Ålesund lokallag: Pizza On Tour 08!!

Anbefalte innlegg

Bere ta kontakt du Jimmie så kan ej holde deg i handa vist du er skeptisk hehehe

 

: eek : noen som begynner å få litt vel med nærkontakt i klubben etter disse pizza on tour møtene hær: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som begynner å få litt vel med nærkontakt i klubben etter disse pizza on tour møtene hær

 

Nei hehe det var nokk bare et rent tilbud til Jimmie som også var skeptisk til Ørsta og ørstinga, så vi får verne godt om han, om han tør snike seg over med ferga til søre ;) hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare slik det er sakt, jeg har kvinnfolk hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare slik det er sakt, jeg har kvinnfolk hehe

 

: smil : Hørest bra ut: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontakt person i sykkylven ønskes!! neste stopp etter ei pause i ålesund :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka so skjer i Ålesund da ? verte d bærre sånn to stykke eller hur ? tenkte no ej skolle få mæ mej et skikkeli vwaudi treff ej , men self e no ej alltid vekke når d virkeli skjer nåke : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei vi ikke enige om å ta møtet i sykkylven hjemme hos Dag Eivind? Han fyrer grandis 2 dager i forveien:P, nå har jeg ikke vært i sykkylven før så veit ikke hvor mange pizza sjapper der er, men regner med han tar på seg det ufrivillig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dårlig att det er 7september i sykkylven, same helg som rudskogen...

veit det er et par medlemmer og andre vag intriserte som skal nedover til rudskogen den helga..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dårlig att det er 7september i sykkylven, same helg som rudskogen...

veit det er et par medlemmer og andre vag intriserte som skal nedover til rudskogen den helga..

 

Dette burde vi da kanskje gjort noe med!? litt synd at når vi først kommer så reiser folk som vekk.. men er det gatebil?? isåfall bare å holde seg hjemme ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke helt problemet med dette ,første søndag er første søndag..Enten så har du tid,eller så har du ikke :)

Men det har blitt forandra i planene før så...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer? Ingen dekk slitasje idag?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, for en gjeng:) får vell joine dette "styret" om 1 mnd tid:P

kommer til ålesund da, fant meg leilighet i myrlandsveien rundt spjelkavika eller no slikt trur jeg:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra, trenger aktive folk som møter opp :)

 

Aleksander: var pizza idag ja, og før vi spiste så sto vi og så på litt lugubre parkeringer av 2 biler i et kryss.

 

Blei ikke.no spinning nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det en måneds tid igjen til neste stopp magerholmferga å litt over fjorden! altså sykulven eller ka d no hete der ;)

7 september!

 

Vi trenger noen til å sjekke opp spise muligheter å sånt!! om noen vil ta på seg den jobben så send meg en pm :)

Ingen alvorlig stor jobb altså.. kun å undersøke spise plass og snakke med de å finne en plass vi kan samle oss på før og etter. evt kjøre litt ekstra fint på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det en måneds tid igjen til neste stopp magerholmferga å litt over fjorden! altså sykulven eller ka d no hete der ;)

7 september!

 

Vi trenger noen til å sjekke opp spise muligheter å sånt!! om noen vil ta på seg den jobben så send meg en pm :)

Ingen alvorlig stor jobb altså.. kun å undersøke spise plass og snakke med de å finne en plass vi kan samle oss på før og etter. evt kjøre litt ekstra fint på :)

Vi snakka litt(det var det eneste relaterte ang.lokallaget) om dette på Peppes søndag som var.

Så som Torkjell oppfatta det,var det ingen pizzasjappe i Sykkylva som huser en hel bande med VACN folk..

Men på Stranda tror jeg det er større muligheter for sånt...: klø :

Så får vi oss en lengre cruising over fjellet og,lite spennende å kjøre cruising opp Ramstadalen da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes ikke feil ut.. har en måne på oss så litt forandringe går vel bra om det blir bedre der?!?! Har vi noen som er kjent der da å kan ordne noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her på Stranda er det ingen pizzasjapper..

Her produserer vi bare pizza..

i sykkylven har dei Milano, men har ikkje peiling på kor stor plass der er.

Å komme over fjellet vil eg anbefale å komme når snøven har lagt seg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her på Stranda er det ingen pizzasjapper..

Her produserer vi bare pizza..

i sykkylven har dei Milano, men har ikkje peiling på kor stor plass der er.

Å komme over fjellet vil eg anbefale å komme når snøven har lagt seg..

 

hmm va ikke mye å skryte av.. MEN om vi tar en ny vri da og får oss en omvisning på fabrikken så vi får se korsen dem laga grandis så hadde jo det vært knall tøft! :D er dette mulig å få til ska tro??

Om de går med på saken da så stiller jo dem sikkert opp med nystekt grandis på pauserommet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm va ikke mye å skryte av.. MEN om vi tar en ny vri da og får oss en omvisning på fabrikken så vi får se korsen dem laga grandis så hadde jo det vært knall tøft! :D er dette mulig å få til ska tro??

Om de går med på saken da så stiller jo dem sikkert opp med nystekt grandis på pauserommet ;)

 

Der e jo JÆVLIG med plass å spinne på uttafor lasterampene til Stabburet og:) kor happy dem blir e en anna sak.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter Espen i omvisning på stabburet! En eller annen ta tak og fiks det:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her på Stranda er det ingen pizzasjapper..

Her produserer vi bare pizza..

i sykkylven har dei Milano, men har ikkje peiling på kor stor plass der er.

Å komme over fjellet vil eg anbefale å komme når snøven har lagt seg..

 

Maro og den Oliven(?) sjappa da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Milano i sykkylven e ikkje so stort, spørs jo kor mange som kjem... Kva med burger eller chot-stick mat da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det heter jo pizzamøte og pizza on tour... så burger er jo HELT feil..:P men er med på burger jeg:)

 

Men greier dem og steke 30 burgere på en rimelig tid da?

 

Men Grandis turen i standa burde jo la seg ordne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei burger har vi nok av...Pokker heller :P

 

Hvem har mulighet å sjekke opp hva plass som er der inne da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei burger har vi nok av...Pokker heller :P

 

Hvem har mulighet å sjekke opp hva plass som er der inne da?

 

Har vi ikke nok pizza også da? hehehehe.. : vinke :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.