Lokallagstreff Trondheim - ny runde med lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ihvertfall trillende. Vidar må melde avbud da han er på bygdeturné :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å komme meg en tur den 26.mai, hvis det da ikke blir for mye jobb med bilen for å få den klar til hovedtreffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer dårlig at 26. mai er dagen før eksamen... men kanskje jeg rekker en kort tur innom :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere noe samlinger i ferien også eller?

Jeg er i trøndelag uke 27-30 regner jeg med så hadde jo vært gøy å møtt noe fålksvagen Æwdi folk i trøndelagen også :)

(Sør-trøndelag er det vel jeg kommer til å være. Rognes/Støren)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere noe samlinger i ferien også eller?

Jeg er i trøndelag uke 27-30 regner jeg med så hadde jo vært gøy å møtt noe fålksvagen Æwdi folk i trøndelagen også :)

(Sør-trøndelag er det vel jeg kommer til å være. Rognes/Støren)

 

Velkommen skal du være :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det treff imorgen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er det. Datoen for neste treff står i trådens tittel samt i første post (og oppdateres etter hvert treff).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er det. Datoen for neste treff står i trådens tittel samt i første post (og oppdateres etter hvert treff).

 

Uuups, kommer imorgen jeg! Tar med en kompis som er medlem, han er påjakt etter skiltplater og merker!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt syk : bh :, men kommer innom en tur. Første gang på lenge det gitt, og med ny bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi å kansje kommer skliende en tur å kiker til dere, med nye a4 til samboern:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi å kansje kommer skliende en tur å kiker til dere, med nye a4 til samboern:)

 

Ingen kvinnelige klubmedlemmer å se i dag heller... :P

 

 

Takk for oppmøtet, ble en del biler og folk idag og. Hyggelig å se at vi ikke har skremt bort VW-folket heller ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dårlig med VW-folk der ja! Føler meg ikke så veldig skremt, så lenge vi dropper å se under panseret ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen kvinnelige klubmedlemmer å se i dag heller... :P

 

 

Takk for oppmøtet, ble en del biler og folk idag og. Hyggelig å se at vi ikke har skremt bort VW-folket heller ;)

 

feiger ut sju:P Vart så jeg plukket sund cab innvendig istede;) hehe... Beskjeden knette,greit å snakke på forumt,men vet liksom ikke hvordan jeg skal gripe ann det å møte dere :P hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

feiger ut sju:P Vart så jeg plukket sund cab innvendig istede;) hehe... Beskjeden knette,greit å snakke på forumt,men vet liksom ikke hvordan jeg skal gripe ann det å møte dere :P hehe...

 

Var på mitt første lokallagstreff idag jeg, ingen som var skummle: haha :Bare og hoppe i det, så går vel praten skal du se!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har glemt av å oppdatere tråden, men det er altså lokallagsmøte igjen i dag :)

Ser for meg at det blir gjennomført innpå macern hvis ikke været blir bedre i en fei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre minst mulig før jeg får den nye føleren på veivhusventilasjonen. Så kommer nok ikke idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påminnelse om nytt møte kommende mandag. (Imorgen!) Da ser det ut til at været er mer med oss denne gangen :) Skiltplater og klistremerker medbringes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ligger i planen å komme seg en tur hvertfall :P søknad i 3 eksemplarer er levert til damen og tid er satt av , nå gjelder det bare ikke å sovne under barnetv :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påminnelse om nytt møte kommende mandag. (Imorgen!) Da ser det ut til at været er mer med oss denne gangen :) Skiltplater og klistremerker medbringes.

 

Med "med oss" mente du at regnet fulgte etter og passet på å være tilstede på Sluppen eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom litt sent til møtet ,men kan hvertfall si med sikkerhet at regnet var der :P

Fikk no hvertfall luftet S4'en og prøvd vindusviskerene. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

St.hansaften folkens!

Dårlig dag for oss familiefedre.....

Bli grilling i sydvest og kuling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leste om han der St.Hans i avisa i dag ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er neste treff?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vært litt stille på denne fronten pga ferietid og slikt i det siste, men neste treff skal etter planen avholdes 21. Juli :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kommer på mandag? Vidar, skal du avgårde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.