Anbefalte innlegg

Gleder meg selv ass :tilber:VR6:tilber:

 

Skulle ikke du på Bug Run a?: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det jeg som har drømt nå eller var det ikke sånn at Wålengen ikke eksisterer lenger? Mente å ha hørt noe om at Våler er blitt utviddet og det nå er asfalt på wålengen der vi campet i fjord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer nok det Knut Erik.

Banen har blitt bygget ut, så det nå er bane der Wålengen var i fjor.

Men camping blir det likevel. I år blir det på høyre side av innkjøringsveien mot banen. Like nærme og en like bra plass. Alt skal være klart til Gatebil som er litt før oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den nye campen er på høyre side av innkjøringa så blir jo det mye bedre! Kanskje man slipper å starte bilen for å kjøre inn til pit, men faktisk er en grei stubb å gå. Uansett så stiller jeg med campingvogna i år igjen.. Gidder ikke ligge på bakken og våkne til enten dritvær eller 40 varmegrader inne i et telt.

Ser ut til at den ikke skal være med i bana den nye delen da? At det er mer en øvingsbane. http://www.vaalerbanen.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

" Ny banetrase i rute 17.03.2008

Den nye østre banetraseen er i rute. Det er lagt ut bærelag på hele ringbanen og etter påske vil banen bli koblet til eksisterende baneanlegg. "

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I`ll be there! Håper bare S2-en er i orden igjen, så jeg får prøvd den på bane...:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tittet både her og der men klarer ikke finne ett kart over hvordan banen ser ut/blir etter ombyggingen? Noen som har kommet over ett kart som viser hvordan banen ser ut nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut ifra de småbildene syns jeg det ser ut til at det blir mer et øvingsområde.. Er vel først og fremst der Vålerbana (Norsk Trafikksenter) har kunder.. Og ut ifra denne artikkelen: http://www.vaalerbanen.no/vis_nyhet.asp?id=174 leser jeg det som at bana blir som den har vært. Jeg personlig håper ihvertfall at bana forblir som den er.. Så ikkeno morro ut det nye partiet :P

Men.. Det jeg er mer bekymra for er camp-område.. Vært i Elverum en tur i dag og da svingte jeg liksågodt nedom Våler. Det var aktivitet på baneområdet, mange stor jord-/sandhauger så ikke så mye å se der. Hele området på høgresia av innkjøringa var urørt ihvertfall..

 

Slenger ved et bilde av området slik det har vært.

Vålerbana.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fall de ikke skulle rekke å få ferdig campområdet til juni (er en god stund til det enn så lenge) er det ikke verre enn å overnatte på Støa camping - under forutsetning at vi får lov å bo der/folk evner å oppføre seg. Med tanke på at treffet er såvidt "seint" på året skal vi ikke se bort fra at dette ikke er et alternativ, da fastcamperne (som de tross alt lever av i det daglige) garantert har inntatt området. Tror det ligger an til gapahuk i skauen ved Våler VGS, gitt:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer fortsatt på hvordan man finner priser og mulighet for kontakt med Haslemoen!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer fortsatt på hvordan man finner priser og mulighet for kontakt med Haslemoen!!!

 

rett over for gata,er det et hybelhus.. er det ikke fult der,kan du sikkert få en hybel der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer fortsatt på hvordan man finner priser og mulighet for kontakt med Haslemoen!!!

 

I følge profilen din har du vært på forumet her en stund..

 

Søk: "kontakt haslemoen" , tredje resultat..

 

Sitat fra John K.

 

Jeg foreslår at dere tar kontakt med Grandal (tilsatt på Haslemoen og ordner med alt) for å få bekreftet de mulighetene jeg nevner her. Grandal har tlf 62437555 på dagtid. Dere bør jo delta på det sosiale sammen med resten av medlemmene. Hilsen "meg".

__________________

John K

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Har vw audi klubben reservert alle romma på Haslemoen den 6-8 juni eller ?

Prøvde å booke i går men alt var reservert 6-8 juni fikk jeg beskjed om.....

 

2. Hvem selger dekk på våler når det er Vw Audi treff ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christer med dekkskift selger vel dekk under treffet. Gjorde hvertfall det i fjord.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men skjønner jeg det riktig nå?

Hvis det nye camp-området ikke er ferdig, blir det ikke noen steder for telt ved banen?

Lite trolig, mtp. Gatebil, men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men skjønner jeg det riktig nå?

Hvis det nye camp-området ikke er ferdig, blir det ikke noen steder for telt ved banen?

Lite trolig, mtp. Gatebil, men...

 

Campområdet BLIR ferdig. De MÅ ha det ferdig til Gatebil, og det er før oss, så det er nok ikke noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men angående Haslemoen er det klubben så har reservert den ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men angående Haslemoen er det klubben så har reservert den ?

 

Den biten har jeg ikke oversikt over desverre, men det går det jo an å spørre dem om når man ringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen i styret har reservert hele Halsemoen til klubben burde den informasjonen iallefall gies ut til medlemmene.. hvis det ikke er tilfelle, og at hele halsemoen er opptatt burde det iallefall varsles om det og, så folk kan finne seg andre alternativer før alt er utleid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer man å få til slik at bane/værsting biler får kjøre i år? Det burde vel ikke være noen problem vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi leier banen på Våler, er dette et "Treff" og ikke et "stevne". Våler-banen har begrensninger når det gjelder antall stevner pr år grunnet støy-restriksjoner vedtatt av fylkesmann og departement, med pålagt måling med direkte forbindelse til Miljøverndepartementet. Det er DETTE som er hovedårsaken til at vi har "litt" problemer med såkalte "versting-biler" på vårt treff.

Nå har det vist seg at det er mulig å "godsnakke" seg til å komme rundt dette, ved f eks at bilen til Olrud Auto/Møller Racing får gjøre noen "oppvisningsrunder". I samme stund KAN vi tillate å bråke litt, men dette er desverre litt uforutsigbart for de som har slike biler mht kjøring hjemmefra og oppmøte.

 

Jeg foreslo for en stund siden at vi kunne "sponset" dette racing-prosjektet med noen klubb-kroner fordi Roger Sanberg og Co kjører med klubb-logo og reklamerer for klubben. Det er mulig at dette ville gitt noe mer velvillighet mht oppvisning av bilen og andre "bråkebøtter" med publikumsappell. Vel, dette får nytt styre og en eventuell banekjøringsgruppe forholde seg til. Hilsen:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, lurer på hvilke forbindelser Gatebil har med Miljøverndepartementet..Ettersom de tilsynelatende kan bråke ganske bra på sine treff på Våler : klø :

 

Men det er vel et "stevne" de har og helt andre regler å forholde seg til kanskje..??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi leier banen på Våler, er dette et "Treff" og ikke et "stevne". Våler-banen har begrensninger når det gjelder antall stevner pr år grunnet støy-restriksjoner vedtatt av fylkesmann og departement, med pålagt måling med direkte forbindelse til Miljøverndepartementet. Det er DETTE som er hovedårsaken til at vi har "litt" problemer med såkalte "versting-biler" på vårt treff.

Nå har det vist seg at det er mulig å "godsnakke" seg til å komme rundt dette, ved f eks at bilen til Olrud Auto/Møller Racing får gjøre noen "oppvisningsrunder". I samme stund KAN vi tillate å bråke litt, men dette er desverre litt uforutsigbart for de som har slike biler mht kjøring hjemmefra og oppmøte.

 

Jeg foreslo for en stund siden at vi kunne "sponset" dette racing-prosjektet med noen klubb-kroner fordi Roger Sanberg og Co kjører med klubb-logo og reklamerer for klubben. Det er mulig at dette ville gitt noe mer velvillighet mht oppvisning av bilen og andre "bråkebøtter" med publikumsappell. Vel, dette får nytt styre og en eventuell banekjøringsgruppe forholde seg til. Hilsen:

 

Det som viser seg er jo at det er ganske mange av disse "bråkebøttene" i klubben etter hvert så man kunne vel kanskje gjort en innsats for å la alle kjøre. Jeg nekter å tro at dette skal være så vanskelig.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.