Oslo: Treffplan for vår/sommer/høst 2008

Anbefalte innlegg

Jeg hadde planlagt å komme, men han jeg overtok nye 42" tv'n min av spurte om jeg kunne hjelpe ham å flytte :o Synes ikke jeg kunne si ja takk til tv'n men ikke hjelpe til med å flytte resten : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble bare alt for seint i går natt så orket ikke å ta turen i dag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde planlagt å komme, men han jeg overtok nye 42" tv'n min av spurte om jeg kunne hjelpe ham å flytte :o Synes ikke jeg kunne si ja takk til tv'n men ikke hjelpe til med å flytte resten : rolleyes

Derfor du sneik deg unna ja!

Men det får vel være greit da ;)

Du gikk glipp av McFlurry med Lion da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk siste møte på McDonalds Lørenskog i morgen før vi går over i vintermodus.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste møte må man stille opp på! Så her dukker man opp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel innom her da ja... Haper jeg får lønn i morra, nå er kortet tomt (igjen) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nok turen ja. Skal bli godt med litt junkfood.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar turen hvis bilen er kjørbar. : gråter :

Ka har skjedd her da? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forbanna idioter som ikke kan heise opp neshjulet på tilhengerne sine.

Vi traff et nesehjul til en tilhenger på Sørenga i går, med sprekk i clutchhuset som resultat.: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan eventuelt svinge innom å hente dere om dere vil være med å bilen ikke er kjørbar da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan eventuelt svinge innom å hente dere om dere vil være med å bilen ikke er kjørbar da?

 

Trenger ikke det, vi kommer i Caddy'n.. Er kjørbar enda, men vi må nok gjøre noe med den ganske snart ja.. Fatter ikke at det er så vanskelig å feste nesehjulet ordentlig altså : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke det, vi kommer i Caddy'n.. Er kjørbar enda, men vi må nok gjøre noe med den ganske snart ja.. Fatter ikke at det er så vanskelig å feste nesehjulet ordentlig altså : bråk :

 

Forstår jeg det rett at dere kjørte på et nesehjul som hadde røket av en eller annen tilhenger, ellers så dere tilhengeren som mistet det og klarte ikke å unngå det? Uansett er det super kjipt : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår jeg det rett at dere kjørte på et nesehjul som hadde røket av en eller annen tilhenger, ellers så dere tilhengeren som mistet det og klarte ikke å unngå det? Uansett er det super kjipt : gråter :

 

Noen andre som har mistet det.. Så kom vi på tur hjem i går, uten mulighet til å svinge unna og med lav bil måtte jo det bare gå galt selvsagt : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp folkens. Da er det bare å instille seg på vinter modus. Så da ses vi om 6 måneder;) Eller litt før for de som møter i Funes da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.