Lokallagstreff Trondheim - ny runde med lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

Du må bare huske å ta med startsveiva... så går det så mye bedre enn å sykle den igang ;)

 

Hehe, ja du får være med snart så du kan sveive da vettø :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iflg kalenderen er det treff i morgen ja. Styret har desverre ingen mulighet til å møte i morgen pga uforutsette aktiveter, så klubbmatriell blir det dårlig med :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Vidar sier: neste offisielle treff blir 24.november.

 

24. avholder vi også valg til nytt lokallagsstyre, så vil man bruke stemmeretten må man møte opp. Mer informasjon om dette kommer straks i en annen tråd. Mulighet til å være med i styret gis også i den andre tråden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hepp, jeg er klar for skli møte i morgen hvertfall. Hærlig Quattro vær ute no hvertfall , håper det holder seg i morra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg og tatt turen jeg også. Men A4'en står i Meråker. Så tror ikke jeg får muligheten til å stikke bort :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir neste treff da? Og er det noen som har med merker/plater da? trenger noen til vinterbilen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror Kay skrev noe om den 8 i en annen tråd her. kommer vel mere info regner jeg med :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste lokallagsmøte, også det siste i 2008, blir 8.desember - førstkommende mandag klokken 19.00 som vanlig.

 

Vi møtes på vanlig plass og kjører til Dolly på Lerkendal hvor vi spiser pizza og har det hyggelig sammen som en avslutning på 2008. Det nye lokallagsstyret for 2009 blir også presentert.

 

Det er i følge kalenderen treff den 22.des også, men jeg antar at folk er opptatt med andre ting da - meg inkludert - så det utgår som offisielt treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søknad er sendt og innvilget av høyere makter (madamen :P ) så jeg skal no i vei på mandag : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer bortom en tur :)

 

 

hehe skulle vel bare mangle :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess, får se om problembarnet har lyst på en luftetur :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess, får se om problembarnet har lyst på en luftetur :D

 

hey eksamens-slaven... ramler du innom ranheim før blodpris ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hey eksamens-slaven... ramler du innom ranheim før blodpris ? ;)

 

Seff, greit å ha med noen som kan skyve også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

200'n har fått på vinterskoa, iskaldt skinn-interiør og fjerna ekstra lys , superklar årets siste treff:p

 

Tviler på at Morten Lund stiller med A4'n da den ikke kommer ut av gårdsplassen:p haha

Bra jeg har god plass i bilen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et kjempe treff i dag :) god pizza var det også.: rock :

Håper vi kan få til mere slik i framtiden også : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var vel årets siste treff over. Var da et passelig oppmøte med 8 mann/biler eller noe sånt?

Fikk da spist pizza og snakket bil i allefall, så ble da trivelig.

Skulle egentlig ta noen bilder fra treffet tenkte jeg, men glemte såklart å gjøre det :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt varmere innendørs og langt bedre mat enn på crapdonalds, så dette var det fristende å gjenta ved en senere anledning ;)

 

Styret vil takke for oppmøtet så langt i år, og ønsker vel møtt også neste år! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi jo et stykke inn i 2009 allerede :P Og lurer da på om når vi skal ta årets første treff? Interesse for 12.januar, eller er det for tidlig enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hepp yttrer forslag om å legge treffet til søndag kl 19 i stede.

og evnt om vi skal ta en liten vote e.l på om vi skal ha det 1 eller 2 ganger i måneden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi jo et stykke inn i 2009 allerede :P Og lurer da på om når vi skal ta årets første treff? Interesse for 12.januar, eller er det for tidlig enda?

Folkens; hva med da å starte 2009 lokallagstreff-tråd ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.