Anbefalte innlegg

Detta var meget mystisk men nå har jeg visst fått reservert ett dobbeltrom på Haslemoen likevel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som viser seg er jo at det er ganske mange av disse "bråkebøttene" i klubben etter hvert så man kunne vel kanskje gjort en innsats for å la alle kjøre. Jeg nekter å tro at dette skal være så vanskelig.:)

 

Du kan tro hva du vil, men de som har hatt ansvaret for dette arrangementet har jobbet svært hardt for å få "alle" biler til å kunne kjøre fritt, i mange mange år, dette vet også de fleste som har fulgt med litt rundt dette temaet.

 

Kortversjon: Vålerbanen har en rekke regler å forholde seg til både fra bilsportforbundet, SFT, Kommunen etc etc i tillegg til at de selvfølgelig har sine egne synspunkter på hva de tillater, som f.eks nei til prøveskilt. Dette er noe vi som leier bare må forholde oss til, og gjøre det beste ut av. Som de andre klubbene får vi ikke dispensasjon fra støy- og lisenskravene slik som bilsportforbundets egne arrangementer + Gatebil, noe som legger rammene for hvilke biler Vålerbanen lar oss få ha utpå der.

 

Et konkret alternativ er å ikke arrangere noe på Vålerbanen, noe de fleste nok vil synes er et dårligere alternativ skulle jeg tro.

 

 

Et annet alternativ man _kan_ gjøre noe med er å arrangere treff andre steder også - noe som for inneværende år blir gjort ved at styret har satt opp 2 banetreff på Rudskogen (mot normalt 1) hvor de har litt mer fleksible regler rundt støy og prøveskilt, slik at de fleste værstingene får kjøre.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan tro hva du vil, men de som har hatt ansvaret for dette arrangementet har jobbet svært hardt for å få "alle" biler til å kunne kjøre fritt, i mange mange år, dette vet også de fleste som har fulgt med litt rundt dette temaet.

 

Kortversjon: Vålerbanen har en rekke regler å forholde seg til både fra bilsportforbundet, SFT, Kommunen etc etc i tillegg til at de selvfølgelig har sine egne synspunkter på hva de tillater, som f.eks nei til prøveskilt. Dette er noe vi som leier bare må forholde oss til, og gjøre det beste ut av. Som de andre klubbene får vi ikke dispensasjon fra støy- og lisenskravene slik som bilsportforbundets egne arrangementer + Gatebil, noe som legger rammene for hvilke biler Vålerbanen lar oss få ha utpå der.

 

Et konkret alternativ er å ikke arrangere noe på Vålerbanen, noe de fleste nok vil synes er et dårligere alternativ skulle jeg tro.

 

 

Et annet alternativ man _kan_ gjøre noe med er å arrangere treff andre steder også - noe som for inneværende år blir gjort ved at styret har satt opp 2 banetreff på Rudskogen (mot normalt 1) hvor de

har litt mer fleksible regler rundt støy og prøveskilt, slik at de fleste værstingene får kjøre.

 

:)

 

 

Jeg vet jo at det er norsk trafikksenter som er vanskelige,men jeg skjønner ikke helt logikken ved at man kan bruke prøveskilt på norske veier og ikke på en bane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg er blind,men når er datoen for treffet? (om det er satt enda)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2. Hvem selger dekk på våler når det er Vw Audi treff ?

Vi kommer til å ta med oss evt dekk og felger som er forhåndsbestillt opp til hovedtreffet.

Satser på å kanskje ha med dekkmaskin opp dit også, men kan ikke love dette 100% enda.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan også lønne seg å gnikke og pusse bilen sin godt på hovedtreffet i år !!

Dekkskift.no sponser Peoples Choice vinnerene (audi og vw) med hvert sitt gratis 18" RS6/RS4-II felgpakke m/ 225/40-18 Vredestein Sessanta til en verdi av 10.000 pr. sett !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer noen få biler fra Hadeland også men, ikke så mansterke som vi pleier. Så jeg håper noen vill leke med oss få som kommer på kvelden. Kjent for og være litt sjenerte vi Hadeland's folk så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å finne vestfold gjengen det! Ta med grillmat og godt humør.. Vi står for vekking! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høre kjempe bra ut, gleder meg alerede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å finne vestfold gjengen det! Ta med grillmat og godt humør.. Vi står for vekking! ;)
Er det noen som har tenkt å sove altså ??? : haha : Spørs om jeg må legge meg i Passaten i år....Biltema-teltet jeg lå i ifjor ble rene saunaen : fis :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har tenkt å sove altså ??? : haha : Spørs om jeg må legge meg i Passaten i år....Biltema-teltet jeg lå i ifjor ble rene saunaen : fis :

 

Hehe, sov i sedan i fjord, Avant i år, med madrass baki blir nok bra.. På høsttreffet ifjord hadde jeg i tillegg med en 500w varmeovn på passasjer setet.. Gleder meg til treff sesongen som starter på lørdag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ligger f#¤"#¤ ikke i bilen igjen. Blir telt og kropslig oppvarming.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sov i sedan i fjord, Avant i år, med madrass baki blir nok bra.. På høsttreffet ifjord hadde jeg i tillegg med en 500w varmeovn på passasjer setet.. Gleder meg til treff sesongen som starter på lørdag..

 

Jeg overnatta i en 3 dørs Golf 3 ett år der nede....... Det var kjedelig. Spesielt med en kroppslengde på 187 cm....... ALDRI om jeg gjør noe slikt igjen =)

 

EDIT - litt info vedrørende Haslemoen og Overnatting.

 

Haslemoen er full. Pga noen andre arrangement osv. Klubben har ikke reservert noen rom der altså.

Anbefaler folk å ligge på Campingen som Vålerbanen har klar i år. Da det vil være en scene med div underholdning samt at det vil være gratis mat servering der en av dagene og div andre arrangement.

 

Andre plasser og overnatte er :

 

Heia Hotell AS

2436 Våler i Solør

62 42 02 00

Her kommer en del VACN medlemmer til å være.

 

Elverum Camping

http://elverumcamping.no/

 

Her kommer det også til å være en god del medlemmer. Som alltid. Det som er greit her er at det som regel er god plass til bilene rundt hyttene. Og folka (to brødre tror jeg) som har denne Campingen er innmari greie og hyggelige folk. Samt at det er mulig og sove her om natta, og det er forholdsvis rimelige priser.

 

Gule sider treff :

http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=hotell+elverum

http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=hotell+v%E5ler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg følger nok lite med. Er det ny camp på VÅler?

 

Også leste jeg tråden og fant litt mere info,

 

Noen som har sett noe bilder fra hvordan det vill se ut der eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig du finner info om dette området på http://vaalerbanen.no (jeg fant ikkeno)

 

Men jeg kan sjekke litt mer i morgen rundt dette. Se om det er mulig å få noen beskrivelse osv av dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer til å ta med oss evt dekk og felger som er forhåndsbestillt opp til hovedtreffet.

Satser på å kanskje ha med dekkmaskin opp dit også, men kan ikke love dette 100% enda.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hepp ok men jeg har kjøpt nye Nokian Hakka Z so im good ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lest gjennom posten men fant ikke dato?:confused: sikkert jeg som har oversett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke en moderator redigere 1.Post med dato og info?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til Våler-treffet i år.

Blir ferdig med eksamen rett før, så spørs om ikke Rust-Eze'n skal nedover en tur, sammen med Nikon'et :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg også eksamen tirsdagen før, feire at jeg er ferdig på skolen på Våler jeg da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har siste på fredagen, sååå... vi får se hvor kjørelysten man er fredag kontra TIDLIG lørdag.

Men er vel fler lokale helter fra barteland som skal sydover også så. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har siste på fredagen, sååå... vi får se hvor kjørelysten man er fredag kontra TIDLIG lørdag.

Men er vel fler lokale helter fra barteland som skal sydover også så. ;)

 

De har holdt det for seg selv isåfall.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke en moderator redigere 1.Post med dato og info?

 

Er nå endret med dato ;) info ligger ligger litt her og der skal se om jeg kan samle litt i kveld ;)

 

P.S. nå er det 30 dager igjen : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ glær mæ! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.