#30876 Skrevet Juli 5, 2015 I kveld e det lokallagstreff! Eg komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30877 Skrevet Juli 5, 2015 Då e me jo 3! Godt grunnlag for ng shitsnakk og burgera! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30878 Skrevet Juli 5, 2015 Hadde håpt å få t å komma eg og. Men ser ut for at eg muligens ska på båttur så får se ka eg rekke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30879 Skrevet Juli 5, 2015 Er på ferie så jeg kommer ikke, men jeg er vell ikke den som møter opp mest heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30880 Skrevet Juli 5, 2015 Hei Fest på gang sjekk egen tråd: rock : http://forum.vacn.no/showthread.php?276901-jeg-har-blitt-40-%E5r!!-fest-hjemme-hos-meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30881 Skrevet Juli 5, 2015 Tour de France og fotballkamp(er). Selv ikke 25 grader, sol og happyhour på Mækkern får meg ut da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30882 Skrevet Juli 5, 2015 Da blir det snart en einser til på veien i rogaland. En eldre kar som har kjøpt den gamle svarte gtien min som bor på forus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30883 Skrevet Juli 7, 2015 Longshot, men er det noen som har 5x120 spacere liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30884 Skrevet Juli 7, 2015 Nope. Sjekka og me Daniel som har BMW nå, han hadde heller ikje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30885 Skrevet Juli 9, 2015 Hei. Er det noen som har bit til drain plug til girkasse Audi A4 b5 som jeg kunne lånt? Møller nekter selvfølgelig å selge spesialverktøy. På forhånd takk. Mvh Kristoffer 40639878 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30886 Skrevet Juli 9, 2015 Hvordan bit er det da? Er ikke bare en stor umbrako? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30887 Skrevet Juli 9, 2015 Selve fyllehullet er 17mm umbrako. Tror det andre er slik som denne: http://www.amazon.com/dp/B008K7YO6G?tag=viglink20740-20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30888 Skrevet Juli 9, 2015 Får sikkert kjøpt det på tools eller noe. Når jeg var på møller så ble det endring i regler og vi fikk ikke nektet noen å kjøpe spesialverktøy. Rart om de har endret på det igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30889 Skrevet Juli 9, 2015 Skal sjekke Tools. Vet du hva det bitet heter? Jeg snakket med delesalg på Møller idag tidlig. Da sa hun at de ikke solgte spesialverktøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30890 Skrevet Juli 9, 2015 Til info. Fikk tak i det på Tools i Sandnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30891 Skrevet Juli 14, 2015 Hoi folkens Noen som er interessert i å ta en liten skrujobb mot betaling? Skulle skiftet skiver og klosser bak, og klosser foran på min golfmk6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30892 Skrevet Juli 15, 2015 Hoi folkens Noen som er interessert i å ta en liten skrujobb mot betaling? Skulle skiftet skiver og klosser bak, og klosser foran på min golfmk6 Deet er jo fort gjort å gjør selv, hadde nettopp alt av på a4en min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30893 Skrevet Juli 17, 2015 Da har fått coilover så skal gjøre bilen litt bedre i svingene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30894 Skrevet Juli 18, 2015 Husk ny bolt til fremre bærearmer da de gamle ofte knekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30895 Skrevet Juli 18, 2015 Husk ny bolt til fremre bærearmer da de gamle ofte knekker Uenig. Husk å ikke prøv å løsne multiknirken, å heller løsne øvre bærearmer inn mot motorrom, kommer til å spare deg for mye arbeid Har skrudd på coilovers på en og en annen a4, så det funker! Så la øvre bærearmer stå i helt ute mot hjulet, og heller ikke rør endeledd, så blir det mye lettere. Om du ikke har løftebukker, så sett bilen på støttebukker, ihvertfall bak, så slipper du spenn fra stab stag og gjør jobben lettere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30896 Skrevet Juli 18, 2015 Joda du får det av på den måten også, men utsetter i grunn bare problemet. Får man ut bolten og satt inn ny som er satt inn med fett så er man kvitt problemet for evig og alltid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30897 Skrevet Juli 18, 2015 Ikke enig Finni :peg satt og inn boltene mine med Fett ,men andre gangen eg skulle ha de av satt de like forbanna godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30898 Skrevet Juli 18, 2015 Jepp, grunnen til at den sitter så jævlig er vel fordi den bøyer seg? så ville heller spart glosene til bærearmene skal byttes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30899 Skrevet Juli 18, 2015 Den setter seg pga irr. Bytta på flere biler hvor skruen kommer ut som en drøm når det er gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30900 Skrevet Juli 18, 2015 Den setter seg pga irr. Bytta på flere biler hvor skruen kommer ut som en drøm når det er gjort. Hei Har du fått hentet alle deler, ser det ok ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...