Oslo: Treffplan for vår/sommer/høst 2008

Anbefalte innlegg

Er det bare å møte opp på desse lokaltreffene? Jeg bor ca 20 sek unna cc-vest så jeg lurte på å ta meg en tur den 24. å bli litt kjent med folk siden jeg nettopp har flytta hit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare å møte opp på desse lokaltreffene? Jeg bor ca 20 sek unna cc-vest så jeg lurte på å ta meg en tur den 24. å bli litt kjent med folk siden jeg nettopp har flytta hit:)

 

Er bare og møte opp det. Vi ser kanskje litt skummle ut der vi står sammlet i ene enden av parkeringstaket, men innerst inne er vi ganske så snille og sosiale;)

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok en tur jeg også! Men er litt blakk etter helgen/siste innkjøp så får spise middag hjemme også heller ta en is på McD :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke! Hjemme halv tre i natt : trøtt :

 

Eh, Mikael: glemte jo helt femtilappen jeg skylder deg! Sender du noe kontoinfo?

 

Er ikke bare deg som er glemsk :o

 

Konto kommer på pm om et kort øyeblikk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk McDonald`s møte på CC-Vest i morgen:)

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har det igrunn vært sagt før i tråden her at slikt er uønsket, men for de som ikke er klar over det, så er det Volksfest på Bogstad denne helgen.

 

Erfaringsmessig er det mange klubbmedlemmer som tar turen dit også. Kanskje fin oppvarming til noen burgere på CC-Vest? ;)

Portene åpner 0900 og premieutdeling og vaffelspising er over i 15-16 tiden :)

LINK

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke no treff på meg denne helga heller:(

Begynner å bli alt for lenge sida nå!

Dere får kose dere med burgern!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer nok ikke i morgen.. Vi er på Flisa, og det er formel 1 i morgen som skal sees før vi drar hjemover ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har det igrunn vært sagt før i tråden her at slikt er uønsket, men for de som ikke er klar over det, så er det Volksfest på Bogstad denne helgen.

 

Erfaringsmessig er det mange klubbmedlemmer som tar turen dit også. Kanskje fin oppvarming til noen burgere på CC-Vest? ;)

Portene åpner 0900 og premieutdeling og vaffelspising er over i 15-16 tiden :)

LINK

 

Må være slapp jeg som ikke har fått med meg dette, jeg bor 2min fra bogstad camping, men vært på Hillclimb greier i lillestrøm hele dagen, får ta en tur bortom å titte nå...

Dette forklarer sikkert hvorfor det har vært så mye bobler i nærområdet siden igår :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke i dag :o Jeg er i København og lander ikke på Gardermoen før i 23-tiden : flau : Men vi sees neste mandag : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke treff i dag? Var på cc vest kl 17:12 og da var det ingen der....?

 

Riktig nok var jeg en time seinere ute men det burde da vært igjen en liten gjeng der: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke treff i dag? Var på cc vest kl 17:12 og da var det ingen der....?

 

Riktig nok var jeg en time seinere ute men det burde da vært igjen en liten gjeng der: klø :

Jo`a var treff, men største delen av de som var der hadde vært på treffet til Oslo VW club på Bogstad camping og de var ganske tidlig ute og begynte og dra alt rundt kl 16. Jeg, Jan-Tore og Kristian dro like over kl 17 så du bommet på oss med noen minutter desverre:o

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det treff der til over helga? altså mandagen da :) 1/9(??)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det treff der til over helga? altså mandagen da :) 1/9(??)

 

Første side i tråden er oversikten ;) Men treff da ja, på lørenskog : vinke :

 

SEPTEMBER

MANDAG 1/9: McDonalds, Lørenskog kl 19.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det treff der til over helga? altså mandagen da :) 1/9(??)

 

Hvis du ser første post i denne tråden vil du se at du har fullstendig rett : ja : Mandag 1/9 er vi på McDonalds på Lørenskog fra kl. 19 og utover : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mr Geertsen: got cash ?

 

Gikk inn på konto i dag ja : ja : Takker og bukker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på godt oppmøte til mandagen da og bra vær. Skal prøve å ta turen da igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra vær kan det se ut til å spøke litt med, men vi møter vel opp i kveld for det : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra vær kan det se ut til å spøke litt med, men vi møter vel opp i kveld for det : ja :

 

Kommer en liten tur idag jeg også.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer vi også. Vi må jo få klarlagt litt til STCC-helga også Mikael?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur idag jeg også :D Får ta med paraply! Ikke stikk av før vi har diskutert stcc-helgen da Roger & Renate :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, vi bør få planene klare nå, for vi er på Flisa neste helg, så det er ikke sikkert vi rekker treffet på søndag da. Men det får vi til. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke idag da A6`en syns det var lurt å spytte ut alle reimene sine påvei hjem fra jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke idag da A6`en syns det var lurt å spytte ut alle reimene sine påvei hjem fra jobb.

Måtte nesten le litt her, det hørtes så utrolig komisk ut når jeg så det for meg :P

Men sånt er kjipt :( Ikke regreim også vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.