Ålesund lokallag: Pizza On Tour 08!!

Anbefalte innlegg

hehe. Kansje jeg ble missforstått. Det jeg tenkte var som terje sa når vi skal til ørsta så tar vi frå sula å dere fra ålesund sonen tar fergen til hareid møter gjengen fra øyene der ute. eller de blir informert om hvilken ferge vi kommer få. å prøver å kjøre samlet til ørsta. Samme når vi skal til sykkelulven. bare at da tar de fra øyene fergen. møtes på shell i vegsund å kjører i samlet tropp. :) Må jo prøve å vise oss frem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åkei... Jeg tror det jeg prøvde å si var at om det er ønske om det reiser vi til Ørsta/Volda om Hareid og omvendt...

Og som JC poengterer her er jeg ikke akkurat for globetrottar å regne i mitt eget fylke så det skal bli godt å komme seg på tur;)

Men som sagt, hvordan vi gjør det, hvilken vei vi reiser hvor osv. er mye opp til dere ute i distriktet. Datoene for når vi skal ha pizza (eller anna)møte hvor er satt så det er bare å begynne å planlegge:)

 

Vi skulle jo ha hatt oss en fest mens det er dårlig sledeføre også og nordmøringene har trua med å ta seg en tur sydover så fort de får rivi piggane ut av hjula sine så det er mye å ta tak i men det er en helt annen tråd: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er for dette forslaget med at vi tar en plass om gangen..Blir fort mye obligatorisk somling som vi fleste er vant med når vi er på tur.

Og for å rekke innom alle plassene så tror ikke jeg folk orker å stå opp kl 6 om morran for å kjøre bil på en søndag heller... hehe :tr:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei vi må no bli edru fyst :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei vi må no bli edru fyst :P

 

Edru? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edru? : klø :

Orkil drikke kon orkil gjeis,så han akje adru pa aan saandag :D: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orkil drikke kon orkil gjeis,så han akje adru pa aan saandag :D: haha :

 

Hehe :P

 

PS: LITE POST I POSTKASSA DI, har du huska å forandra adressa???? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håpe d ikkje berre e ej so datt ta lasse der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håpe d ikkje berre e ej so datt ta lasse der :)

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha...Postmannen/dama må ha streika...hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe nytt her godtfolk? Når det er sagt; jeg søkte litt etter lokallagsklær osv og så at siste aktivitet rundt det temaet var i høst en gang. Er det fortsatt mulighet for å skaffe seg en slik genser? Hvem har de i kjelleren sin i så fall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe nytt her godtfolk? Når det er sagt; jeg søkte litt etter lokallagsklær osv og så at siste aktivitet rundt det temaet var i høst en gang. Er det fortsatt mulighet for å skaffe seg en slik genser? Hvem har de i kjelleren sin i så fall?

 

De må lages på bestilling i tilfelle, men det var jo snakk om noe om jeg ikke tar heilt feil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førsteopplaget av lokallagsklær er en extremt eksklusiv kolleksjon hvor hvert enkelt merke er håndtrykket på plass av meg: smil :

Og siden dette er lite trolig at skjer igjen har jeg sendt ut et par følere på nye klær men jeg har ikke fått noe svar og så har jeg rett og slett glemt av det. Skal prøve å ta opp igjen tråden etter påske. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flottis. Med nye medlemmer må man jo ha nye gensere til treffene, eller hva? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da e d under 1 måne til ørsta:) E vi klar for tunellen eller? Trur ditte kan bli bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg ikke kunne komme på pizzamøte i dag prøvde jeg å gjøre litt med touren hjemmenifra i steden og det ser ut til at det er godt under en måned til for at alt skal klaffe;)

Update følger (forhåpentligvis i en annen tråd:) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ørsta ble gjennomført med suksess og venter på neste tur!!

 

Ble vel sakt syklurven i ørsta men ser ut som det blir Hareid først etter lista.

 

Hareid - 6 Juli

 

Så til dere som holder til på Hareid, se litt etter plass å spise,samles og evt finne på noe sprell. Om noen der føler de kan vær kontakt person så kan de godt gi fra seg en lyd!! vi hjelper såklart til om det trengs noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

typisk at ej e i syden då da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff..., Hareid altså, har hört att der er mye skummelt folk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vi vente så lenge??? klar for tur NÅ jeg!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel tur til peppes i byen om ikke alt for lenge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ej e brenn klar noooo ej : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff..., Hareid altså, har hört att der er mye skummelt folk?

Skeptisk til å i det heile tatt forlate Sula du Jimmie :D hehehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff..., Hareid altså, har hört att der er mye skummelt folk?

 

Bere ta kontakt du Jimmie så kan ej holde deg i handa vist du er skeptisk hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.