Anbefalte innlegg

jeg dukker opp på mysen jeg.. kjører bakgatene :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg dukker opp på mysen jeg.. kjører bakgatene :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg dukker opp på mysen jeg.. kjører bakgatene :o

 

Backstreet Boys! :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk orden på bilen ja?

 

Det finner vi ut av i løpet av morgendagen. Oppfører seg bedre, men ikke helt bra. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle så gjerne ønske jeg skulle være med på dette treffet, det får bli neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen delvis pakka og det meste er i bunn og grunn klart. Vi får håpe at BugRunværet kommer i år også, slik at jeg får bruk for solkremen:p. Det er for galt å bare måtte gå i langbukser der borte - slikt er vi jo ikke vant med.

 

Håper på en samlet og fin konvoi fra Momarken til Mantorp (om enn noe mer spredd når vi nærmer oss Töcksfors:D).

 

Natta: vinke :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bilen pakket og nesten klar. Hvor er fluktstolen min???

 

Da bilen var fullpakket kom jeg på at jeg skulle ha med et hjul til også. Scirocco er tydeligvis ikke ment som noen familiebil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er avkjøring for 'PugRun' guttene om 10 min! Ser dere snart gutter! Glær mæ : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da drar vi også straks! Ses på Momarken: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var man hjemme igjen... Alt i alt en kjempe bra tur i år også... Sees neste år....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hjemme og nydusjet etter en flott helg på Bug Run.

 

11juni 2010 ses vi på mantorp igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var HELT sjef! Dusj nå var priceless..

 

BugRun 2010, gleder meg allerede!: rock :: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en fin tur, toppers som alltid å være på bæggrønn. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en kjempehelg som vanlig folkens. Endog så ble helgen litt sur for min del da bilen valgte å knele på kongsvinger. Stiller enda sterkere til neste år istede ;) Vi sees plutselig igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regn med meg neste år :D Dette var sabla moro! Kom inn døra for en drøy time siden, og triptelleren stoppet rett oppunder 1000 km!

...i 2010 lover jeg å ha med eget varmt tøy (takk til Kristian P. og Therese S.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt herlig å være på jobb nå. Men, tusen takk for en bra helg. Var godt å komme seg helt hjem. Poloen har funnet ut at den er redd for oppoverbakker, så i bakkene opp fra Tusenfryd måtte jeg helt ned i 2. gir for å i det hele tatt komme opp.

 

Vi sees på BugRun 2010!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...i 2010 lover jeg å ha med eget varmt tøy (takk til Kristian P. og Therese S.)

 

Jeg har hørt at finværet er tilbake i 2010 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått sovet litt etter en topp helg på BugRun! Endte opp med å kjøre litt i over kant av 2000 km, så var temmelig lei pizzabil når jeg kom hjem i natt!:P Bilder kommer snart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET tror jeg på Anders! :D (Blir det da kombinert Gatebil og BR?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt at finværet er tilbake i 2010 ;)

 

Da ska jeg huske bikinin :P

 

Kjempe treff folkens :) Ses neste år seff : rock :

 

Grattis til vinnere :)

 

Jeg hadde det kjempe kult på bane for første gang, og skjønner jeg har litt sporvalg å lære meg. Det var noen einsere og dreisere som gikk noe grønnj*vlig der :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en kjempe helg folkens !! :)

 

Uten tvil om hvor man skal dra i 2010 for å si det sånn..

 

Weeee

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en topp tur. Neste år får vi prøve å stille med VW også, slik at vi slipper på PUGRUN'e : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for ei kjempehelg (og takk til Christer for lån av jekk):). Konserten på lørdag tok greit av og orningsvakten måtte gå i Duracellmodus en stund;). Men jeg fattet en dårlig avgjørelse da jeg lot Gråtassgenseren bli igjen hjemme:p. Natt til lørdag kunne det virke som at kroppen hadde gitt opp å berge bakbeina og at planen var å amputere dem med brødkniven lørdag morgen. Det er lenge siden jeg har vært så kald.

 

Forresten må jeg nevne at en god del av oss var veldig flinke til å kjøre i konvoi også - faktisk begge veier: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.