#326 Skrevet Juni 5, 2008 Bjørn C Carlsen herr teknisk avd: Får man lov til å skru ut "begge" frontlykten hvis man har spreder/tåkelys? Er jo meldt 28 grader så det kommer til å bli bra varmt.. Kan vel svare for Bjørn C. her. Kjørelys/grøftelys er fult lovlig da vi ikke kjører når det er mørkt så hovedlyktene kan fjernes for bedre kjøling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet Juni 5, 2008 http://www.yr.no/sted/Norge/Hedmark/Våler/Braskereidfoss/ : eek : Neeeeeeei.... Håper vi unngår regn da. At det blir litt skyer er vel bare fint for min del, da jeg ser ut som en rosa hummer allerede etter litt dårlig solkrembruk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet Juni 5, 2008 Kan vel svare for Bjørn C. her. Kjørelys/grøftelys er fult lovlig da vi ikke kjører når det er mørkt så hovedlyktene kan fjernes for bedre kjøling. Regna egentlig med det , men greit å spørre før en skrur de ut.. Takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet Juni 5, 2008 Woohooo! Nå bærer det rett ut for å vaske og pakke ferdig den gamle campingvogna Våler - døkk er advart, nå kommer je himmatt att! (Er opprinnelig fra Kongsvinger.. ) Tror dette kan bli en vanvittig flott helg bare alle husker nok væskeinntak (og nei, da mener jeg faktisk ikke baaare øl) samt solkrem, solkrem og atter solkrem. Itte gøtt å sitta i cæmpingstoln med brønnin rigg væsj? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet Juni 5, 2008 Regna egentlig med det , men greit å spørre før en skrur de ut.. Takk takk Bedre å være på den sikre siden enn å bli stående å se på de andre som kjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet Juni 5, 2008 Må si som svenskene sier: SLUTA TJATA NU! Dakar deg som ikke får utpå banen å kjøre bil da:/:/:/ Du får ordne med lisens om alle de andre værstingene, tror du også skjønner at sikkerhet kommer først... Er flere enn deg som ikke får stille i helga, men vi får ta igjen ekstra hardt på Rudskogen senere iår... Og en ting til : www.justfuckinggoogleit.com Peisa inn ett søk på "racetrack insurance" Fikk feks dette treffet: http://www.roadsters.com/insurance/#race Pluss en masse andre selskap/treff Dere må i det minste prøve før dere sutter og bærer dere, er viljen der, får dere til det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet Juni 5, 2008 Men måten du svarer på her jo som se en sutrende guttunge som ikke tåler å bli tilsnakket. Tar den Håkon men man blir litt oppgitt når man prøver så godt man kan men at det alltid er noen som må suttre og klage (nå skal det sies at jeg ikke har noe med årets vålertreff og gjøre så jeg skal ikke ha noe kredit for jobben som er gjort i år) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet Juni 5, 2008 Jaaaaaaa!!!! Jeg og Espen skal ha det gøy med skattekart og pilsdrikking;) Så kan de andre fortsette og diskutere;) hehe Men du slenger deg da med du å Brage;) Det høres ut som en plan! Brage kan få være med, men jeg er litt mer usikker på Kjell-Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet Juni 5, 2008 heftig detta om prøveskilt! hehe.. selv kommer jeg for å se på de vakre vag-bilene! selv kommer jeg til å parkere langt unna ettersom det ikke er noe å vise fram en orginal touran! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet Juni 5, 2008 Jeg melder meg på den, parkere laaangt unna jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet Juni 5, 2008 Er vell ikke noen som skal reise opp på søndag morgen fra oslo a? tror ikke jeg kommer meg opp dit før da:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet Juni 5, 2008 jeg kjører nok opp og ned alle dagene.. ettersom jeg syns det blir for teit å bo i telt aleine og ikke alt for lang vei hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet Juni 5, 2008 Kan vel svare for Bjørn C. her. Kjørelys/grøftelys er fult lovlig da vi ikke kjører når det er mørkt så hovedlyktene kan fjernes for bedre kjøling. Hvis man ikke har spredere/takelys og trenger å skru ut den ene lykta for bedre kjøling, fult lovlig det også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet Juni 5, 2008 Det høres ut som en plan! Brage kan få være med, men jeg er litt mer usikker på Kjell-Magnus Lett med jeg ass!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet Juni 5, 2008 Det høres ut som en plan! Brage kan få være med, men jeg er litt mer usikker på Kjell-Magnus "Kan få være med"...? Javel... Hvor langt unna skal vi grave den ned, tro...? Hihi... heftig detta om prøveskilt! hehe..selv kommer jeg for å se på de vakre vag-bilene! selv kommer jeg til å parkere langt unna ettersom det ikke er noe å vise fram en orginal touran! hehe.. Pisspreik! Jeg har stått i hele dag for å få en dønn original Touran fri for swirls (rakk det ikke helt...), og den skal stå midt på området (for ytterligere korrigering), så ikke skam deg over bilen din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet Juni 5, 2008 "Kan få være med"...? Javel...Hvor langt unna skal vi grave den ned, tro...? Hihi... Pisspreik! Jeg har stått i hele dag for å få en dønn original Touran fri for swirls (rakk det ikke helt...), og den skal stå midt på området (for ytterligere korrigering), så ikke skam deg over bilen din! Greit, du ER med Vi finner et fint sted til den! hehe! Jeg har ikke noen utstillingsbil selv, men jeg skal for pokkern ikke GÅ langt ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet Juni 5, 2008 Ler godt nå... å diskusjonen fortsetter. enkelte må bare ha siste ordet Om du mener det der var for å ha siste ordet, så får det heller være. Hadde en hyggelig samtale med Bjørn Chr Carlsen som har ansvaret for kjøringen på tlf tidligere i dag, og det løser seg forhåpentligvis for de fleste. Espen; Du har ansvaret for at jeg verfall får 1 øl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet Juni 5, 2008 Espen; Du har ansvaret for at jeg verfall får 1 øl. Da skal du jaggu "sove" med meg ass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet Juni 5, 2008 Haha, du mener det ja.. Vi får se hvor mange øl du skraper sammen, men ser nok dessverre ut som det bare blir dagstur på meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet Juni 5, 2008 En ting jeg lurer på, går bilene igjennom en teknisk kontroll før banekjøring, og hvis ja, hva er minimumkrav for tykkelsen på bremseskivene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet Juni 5, 2008 Da skal du jaggu "sove" med meg ass! At det var...? Skal du drikke øl eller rosa paraplydrink? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet Juni 5, 2008 Det vil nok ikke bli målt noen tykkelse på skivene dine. Men bremseveske vil bli sjekket, men hvis du er i tvil på at det holder burde du bytte eller la være å kjøre! Kontroll før kjøring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet Juni 5, 2008 At det var...?Skal du drikke øl eller rosa paraplydrink? For å si det sånn, hvis jeg får låne paraply av deg, så tar jeg gjerne en drink med deg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet Juni 5, 2008 Hvis man ikke har spredere/takelys og trenger å skru ut den ene lykta for bedre kjøling, fult lovlig det også? Det har alltid vært OK med èn lykt som virker tidligere iallefall, men den SKAL virke ! Det er ganske stor forskjell med og uten lys for de som skal se i speilet og holde oversikt over hvor bilen bak er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet Juni 5, 2008 Det vil nok ikke bli målt noen tykkelse på skivene dine. Men bremseveske vil bli sjekket, men hvis du er i tvil på at det holder burde du bytte eller la være å kjøre! Kontroll før kjøring! De er ikke nye, men vil tro de fortsatt holder en stund. Bare lurte på om det var noen spesielle restriksjoner, slik som når man for eksempel sjekker bremsevæske. Bremsevæsken ble byttet i vinter, så den skal hvertfall holde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...