imårra, om dere ikke har snødd inne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fin bil hadde'n og..: smil : jeg og Sondre var med å titta på'n og kunne anbefalle kjøp.. meget pent eksemplar i helt orginal forpakning.. og bare 170 ettellerannet på tellern.. og det ser ut til å stemme.. alle servicer opp til dags dato på møller. 94 mod..

men en liten lekkasje i servo pumpa som jeg fiksa lett..

DSC_0035.jpg

 

DSC_0028.jpg

 

DSC_0026.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt! Jeg kommer nok opp imårra, om dere ikke har snødd inne!

 

Vi snør ikke inne med den traktor samlinga vi har her vel mann!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte jo ned innimellom å sjekke på Jokkum og Thomas .. så de ikke sovna eller no.. og det er ikke rart det går litt sakte med maskinene de bruker!! SPAANIA!: faint :

DSC_0010.jpg

 

DSC_0012.jpg

 

DSC_0014.jpg

GUTTER ER GUTTER..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jokkum:FÅ IGJEN TRAKTOREN MIN,NÅ HAR DU HATT DEN LENGE!!

Thomas:NEEEI,JEG VIL HA DEN.. ..

jaja... jeg håper det ordner seg..:o

DSC_0007.jpg

 

Plutselig ble thomas voksen,og begynnte å løfte på tunge ting mens han lagde fjollete grimaser..

jeg tror han drømmer om modell kariere..

DSC_0004.jpg

 

DSC_0006.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..Og jeg løper ikke BARE rundt med kamera,jeg gjør litt jeg og.. slått ned ett par betong ting,og dratt litt rundt på små stein med en sånn oppned spade ting..:confused:

DSC_0039.jpg

DSC_0040.jpg

så fikk da utrettet noe mellom s4'er og annet rask.

DSC_0036.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekke kølapp på vegne av mitt neste prosjekt: Einser n00b.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jokkum har også fått ett nytt tilnavn etter en liten uheldig episode med ei slegge og en av søylene..

Jokkum sleggebrekker.. eller bare sleggum.. har ikke bestemt oss helt enda..: haha :

DSC_0041.jpg

 

DSC_0037.jpg

 

DSC_0038.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : " Dere glemte en flekk " *peker*

 

Heh, så ut som joakim var litt fornøyd/overrakset over hva kan kan gjøre med en slegge...

 

Synes det virker som dere har hatt en lukrativ dag. Keep up the good pace : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : " Dere glemte en flekk " *peker*

 

Heh, så ut som joakim var litt fornøyd/overrakset over hva kan kan gjøre med en slegge...

 

Synes det virker som dere har hatt en lukrativ dag. Keep up the good pace : vinke :

 

mange flekker til å glemme her...: rolleyes.. men vi tar en flekk avgangen.

Heh,Jokkum ser vel alltid litt overraska ut,da..:nana:

 

Hadde nok bltt mer gjort hvis ikke jeg hadde mått skru s4,og Sondre ikke hadde mått brøyte.. men men.. sånn går nu dagan..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dere gjør en velig god jobb jeg, med tanke på at det er en del steiner i betongen...

 

Blir jo "nesten" sliten bare å se på bildene jeg..

Har kneet ditt blitt bra nok til å drive med slikt arbeid da? : klø : Tror du må holde deg til kommandering litt til jeg... :nana:

 

 

Btw. Bra med masse bilder, vi liker bilder : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dere gjør en velig god jobb jeg, med tanke på at det er en del steiner i betongen...

 

Blir jo "nesten" sliten bare å se på bildene jeg..

Har kneet ditt blitt bra nok til å drive med slikt arbeid da? : klø : Tror du må holde deg til kommandering litt til jeg... :nana:

 

 

Btw. Bra med masse bilder, vi liker bilder : smil :

 

Ja stein er det nok av! Jajo,kneet holder så vidt.. må jo tåle litt! jef fikser ikke bare så å se på.hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, dritbra... Aner man en aldri så liten ekstrem oppussing... : rb :: gb :: rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, dritbra... Aner man en aldri så liten ekstrem oppussing... : rb :: gb :: rb :

 

...and then some!:skummelt:

Veit ikke hva som er værst.. detta eller å fikse opp et tog krasj..: klø :

blir nok bra.. får skaffe ett par homser til dekker inntreør og innrednings delen..: klø ::P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.