Ålesund lokallag: Pizza On Tour 08!!

Anbefalte innlegg

Ja da som det er nytt år skal vi da prøve noe nytt!

 

Jeg har da gleden av å prensentere Pizza On Tour :D

 

Følgende skal da skje, vi reiser til de forskjellige bygdene rundt om å besøker de som da ikke gidd å betale en halv mill i ferge kostnader ;) Så til gjengjeld stiller de med et lokale/cafe/resturang evt. og ordner slik vi får oss pizza og en sosial samling :) evt andre ting enn pizza går sikkert og greit ;)

 

Første stopp! Ørsta - 4 Mai

Andre stopp! Hareid - 6 Juli

Tredje stopp! Sykkylven - 7 September

 

Så godt folk fra bygda, start å tenk ut en knakandes go plan til vi kommer! :)

 

Ditta skal bli artig og samtidig vil vi prøve å samle folket å kanskje få inn noen nye : vinke :

image001.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E der pizza sjappe på hareid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal nok klare å få til et kvart i Ørsta!

Bør berre få beskjed sann ca. kor mange dokke e før avreise, slik at vi fe reservere plassa på Mama Mia, Napoli, Mix eller Ørsta Pizzaresteurant..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er i alle fall to stk på Hareid. Venezia og en til med et navn jeg ikke husker. Har ikke spist på sistnevnte på veldig lenge etter det kom nye eiere. Kvaliteten sank drastisk da. Men der er det i alle fall desidert best plass! Terasse har de også hvis det er fint vær. Men sånn egentlig så er jo ulsteinvik bare 10 minutter unna da, eller 5 om vi gir på litt. Der er nok utvalget en del større :) Hong Kong bl.a.?

 

"Naustet" i Volda har forresten helt suveren burger og er garantert regjerende verdensmester i milkshake :D Mener på det er en Mix-kiosk, så de har kanskje samme greia i Ørsta?

 

Bra tiltak forresten. Klarer hvertfall dra meg med på dette!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er i alle fall to stk på Hareid. Venezia og en til med et navn jeg ikke husker. Har ikke spist på sistnevnte på veldig lenge etter det kom nye eiere. Kvaliteten sank drastisk da. Men der er det i alle fall desidert best plass! Terasse har de også hvis det er fint vær. Men sånn egentlig så er jo ulsteinvik bare 10 minutter unna da, eller 5 om vi gir på litt. Der er nok utvalget en del større :) Hong Kong bl.a.?

 

"Naustet" i Volda har forresten helt suveren burger og er garantert regjerende verdensmester i milkshake :D Mener på det er en Mix-kiosk, så de har kanskje samme greia i Ørsta?

 

Bra tiltak forresten. Klarer hvertfall dra meg med på dette!

Ørsta Camping er KONGEN av burger på Søre Sunnmøre! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja he meir trua på ulsteinvik egentli men... E no me uansett ej da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må vi kjøre tunellen!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi ska i ørsta=) ka me å ta ferge til hareid samlast i ulsteinvik me den gjengen å kjøre samla til ørsta gjennom tunellen???

Bra plan? må ta ferge uansett:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dåkke e i allefall velkomen hit til oss :)

Pizza skal vi vell alltids kunne ordne : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må vi kjøre tunellen!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

Mvh

 

du kan berre ligge heime å ete dinna pizzabakern din:p:p:p: haha ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi ska i ørsta=) ka me å ta ferge til hareid samlast i ulsteinvik me den gjengen å kjøre samla til ørsta gjennom tunellen???

Bra plan? må ta ferge uansett:p

Første stopp! Ørsta - 4 Mai

Andre stopp! Hareid - 6 Juli

Tredje stopp! Sykkylven - 7 September

 

I den rekkefølga. Ikkje fleire på en å samme dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere bra forslag her og det er kjempeflott: ja : Keep it coming: smil :

Tanken bak det er som Espen sier å prøve noe nytt også skal det bli kjekt å se noen nye tryner også;)

 

Forslaget sålangt er at vi tar det som en tur den søndagen det er snakk om og da er det jo absolutt muligheter for en svingom som Kent-Robert sier. Vi hadde jo en cruising til Kristiansund for et par år siden og selv om dette ikke er like langt og dermed ikke tar like lang tid kan det jo være greit å starte litt tidligere enn bare tiden og veien.

Om det blir Ørsta eller Volda, Hareid eller Ulsteinvik, Sykkylven eller Stranda spiller forsåvidt liten rolle, det synes jeg de lokale kreften skal få ta avgjørelsen på, det er jo tross alt de som vet hvor man får mat og hvor man får rotte:p

Vi er uansett avhengig av at lokale krefter tar i et tak for å få gjennomført det og hvis noen ønsker å lage en happening utav det så bring it on: smil :

Om vi som kommer herfra tar ferga til Hareid, møter de lokale heltene der og kjører derfra til Ørsta i mai og gjør det motsatt i juli er jo det genialt. Jo flere vi er sammen trallalala osv..

Vi er der for å treffe medlemmer vi kanskje ikke treffer så ofte men tar gjerne i mot nye også.

 

Så oppfordringen til alle medlemmer i de aktuelle sonene er: Har dere lyst til å gjøre mer utav det den søndagen enn å sørge for det mest nødvendige som mat og husly, send meg en pm så tar vi det derfra:)

 

-Terje-

 

(det vil komme egne tråder for hver "sone" etterhvert)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan berre ligge heime å ete dinna pizzabakern din:p:p:p: haha ::nana:

 

Hehe, nei så lenge jeg får kjøre bil så blir jeg med :nana:: cool :

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauder :P

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må vi kjøre tunellen!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

Mvh

åååååneeeeiiiii.........det e jo farlig....???? : haha : Tunnelskrekk ?? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åååååneeeeiiiii.........det e jo farlig....???? : haha : Tunnelskrekk ?? : smil :

 

Hehe.. janei, det e so han sei han PALLE!

Ej værte so inninainste helvete forbanna altso.. no kjøme dissa dære jævla pilkarane fra andre sia to tonell holet.. ej tru vi bora ett jævligt hol i tonelltakje : ja :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja nei e vemodi ditte her men,,,,, jaja sånn e live.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET BLESE SO INNJI NA FAEN ALTSO.....

 

 

: smil :: smil :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok litt av ditte no... skal vi kome tilbake til topic:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok litt av ditte no... skal vi kome tilbake til topic:p
Pøh....litt åff tåppik e artig det : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøh....litt åff tåppik e artig det : smil :

 

Pass deg nå Pål eller så får jeg en moderator til å sette seg på deg og prikke deg: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetilltak! e berre å satse på fint vær so kan ditta bli bra. Men som Volding so bur i Fosnavåg so ville ej heller flytta det frå hareid til Ulsteinvik å ta pizzaen der,so ta crusing gjennom tunnelen å fare innom Volda so til Ørsta,so kan dei som skal til Ålesund berre kjøre til Sulesund so e dokke heime igjen:)

 

Reisetid:

Ulsteinvik - Volda ca25min

Volda - Ørsta ca10min

Ørsta - Sulesund ca25min

 

 

Men uansett kjempeinitativ:) (må gjerne ta turen innom fosnavåg også) men kan vel ikkje bli for longe dagen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel egentlig snakk om å ta en dag i hareid/ulsteinvik, en dag i ørsta/volda og en dag i sykkylven :) I teorien, hvis alle er veldig sultne så begynner vi i en ende på hareid, spiser i ulsteinvik, kjører til ørsta og spiser enda mer, så kjører vi til festøy og tar ferge til hundeidvik og ender opp i sykkylven hvor vi spiser enda en gang for så å ta ferge tilbake til magerholm. Ikke gjennomførbart i matsammenheng hvis alle de lokale skal henge med på lasset i tillegg, men det er en fin kjørerute på godværsdager!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel egentlig snakk om å ta en dag i hareid/ulsteinvik, en dag i ørsta/volda og en dag i sykkylven :) I teorien, hvis alle er veldig sultne så begynner vi i en ende på hareid, spiser i ulsteinvik, kjører til ørsta og spiser enda mer, så kjører vi til festøy og tar ferge til hundeidvik og ender opp i sykkylven hvor vi spiser enda en gang for så å ta ferge tilbake til magerholm. Ikke gjennomførbart i matsammenheng hvis alle de lokale skal henge med på lasset i tillegg, men det er en fin kjørerute på godværsdager!

 

 

Vi bør holde oss på en plass om gangen, så ikke Terje roter seg vekk. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje han kan få en GPS av klubbkassa? :) Skal bli staselig god knas å kjøre på rekke gjennom distriktet og vise VAG-makten ;) Regner med vi blir ubeseiret i pizzaspising?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"HÆÆ, kan man kjøre fra Hareid til Ørsta"???

Sitat Terje Rønning 02.03.08 - Mann som har budd 16 år på Sunnmøre

 

Værste eg har hørt på lenge! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.