Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Så hverken noe til buksene,eller peltor.. hører du driver å skader deg som ei annen husmor..: klø : "

Ramle på isen på GÅ tur til buttikken å ta beinet.. Her snakker vi en god husmor skade!: eek :

håper det gikk bra med deg,da!

 

Ja det tar ekstra tid når folk som lover å komme ikke gidder å dukke opp :stikke: bare fordi man har falt på isen... : brick :

Nå sittern hjemme og rocker : rock : i beste Metalica stil med gitar'n sin og Playstation og knipser piller som det skulle vært snop : popcorn

Ikke nok med at jeg var så dum : dum : å ta på meg rollen som "dedicated driver" for anledningen Cato's bursdag i går, lite visste jeg at jeg skulle være det helt til klokken 06:00 påfølgende morgen : trøtt :. Hadde jeg ikke kjørt bil, hadde jeg kanskje ikke spillt så "hard to get" på byen, og en frøken hadde fått sine fantasier oppfyllt. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Dette er priceless... :D

 

Foreløpig er det vel heller "ekstrem nedpussing" det ser ut som, riktignok... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SPAAAAAANIA, den sniken la ut bildene jo, og vi som hadde det så morsomt : haha :

Men gikk jo fort når vi "lekte" oss med slegge og pigg da, gikk unna i en fei ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det tar ekstra tid når folk som lover å komme ikke gidder å dukke opp :stikke: bare fordi man har falt på isen...

Nå sittern hjemme og rocker i beste Metalica stil med gitar'n sin og Playstation og knipser piller som det skulle vært snop : popcorn

Ikke nok med at jeg var så dum å ta på meg rollen som "dedicated driver" for anledningen Cato's bursdag i går, lite visste jeg at jeg skulle være det helt til klokken 06:00 påfølgende morgen . Hadde jeg ikke kjørt bil, hadde jeg kanskje ikke spillt så "hard to get" på byen, og en frøken hadde fått sine fantasier oppfyllt. :rolleye:

 

ja,ryker fort på ett par ekstra timer.. hadde jo lovet han med s4 at du skulle være der så du kunne lære han etteller annet..: klø : hvis du kjørte helt til kl 06,så kunne du jo bare ha kommet rett hit!: haha :

Og hadde du blitt for trøtt har vi en sofa der du kunne blundet på..: sove :

 

hva var det Martin gorde som han ikke pleier å gjøre?? syntes det hørtes ut som en ganske normal dag hos mr. PeDal..: rolleyes

 

Hehe.. Dette er priceless... :D

 

Foreløpig er det vel heller "ekstrem nedpussing" det ser ut som, riktignok... :P

 

Hehe,det er vel ganske treffende..det føles litt som å tusle rundt i Berlin i 1945.. men vi slipper iallefall en stressa type som løper rundt å hyler i en sliten megafon.. selv om det er eneste komunikasjons middel som funker der nede..: slå :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SPAAAAAANIA, den sniken la ut bildene jo, og vi som hadde det så morsomt : haha :

Men gikk jo fort når vi "lekte" oss med slegge og pigg da, gikk unna i en fei ;)

 

Klart det! det er jo det jeg er best på!:evil: Syntes dere var søte jeg der dere lå å koste dere med lake biler..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jasså så du var nede og gjorde litt etter at vi ga oss i går... går unna det der da...

 

Var et heller skuffende oppmøte, sondre ville jo bare brøyte snø og jon måtte skru s4, og de andre som skulle komme dukket rett og slett ikke opp: slå : Så da blei det stort sett bare jeg og sleggum som holdt på, og trønder bataljonen var innom og gjorde litt...

Vi får satse på mindre snø og ødelagte bremser neste økt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jasså så du var nede og gjorde litt etter at vi ga oss i går... går unna det der da...

 

Var et heller skuffende oppmøte, sondre ville jo bare brøyte snø og jon måtte skru s4, og de andre som skulle komme dukket rett og slett ikke opp: slå : Så da blei det stort sett bare jeg og sleggum som holdt på, og trønder bataljonen var innom og gjorde litt...

Vi får satse på mindre snø og ødelagte bremser neste økt:p

 

Velvel, Jon "gjorde" bare noe for kameraets skyld. "Du får ta noen bilder av meg da Jokkum, så det ser ut som om jeg ikke bare tar bilder" : haha :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon gjorde jo en del før han måtte skru s4 da... Greit å slippe å bruke 4 liter servo olje i døgnet: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare få meg noen brodder til krykkene og noen til å kjøre så kommer jeg på inspeksjon :P

 

Følte meg som en skikkelig skroting da jeg blei trilla rundt på sjukehuset i en rullestol meg tinga mine i en pose :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin PeDahl - jeg skjønner ikke hva du gjør gående på glattisen når du har quattro...? : klø :

God bedring! Får komme på sykebesøk og tegne på gipsen din ;)

 

Denne tråden blir bare bedre og bedre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velvel, Jon "gjorde" bare noe for kameraets skyld. "Du får ta noen bilder av meg da Jokkum, så det ser ut som om jeg ikke bare tar bilder" : haha :: haha :

å du da in brøloff! gjorde ingen ting?? jeg stod da ikke HELT stille!!: bråk : jeg flytta faktisk hvertall minst TO digre stein på sikert 3-4 gram!: slå :: haha :

 

Jon gjorde jo en del før han måtte skru s4 da... Greit å slippe å bruke 4 liter servo olje i døgnet: eek :

TAKK! det er godt NOEN støtter meg..: gråter : Var nesten nødt til å ta den essfiren,ja.. det gikk akkurat 4 liter,faktisk..:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin PeDahl - jeg skjønner ikke hva du gjør gående på glattisen når du har quattro...? : klø :

God bedring! Får komme på sykebesøk og tegne på gipsen din ;)

 

Denne tråden blir bare bedre og bedre!

 

Bambi,mener du?? han var oppom istad å rappa pizza.. på "krykker".. poppa piller som søstra til stoltenberg.. er'e medlidenhets rus dem kaller det?? Ang gips så diskuterte vi å legge'n på gølve når vi skal støpe å bare støpe inn benet hans.. er jo mye bedre enn gips!! ikke noe pes å ta det av heller.. Sleggum stiller med presisjons slag med slegge,og Kris med hilti..:evil: blir så bra!: smil :

 

(slapp av,Martin.. vi kommer å vanner deg innimellom..: haha :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel legge ut noen tåkete bilder fra kveldens raid.. måtte ty til reserve cam,så idag suger bildene mer enn vanelig.. (gadd ikke gå de 50 meterne fra fjøset og hjem for å lade batteriet..:rolleye:)

 

S3010061.jpg

 

Feite det snør inne! Men slapp helt av.. Sondre er vandt til det..

S3010062.jpg

 

fin krafs?? bytta'n i en hyssing..

S3010063.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen lurer på hvorfor Dag og Kris er utydelige,så er de sånn i virkelig heten..

S3010065.jpg

 

er noen i tvil bare se her.. legg spesielt merke til Kris.. helt vekk..

S3010075.jpg

 

blir mye rot av sånn ekstrem nedpussing... disse to er faktisk også frekke nok til å ta pause! fytti..

S3010076.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er den ene båsen.. forbrettet og hoved båsene er faktisk vekk,og det gjennstår faktisk bare denne og en til.. denne kommer til å ta LITT tid,for den er besatt,og vil ikke flytte seg.. her er vel resultatet av halv annen time med stor pgger og slegge! MYE stein.. og god kvalitet på støpen...ikke bra.. Dag å Thomas som sto for dette.. Flinke gutter..;)

S3010082.jpg

 

Dette er den siste båsen.. denne er heldig vis full av store runde steiner,så den detter sammen frivillig..

bare kos.. ikke sant Kris??;)

S3010082.jpg

 

Her stod det gamle hoved forbrettet.. bare historie og grus igjen..: smil :

S3010084.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en glad gjeng propp fulle av pizza brus..: fis : Her syntes det godt hvor tåkete Dag og Kris er..

S3010079.jpg

 

resten av det gamle forbrettet.. Sleggum er så høy at jeg fikk ikke med hodet hans.. for lite kamera..

S3010086.jpg

 

Sondre kutter ned røra rundt små ku båsene.. med motorsag..: eek :

S3010074.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cola og aske beger fra sofa perspektiv.. Nei du er ikke gal. sofaen ER flytta...

S3010073.jpg

 

Jeg Thomas og Kris viser deg veien til stranda..: ja :

S3010071.jpg

 

Sondre er ikke helt klar han heller.. men det er vi jo vandt til.. HÆLLÆU MAY NÆIM IZ DÆIVID HÆLLÆU.. han sier faktisk det når bildet blir tatt... av en eller annen grunn..:confused:

S3010070.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sondre kutter ned røra rundt små ku båsene.. med motorsag..: eek :

S3010074.jpg

 

Dette bildet er helt KONGE !

 

Men nå er det vel, "stille i fjøset" !!!??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers vil jeg takke gutta for innsatsen ikveld! i dag var vi flinke.selv om dere mobber meg å sier at jeg ikke hører en dritt.. Takk til Ca2 og Bambi for hyggelig besøk! blir bedre når Monica får sydd ferdig gardinene.da kan dere komme å få kaffe!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjoho du mr Blom! Du kunne jo lagt ut rekti bilde når du først skulle skryte av hvor flink jeg var med Hilti'n! Blei bra framgang idag, er ikke stort mange dagen igjen før vi kan begynne å lempe bæsj :D *gledeseg*

 

Nå skal jeg ta en velfortjent kvil, så jeg er klar igjen imårra! "Stiiiiiiiiille iiiii fjøøøøøøøseeeee!"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette bildet er helt KONGE !

 

Men nå er det vel, "stille i fjøset" !!!??

 

 

hehe litt usikker faktisk.. tror ikke det er stille i fjøset enda:) mye rotter å mus som koser seg med betongrestene: haha :

 

Bildet var jo faktisk kjampe tøft:) (har altid hørt at jeg er veldig fotogen)

 

Legger ved et bilde av jon som banker betong : bh : hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjoho du mr Blom! Du kunne jo lagt ut rekti bilde når du først skulle skryte av hvor flink jeg var med Hilti'n! Blei bra framgang idag, er ikke stort mange dagen igjen før vi kan begynne å lempe bæsj :D *gledeseg*

 

Nå skal jeg ta en velfortjent kvil, så jeg er klar igjen imårra! "Stiiiiiiiiille iiiii fjøøøøøøøseeeee!"

 

Nå skal ikke du værra så kresen av deg!! Ja du gleder deg til å lempe bæsj?? tenk deg om... HELE gunnflata i fjøse'... 1500mm bæsj.. OVER HELE?? gøy??.. trukke det..: faint : eller?? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe litt usikker faktisk.. tror ikke det er stille i fjøset enda:) mye rotter å mus som koser seg med betongrestene: haha :

 

Bildet var jo faktisk kjempe tøft:) (har altid hørt at jeg er veldig fotogen)

 

Legger ved et bilde av jon som banker betong : bh : hehe

 

Ja det er ganske kult.. ja,tror jeg har 2-300 bilder av deg faktisk..: haha :

 

se hvor rød jeg er i tryne! : bh ::P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange fine bilder her asså...

Men Jon, jeg er da ikke så høy at du ikke får med deg hue? er vel heller det at du glemmer å vinkle kameraet noen grader opp : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er helt klart for høy, må seriøst roe ned på kraftfôret snart! Hadde ikke passet inn i ei vidvinkellinse engang! Var jo nr før jeg måtte kjøre med takluka oppe i 'radon når jeg skulle kjøre deg hjem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.