#151 Skrevet Januar 23, 2009 Stikker kanskje innom jeg også, er uansett i by'n på søndag så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Januar 24, 2009 Jess, tar vel turen tenker jeg.. må bare huske på det da, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Januar 24, 2009 Må vel prøve og ta seg en tur dit da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Januar 25, 2009 Minner om treffet ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Februar 3, 2009 Da er det vel treff helgen som kommer igjen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Februar 7, 2009 Virka ikke som det var stor interesse for dette. Så spørs om jeg blir hjemme og monterer senk istede da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Februar 7, 2009 I morgen du tenker på? (Datoer er alltid kjekt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Februar 7, 2009 I morgen du tenker på? (Datoer er alltid kjekt) Jepp. Søndag 08.02.2009 kl 19:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Februar 8, 2009 Det ser dårlig ut i dag.... ingen som skal ut å leke med quattroen altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Februar 8, 2009 Nye servopumpa har ikke kommet enda, så må vente litt til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Februar 8, 2009 Hvis jeg drar noe sted i dag (og forlater forberedelser til bachelor) blir det en ettermiddagstur/retur Levanger. Heeeeerlig med møkkabil og dette snøværet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Februar 8, 2009 Ser ut som det blir dårlig med oppmøte idag ja. Montering av senk her så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Februar 8, 2009 Prøvde meg på Levanger-tur, ga straks faen .. Men vi får ta det senere, se om ikke møkka-Passaten klarer å stille igjen. Har Kay deltatt noe i det siste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Februar 8, 2009 Hva skal folkens med quattro hvis de ikke bruker den i det nydelige været? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Februar 8, 2009 Ble ingen tur på meg desverre.. stiller forhåpentligvis sterkere neste treff den 22. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Februar 9, 2009 Prøvde meg på Levanger-tur, ga straks faen .. Men vi får ta det senere, se om ikke møkka-Passaten klarer å stille igjen. Har Kay deltatt noe i det siste? Kay jobbet overtid Men jeg lever fortsatt, og satser på å plutselig komme sidelengs i en rundkjøring nær deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Februar 14, 2009 Husk å ta med skiltplater på treffet 22.! Må nesten ha litt klubb-prylar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Februar 14, 2009 hallo. treff søndag 22. som jeg forstår? aldri vært på noen av treffene sidn jeg er såppas fersk her, men håper på å græie å komme en tur å hilse på noen av dere:) blir ellers litt vanskelig for meg å møte opp på mesteparten av treffene fram til sommeren ettersom jeg er i millitæret:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Februar 15, 2009 får hive meg med neste søndag jeg også, hadde vært greit å drøftet om noen skal bli med nedover til Bug run, er jo en stund til enda. men greit å være føre var. mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Februar 15, 2009 Kommer den 22 jeg i allefall Skiltplater og merker skal jeg komme på og ta med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Februar 16, 2009 Jeg slenger vel sikkert innom jeg også tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Februar 16, 2009 skal prøve å få rota meg til å stikke innom jeg også. må bare skaffe barnpie først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Februar 16, 2009 Stiller i egen bil om det ikke dukker opp noe plutselig og uventet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Februar 17, 2009 Tar en tur med min "nye" S-bil jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Februar 17, 2009 Tar en tur med min "nye" S-bil jeg også Har du kjøpt deg "ny" bil? Grattis i så fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...