Anbefalte innlegg

SÅ NÅ BLIR DET BUGRUN!!

Godt å høre!

Har blitt noen opp- og nedturer her også.. endte med at vi ikke får kjørt einser bortover pga midlertidig vognkort som er ugyldig i utlandet, så da ble det 2ærn isteden. Så i kveld har vi rydda og vaska til den store gullmedaljen.. utrolig hvor mye dritt som kan samle seg i en bil på et år! Rakk tilogmed et olje/filterskift & motorvask! Så i morgen drar vi avgårde sammen med Gry, og vi møter vel en gjeng i Karlstad tenker jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre!

Har blitt noen opp- og nedturer her også.. endte med at vi ikke får kjørt einser bortover pga midlertidig vognkort som er ugyldig i utlandet, så da ble det 2ærn isteden. Så i kveld har vi rydda og vaska til den store gullmedaljen.. utrolig hvor mye dritt som kan samle seg i en bil på et år! Rakk tilogmed et olje/filterskift & motorvask! Så i morgen drar vi avgårde sammen med Gry, og vi møter vel en gjeng i Karlstad tenker jeg :D

 

Akkurat det med vognkortet hadde jeg driti i Nils... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, verre med forsikring som ikke gjelder for kjøring uten nødvendige dokumenter. Tar ikke sjansen, dessverre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, verre med forsikring som ikke gjelder for kjøring uten nødvendige dokumenter. Tar ikke sjansen, dessverre...

 

Forsikringa gjelder vel om du har foreløpig vognkort da, jeg har foreløpig vognkort på leader'n. Den har jo forsikring for det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom den er i forskriftsmessig stand (Eu-ok osv), så kan da ikke et midlertidig vognkort være nok til at forsikring ikke gjelder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, nå drar vi fra Hamar straks i hvertfall. kjapp dusj og så er vi på vei. God tur til alle dere andre også. Vi sees.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, nå drar vi fra Hamar straks i hvertfall. kjapp dusj og så er vi på vei. God tur til alle dere andre også. Vi sees.

 

hvordan er det om jeg bestemmer meg for å komme etter senere i kveld, er det plass rundt sånn sirkus der dere står da eller? må få ordna salgsmeldinger og forsikring før jeg evt tuter til sverige ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er det om jeg bestemmer meg for å komme etter senere i kveld, er det plass rundt sånn sirkus der dere står da eller? må få ordna salgsmeldinger og forsikring før jeg evt tuter til sverige ;)

 

Det går bra. Alltids plass ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GGOOOODDDDD TUR da folkens! ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åker klokka 11. Lillestrøm, Fetsund, Charlottenberg og Arvika.. 84 Jetta 2.9 VR6 Turbo. Ser oss på en bensinstasjon, garantert!! hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur folkens, skulle virkelig ønske jeg kunne blitt med :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur folkens, skulle virkelig ønske jeg kunne blitt med :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur folkens, blir ikke tur på meg iår gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur folkens, blir ikke tur på meg iår gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen siste klokkeslett man slipper inn på campingen på fredags kvelden? Kan noen holde av en plass til norskecampingen eller blir den full før den tid? Er det strømuttak der?

 

MVH Frank

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen siste klokkeslett man slipper inn på campingen på fredags kvelden? Kan noen holde av en plass til norskecampingen eller blir den full før den tid? Er det strømuttak der?

 

MVH Frank

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen siste klokkeslett man slipper inn på campingen på fredags kvelden? Kan noen holde av en plass til norskecampingen eller blir den full før den tid? Er det strømuttak der?

 

MVH Frank

 

det er vel ikke strøm, å en plass skal man vel alltids finne :P å vi har sluppet inn midt på natten før uten noe problem, det var sånn klokka 4 natt til lørdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen siste klokkeslett man slipper inn på campingen på fredags kvelden? Kan noen holde av en plass til norskecampingen eller blir den full før den tid? Er det strømuttak der?

 

MVH Frank

 

det er vel ikke strøm, å en plass skal man vel alltids finne :P å vi har sluppet inn midt på natten før uten noe problem, det var sånn klokka 4 natt til lørdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser da ikke så ille ut med tanke på været selvom det godt kunne vært noe varmere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser da ikke så ille ut med tanke på været selvom det godt kunne vært noe varmere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Dan Henning drar om en halvtime. :)

Snakkas. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Dan Henning drar om en halvtime. :)

Snakkas. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe kolonne gjennom Østfold mot mantorp imorgen?

Skulle egentlig sitte på en venn med en caravelle, men han er nygift og vill være hjemme med kjerringa, så kansje jeg må starte opp 79 gti en : rolleyes. Tenkte jo egentlig ikke kjøre den nedover iår, men kansje vi må for at vi skal komme oss :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe kolonne gjennom Østfold mot mantorp imorgen?

Skulle egentlig sitte på en venn med en caravelle, men han er nygift og vill være hjemme med kjerringa, så kansje jeg må starte opp 79 gti en : rolleyes. Tenkte jo egentlig ikke kjøre den nedover iår, men kansje vi må for at vi skal komme oss :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felles avreise fra Shell tvers overfor Momarkedet kl. 09:00 i morgen. Veit ikke om noen konvoi fra noe sted før det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.