Lokallagstreff Trondheim - ny runde med lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

Har bare bil med gåen toppakning, så må evt. rusle ifra ranheim :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel "takk for sesongen" : vinke :

Selv om jeg ikke har vært på noe form for lokallagstreff her oppe på evigheter :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var da litt folk innom også :)

Var dette "avslutningstreffet" for i sommer eller blir det noe flere da? (Må da gå ann å ha ett og annet treff i vinter også)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ble da ca 20 stk som møtte opp i dag??

 

A4en din så fin ut Marius : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marius: såklart skal vi fortsette med treffene utover høsten og vinteren. Mulig vi drar ned frekvensen ett hakk, men foreløpig er det fortsatt annenhver mandag som gjelder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ble da ca 20 stk som møtte opp i dag??

 

A4en din så fin ut Marius : ja :

 

Takk for det Ola :)

 

Marius: såklart skal vi fortsette med treffene utover høsten og vinteren. Mulig vi drar ned frekvensen ett hakk, men foreløpig er det fortsatt annenhver mandag som gjelder :)

 

Det er jo bra. Må jo få vist frem "nybilen" jeg henta igår :P

Kanskje vi skulle fått til et lokalt treff med noe snøkjøring om det er mulig også? Vet en gjeng på stjørdal fikk leie lånke og ha treff der med snøkjøring forrige vinter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lånke på vinteren hadde vært knall Marius ;) Har endelig bil til å stille på skikkelig vinterføre med i vinter jeg også. Har ikke vært på lokallagstreff på år og dag, men så har jeg også da 10 mil å kjøre. Rekker det nok ikke nå den 13., men skal prøve å få det til utover høsten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal på treff i dag? Skal prøve å komme meg i vei i dag og håper jeg ikke blir alene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer innom en tur jeg :) Skiltplater og diverse klubbeffekter er med i bagasjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startet med fotball treninger på mandager, så det blir litt vanskelig å komme seg på treff fremover. Billigste måten å få ned vekta på bilen det veit du :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Vi har en RS2 i klubbens nærmiljø? :D

Har trening på mandager jeg og + 3kl bachelor...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte idag :) Skulle ta noen bilder, men kameraet ville ikke samarbeide, så dere får bruke fantasien..

 

 

Støtig fremmøte på Audi idag også - Er det virkelig så lite VW i området? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er litt merkelig det der, har liksom ikke vært VW på lokalt oppmøte her på alle de år : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo en avskilta opprusta vw stående :P

Bra det var litt oppmøte i dag da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får kombinere en kveld da vet du Kay! Du på røde skilter, og jeg med Rust-Eze'n :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir neste treff, kanskje jeg tar meg en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråd oppdatert. Holder oss til annenhver mandag frem til det begynner å snø iallefall, men lurer på om en skal trekke innendørs snart. Forslag til alternative møteplasser under tak ønskes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråd oppdatert. Holder oss til annenhver mandag frem til det begynner å snø iallefall, men lurer på om en skal trekke innendørs snart. Forslag til alternative møteplasser under tak ønskes :)

 

Er jo p-garasje 50 meter bortenfor der vi bruker å stå da? Men det er jo bare tak da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo p-garasje 50 meter bortenfor der vi bruker å stå da? Men det er jo bare tak da.

 

Tror det er en bom inn dit. Det er et privat parkeringsanlegg uansett, så vi skal vel være forsiktige med bare å kjøre inn dit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal på treff i morgen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt umulig det hvis bilen starter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt umulig det hvis bilen starter :)

 

Du må bare huske å ta med startsveiva... så går det så mye bedre enn å sykle den igang ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg kommer også. Og så tror jeg to kompiser av meg fra stjørdal kommer med en A4 og en 200 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

off skulle gjerne ha vært med, men er for langt for meg :( 2 timer å kjøre .. off

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke all verden til oppmøte idag. Men så kom jo selvsagt regnet idag også. Merket godt att vi trenger en plass under tak å stå ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.