Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Du er helt klart for høy, må seriøst roe ned på kraftfôret snart! Hadde ikke passet inn i ei vidvinkellinse engang! Var jo nr før jeg måtte kjøre med takluka oppe i 'radon når jeg skulle kjøre deg hjem...

 

Hehe, er da lenge siden jeg slutta med kraftfòret, nå går jeg jo bare på vanlig mat :o

Er en grunn til at jeg har takluke i min egen bil kan du si, på sommeren er det ganske så kjekt : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin PeDahl - jeg skjønner ikke hva du gjør gående på glattisen når du har quattro...? : klø :

God bedring! Får komme på sykebesøk og tegne på gipsen din ;)

 

Denne tråden blir bare bedre og bedre!

 

Er vist noen lover i Norge som sier at det ikke er lov å kjøre quattro når man har prøvesmakt alkohyler, så derfor svirra jeg rundt på isen til fots..... : eek :

 

Har ikke noe gips, men siden det er deg skal du få lov til å skrive rett på beinet! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe gips, men siden det er deg skal du få lov til å skrive rett på beinet! : rock :

 

"Kjøttbeinet" that is...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vist noen lover i Norge som sier at det ikke er lov å kjøre quattro når man har prøvesmakt alkohyler, så derfor svirra jeg rundt på isen til fots..... : eek :

 

Har ikke noe gips, men siden det er deg skal du få lov til å skrive rett på beinet! : rock :

 

Du er ikke tam,Martin! Finnes det egentlig grenser for hva du gjør for å få damer i buksa??? : klø :

Gry.. bare pass på at du faktisk skriver på BEINET.....: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags kraftfôr er det du knasket på Joakim? Trenger litt jeg også : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da er vi tilbake! Vi skulle begynnt lit tidligere i dag men fikk da en time eller noe sånt.. Ronny,med s4'n fikk ett litt uventa olje trykks problem så jeg måtte skru litt,og Sondre måtte donere litt deler... Var bare en bagatell messig lekkasje I en oljetrykks bryter.. spruta olje ut av den.. nok til å tømme motoren på 2 kilometer..: rolleyes men det var jo en kvikk fix.. så kom Kristoffafa og grein seg til ett olje skift på RedRado...

Siden vi ikke orker ikke å se voksne folk grine..så vi ga etter..

DSC_0001-1.jpg

Åssen vei ska' jeg skru'a???: haha :

DSC_0003-1.jpg

Hjæælp! bilen min tisser!!: rolleyes (han blir nok bedre med åra.. )

DSC_0007-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær glad du bare kan tappe gammel olje ut og fylle på med ny, fin olje og evt. nytt filter..

Jeg måtte skrape ut min.... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han blir nok bedre med åra

 

Trur'u det a? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn så iallefall Fjøse' ut før vi begynnte...

DSC_0009-1.jpg

DSC_0010-1.jpg

DSC_0011-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær glad du bare kan tappe gammel olje ut og fylle på med ny, fin olje og evt. nytt filter..

Jeg måtte skrape ut min.... : rolleyes

 

Hehe, ja om man skifter ofte nok er det da ikkeno problem : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dvs sondre hadde spadd litt grus før vi kom ned.. ivri type han her..

!

!

\ !/

\/

DSC_0016-1.jpg

 

Jada så... neida så...

DSC_0017-1.jpg

Sondre er en hyggelig kar med veldig rene tenner... han er også veldig renslig..

DSC_0018-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur'u det a? : klø :

 

nix: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fikk Sondre og Trafikkofer brukt litt muskler.. jeg fikk løst en god beta av det sisste lille fôrbrettet og det måtte vi buksere ut..

DSC_0019-1.jpg

Gutta tar i så de nesten promper!

DSC_0020-1.jpg

 

DSC_0021-1.jpg

 

jada,jeg hjalp ttil jeg og.. det bare syns ikke for jeg tar bilder..:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var litt størlelse på'n!

DSC_0032-1.jpg

DSC_0033-1.jpg

 

Kris følger med og sier hei!

DSC_0024.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nykirke wrecking crew:

DSC_0026-1.jpg

 

dissa to tror jeg vi bare forbi går i stillhet...: rolleyes

DSC_0028-1.jpg

Bare gå videre! ingenting å se her!!: klø : blir sånn av å jobbe med stein..: haha :

DSC_0027-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene av meg og Sondre over her er faktisk ikke satt opp.. Sleggum klarte bare å ta bilder på feil øyeblikk...:o

 

Sondre fant plutselig ut at døra ikke var høy nok...: dum : Bar gått ut det 10 000 ganger på 2 uker...: haha :

DSC_0029-1.jpg

 

Så Sleggum måtte dytte'n ut.. kan si det sånn at de holdt på en stund med det..............: klø ::bs:

DSC_0030-1.jpg

 

dette syntes jeg er rart.....

DSC_0025-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så dukka denne muldvarpen opp og....for å sjekke skadene...Ïnspektør Thomas.

DSC_0040-1.jpg

 

da så det sånn ut..

DSC_0031-1.jpg

 

Så var det litt juging før vi gir oss for kvelden.. Her finner Sleggum opp krutt..: haha :

DSC_0038-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sondre holder foredrag om utkjøring av møkk,og han og thomas løser dermed verdens problemer.. skærpe kærer!

DSC_0037-1.jpg

og Thomas følger nøe med på det Sondre har og si..

DSC_0036-1.jpg

 

Jeg vakke SÅ inntressert,så jeg tellte splattmerker fra ku-ruker i taket.. Hvor mange?? 2376000.

DSC_0039-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og JA det er ett bullseye jeg har på magen.. Tog du han?? fjøs,lissom! ..og okse,lissom! :bs:

 

Sjekk forresten de steinene vi pellte opp fra støpen nederst på bildet.. kan vel si det sånn at de veide litt..: hjelp :

DSC_0022-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så var det litt juging før vi gir oss for kvelden.. Her finner Sleggum opp krutt..: haha :

DSC_0038-1.jpg

 

SPANIEN! Du skal ikke si så mye Jon, tar da bilder på feil tidspunkt du også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[quote=Jon Olav Blom;1052457

Så Sleggum måtte dytte'n ut.. kan si det sånn at de holdt på en stund med det..............: klø ::bs:

DSC_0030-1.jpg

]

 

: haha : Detta er jo et kongebilde!! Vi blir nok forum-idoler av detta Sondre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spaaaaaaaaaania flinke gutter a gitt! Kan jo snart spise middag der inne nå.. (har vi ikke gjort det allerede??) Mangler bare å fjærne all BÆSJEN!! :evil::shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spaaaaaaaaaania flinke gutter a gitt! Kan jo snart spise middag der inne nå.. (har vi ikke gjort det allerede??) Mangler bare å fjærne all BÆSJEN!! :evil::shf:

 

Og DET skal du få lov til på lørdag, du som har gleda deg sånn!! Vi stiller med spade, du stiller med godt arbeidsmot og tilfredstillende arbeidstøy : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å se det er framgang selv om dere ikke er fulltallige... :P

 

Håper jeg får kommet å sett på når dere skal ha ut :bs::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øh.. Var innom etter work i går, sånn ca. 16:15 eller deromkring.. Fikk beskjed om å parkere ved garasjen, og pådro meg nesten det samme som Martin på veien(?) ned til det forgjettede fjøs! Og hva skuet mine uskyldsblågrå? Ikkeno. Nada. Zilch. Var inngangen under låvebrua? Der var det jævla mørkt og jeg så ikke en dørklinke en gang!!

Sondrewagen stod utenfor, men det eneste hintet jeg merket av levende vesener utenom stanken av kufis fra det sorte hullet under låvebrua, var en oversize farsfigur i det sørligste huset.. Hvor var dere??

Jeg dro etter å ha ropt i minst en halvtime! Eller i hvertfall etpar ganger.. :P

Får prøve igjen en annen gang, gitt! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.