Ålesund lokallag: Pizza On Tour 08!!

Anbefalte innlegg

Hehe, dødt e det ja.... veit ikkje heilt ka en gjeng med tullinga skal finne på her inne;p

 

poenget med turen er å møte nye folk som vanligvis ikke orker å ta turen til Ålesund ;) vi vet der er mange medlemmer så håpet er at de skal komme fram å vise seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter denne, er bare og finne en plass til bilene og gå/ringe en plass og spise og si vi kommer 15-40stk. Done deal og vi kommer, men vis ingen kan eller får fiksa det blir det jo vanskelig og dra inn dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ej synst ditte ser ganske so trist ut gutta...

Ej stemme før å vente til 21 (ettersom ej e heime den 17) , so kan ej snakke mæ napoli kontaktene mine i Ulsteinvik å få dei til å stenge ned sjappa nåken tima so oss fæ regjere å ete masse pizza :)

Eller kannskje eit nytt treff på Hareid ? : rock :

Me want to join , me always at sea! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var pizza on tour avsluttet for i år! Vil tørre å påstå at vi kan kalle det en suksess der vi har fått sett mye ny natur,biler og blitt kjent med nye folk :)

 

Litt synd siste turen gikk i dass men det vil jeg tørre å påstå at det var sykkylvens egen feil.. Man må våkne litt før enn 3 dager før turen når den har vært opplyst om i 3måneder om ikke mer i forveien.

 

Men vi fra Ålesund/Sula tok oss værtfall en tur på trollstigen som avsluttning :)

 

Men vi satser på å gjenta dette neste år tror jeg!?! Om ikke så får dere komme med forslag til nye turer eller ting vi skal finne på.

 

Møtene fortsetter da som vanlig første søndagen vær måned på peppes i ålesund sentrum kl 19.00.

 

Og til ALLE som har tatt bilder under pizza on tour så vil jeg gjerne ha de! Skal prøve å få laget en artikel i treff punkt så vi trenger mange gode bilder :)

 

Kan sendes på mail vwgti@online.no eller i post på cd men send en pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må vi gjenta, var i ørsta og på hareid å det var artig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe flott tiltak! Håper det blir det samme neste år også. Bra jobba til dei som fekk idèen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.