#251 Skrevet August 3, 2008 kommer mest sannsynlig i morra Genialt Lenge siden sist gitt...!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet August 3, 2008 Genialt Lenge siden sist gitt...!! Synes alle skal bli med på monstertruck show på Øvrevoll isteden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet August 4, 2008 Synes alle skal bli med på monstertruck show på Øvrevoll isteden Synes heller at alle skal komme og male ferdig stue/kjøkkentaket mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet August 4, 2008 Bjerke Travbane og Øvrevoll Galoppbane er to forskjellige steder, og for øvrig har det veldig lite i denne tråden å gjøre!! Her er det snakk om Oslo Lokallags samlinger. At det finnes andre ting å ta seg til de dagene vi møtes er det ingen som er i tvil om, men ikke la det ødelegge denne tråden. Vi kan gjerne ta en dugnad hos Thomas og vi kan gjerne dra på Monstertruck, men da går det an å lage egen tråd om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet August 4, 2008 Bjerke Travbane og Øvrevoll Galoppbane er to forskjellige steder, og for øvrig har det veldig lite i denne tråden å gjøre!! Her er det snakk om Oslo Lokallags samlinger. At det finnes andre ting å ta seg til de dagene vi møtes er det ingen som er i tvil om, men ikke la det ødelegge denne tråden. Vi kan gjerne ta en dugnad hos Thomas og vi kan gjerne dra på Monstertruck, men da går det an å lage egen tråd om det Ok. Var det bra møte idag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet August 4, 2008 Det var heeeerrrlich! Dro som sistemann sammen med Rune Jakobsen, David og John K, og det var 22:40... En skikkelig mandagstreffkveld, fikk luftet endel ting og mye bra diskusjoner. Fikk meg også gammel type skiltplate fra en eller annen. Ypperlig! Så slipper vi fra Asker kjøre med Skien-plate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet August 4, 2008 Ok. Var det bra møte idag da? Til tross for tvilsomt vær, så dukket det opp 14-16 biler tror jeg det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet August 4, 2008 Må passe deg så vi ikke ringer kystvakt/immigrasjonsmyndighetene neste gang Mikael 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet August 4, 2008 Må passe deg så vi ikke ringer kystvakt/immigrasjonsmyndighetene neste gang Mikael Jeg var akkurat på ambassaden i dag (Kgl. Dansk Ambassade så klart!) og få nytt pass, så jeg er ikke redd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet August 9, 2008 Husk møte McDonalds, CC-vest i morgen. Jeg tar turen, mest sannsynlig med Passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet August 10, 2008 : smil :Jeg tar en tur i det fine været. Synd jeg ikke har en cab. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet August 10, 2008 Bærumsbandittene kommer for å få dårlig service og kalde burgere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet August 10, 2008 Hmm.. Kanskje jeg skal ta en tur og spise frokost:D Alene hjemme i helga så dårlig med matlaging her:p Men møte Mcdonalds eller CC? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet August 10, 2008 Hmm.. Kanskje jeg skal ta en tur og spise frokost:D Alene hjemme i helga så dårlig med matlaging her:p Men møte Mcdonalds eller CC? Mcd PÅ CC. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet August 10, 2008 De siste dagene har ikke blitt helt som planlagt, så jeg er akkurat inn døra igjen og blir nok ingen CC Vest tur på meg i dag. Så Mr "giv mig Danmark tilbage", vi får gjøre opp for skiltplata på Rudskogen eller pr konto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet August 10, 2008 tenkte å ta meg en tur, men da jeg kun får åpnet pasasjer døra og ikke får låst denne igjen så tror jeg det får vente:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet August 11, 2008 Dro ikke tidlig nok hjem fra sverige så da rakk jeg det ikke igår Men ser vel mange av dere til helgen på rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet August 17, 2008 For de som ikke har fått nok av treff og bilkjøring i helgen så er det lokallagstreff i morgen på McDonalds på Lørenskog. Jeg kommer garantert: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet August 17, 2008 Tenker jeg tar meg en tur jeg hvis bare jeg får byttet bremseklosser foran først. Tror jeg touchet bremsepedalen 2-3 ganger på tur hjem ifra skogen. Metall mot metall gitt. Var helt slutt på belegg rett etter Rakkestad. Godt man har gir å bremse på Har slitt bort 7-8mm med belegg foran idag og igår på bana: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet August 17, 2008 Ganske sliten etter helgen, men ikke nok til å holde meg unna lokallagstreff Sees i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet August 17, 2008 I helga har jeg jobba, og imorra blir jeg nok rimelig busy, så det blir ikke treff på meg da heller: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet August 17, 2008 Jeg kommer og samler opp alt jeg har glemt i vogna til Hans Martins & Co 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet August 18, 2008 Vi kommer nok en liten tur i kveld vi også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet August 18, 2008 Jeg kommer ikke! Hjemme halv tre i natt Eh, Mikael: glemte jo helt femtilappen jeg skylder deg! Sender du noe kontoinfo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet August 18, 2008 Jeg tar meg nok en tur for litt junkfood etter all helsekosten i helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...