Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Hei

Har du fått hentet alle deler, ser det ok ut?

 

Hei, har hentet de ja :)

Ligger på østlandet for øyeblikket siden jeg tok fly, men henter de neste helg tenker jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du satt inn bolten din med fett Lasse ? xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han gjorde ett Forsøk på å være morsom;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var 2 stk som kom seg til Lysebotn.... Var det ikke snakk om klubbtur dit?

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har det 12-kant spesialverktøyet som trengs for å løsne calipterholderne bak på golf mk6?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rått eg og en kompis skal snart kjøre oss en tur til lysebotn i hver Vårs Jetta 1 blir muligens i følge med ett par golf 1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk melding av han som bytta t seg Caravellen min for ein drøy måned siden, masse problemer og han kreve 10000,- av meg ellers går han t politiet og anmelde meg for å ha stjåle audien eg bytta mod caravellen. Vett ikkje heilt ka eg ska gjørr aent enn å gå sjøl t politiet å anmelda han for utpressing:-\ Audien har han ikkje levert salgsmelding på heller, så eg får ikkje skiltene før det e oppklart:-(

Blir litt lei av at kver einaste bil-handel ska gå t helvete. E vel ingen nyhet at om du kjøre ein 33år gammal bil så må du rekna me å få olja på pipesettet? Har nå skrudd nok på det eg fekk i retur og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger en 14mm 12-kantpipe.

120-150kr på tools.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk ny bolt til fremre bærearmer da de gamle ofte knekker

 

Den e notert.Fikk beskjed av svogerne min som skal gjøre jobben for meg at jeg byrd kjøpe nye fjærbeinlager og bytt samtidig.

 

Bytt til stiver stabstag foran og bak e noen vits.Vet bilen skal krenge mindre men hørt de en bitch å kjører på vinter med.

Tenk på kanskje hive på et hr stabstag sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har det 12-kant spesialverktøyet som trengs for å løsne calipterholderne bak på golf mk6?

 

Ja, skal ut til Kvål i kveld via verkstedet på Sola. Ca 19. Møtes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den e notert.Fikk beskjed av svogerne min som skal gjøre jobben for meg at jeg byrd kjøpe nye fjærbeinlager og bytt samtidig.

 

Bytt til stiver stabstag foran og bak e noen vits.Vet bilen skal krenge mindre men hørt de en bitch å kjører på vinter med.

Tenk på kanskje hive på et hr stabstag sett.

 

Alltid lurt å bytte de hvis bilen har kjørt en del, koster lite og enkelt å bytte når du har alt i dele fra før av.

 

Ang stabstag så er det avhengig av hva du er på jakt etter. Bilen blir mer overstyrt som mange vil si er positivt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audien har han ikkje levert salgsmelding på heller, så eg får ikkje skiltene før det e oppklart. E vel ingen nyhet at om du kjøre ein 33år gammal bil så må du rekna me å få olja på pipesettet? Har nå skrudd nok på det eg fekk i retur og.

 

Regner med at dette byttet ble gjort med en "gentleman agreement" dvs. ingen papirer eller kjøpekontrakt ble undertegnet....

 

Har du levert salgsmelding på Caravellen? Hvis ikke kan jo du anmelde han for å ha rappet den?

 

Uansett har du vel elektroniske spor som sier at dere avtalte å bytte biler, så det spørs om han kommer noen vei med å anmelde deg for å stjålet bilen hans.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen kjøpekontrakt nei.

Var inne på politistasjonen idag, det er helt klart og jeg har skriftlig bevis på at jeg ikke har stjålet bilen. Bare den ene meldingen han sendte med trusler om å melde bilen stjålen er godt nok bevis:-P

Jeg leverte salgsmelding med en gang, bilen hadde jo skilter og jeg vil helst slippe å betale hans bomregninger.

 

Har sendt skriftlig krav om fullbyrdelse av handel, med 14dagers frist og etter det går jeg til forliksråd.

Også gitt beskjed om at om motoren virkelig er havarert kan han komme her og hente den jeg har stående, forutsatt at videre dialog går på en normal måte uten trusler og skjellsord.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka er det med folk... Hadde det vært eg som hadde byttet bil med deg å noe hadde sjedd hadde eg tenkt uflaks og ferdig med det åsså fått tak i en ny motor å fikset problemet. Dette spesielt med tanke på at det er en 33 år gammel bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kan jo skriva ei lista på feilå så va på bilane eg fekk i bytte... ikkje småtterier det heller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skal ut til Kvål i kveld via verkstedet på Sola. Ca 19. Møtes?

 

Takk men fikk tak i! Satan det var trangt baki der....!

 

Kjøpte på bilxtra forresten, 80kr med vacn-rabatt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen så vett kor eg får tak i Funplates her i området?

 

Sko hatt ett til å klistre over skiltå når eg tar bilder av bilen(e) så eg sleppe å redigera det vekk....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk i klubb her har mye rart, er det noen som har 3d printer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Roger Myhre i klubben. (Myhre skilt og gravering.) Han fikser det meste☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt så finner du på ebay, da får du tysk skilt med valgfri tekst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.