#51 Skrevet Juni 11, 2008 Dersom alt går etter planen kommer det ihvertfall en sinna rado nedover.... dog på henger Har Jesus stått opp fra de døde igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 11, 2008 Jeg er klar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 11, 2008 Dersom alt går etter planen kommer det ihvertfall en sinna rado nedover.... dog på henger på henger? er 360dager å skru på.. om 10 av de er effektive så burde både rado'n og en viss 16t golf komme seg nedover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 11, 2008 på henger? er 360dager å skru på.. om 10 av de er effektive så burde både rado'n og en viss 16t golf komme seg nedover.. Er vel ikke det at den ikke er kjørbar..... men som enkelte vel har erfart tidligere er det kjipt med bil som streiker 500 km unna hjemme. Ikke alle som gidder å slepe eller bli slept 50 mil vet du Rune Og med 360 mekkedager så bør vel RA komme seg nedover også (med mindre du bruker 359 av de på andre prosjekter) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 11, 2008 Er vel ikke det at den ikke er kjørbar..... men som enkelte vel har erfart tidligere er det kjipt med bil som streiker 500 km unna hjemme. Ikke alle som gidder å slepe eller bli slept 50 mil vet du Rune Og med 360 mekkedager så bør vel RA komme seg nedover også (med mindre du bruker 359 av de på andre prosjekter) fare for det vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 11, 2008 Dersom alt går etter planen kommer det ihvertfall en sinna rado nedover.... dog på henger Den trenger ikke å være sint en gang, bare møte opp (jeg blir sint om det har langhåret interiør ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 11, 2008 hehe ja den røde med langhårete intriør er ikke veldig pent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 13, 2008 Den trenger ikke å være sint en gang, bare møte opp (jeg blir sint om det har langhåret interiør ) Jesus nærmer seg.. og stiller heller med korthåret interiør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 13, 2008 Jesus nærmer seg.. og stiller heller med korthåret interiør Flocking nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 13, 2008 Syns jesus skal få seg nye frontlykter jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 13, 2008 Syns jesus skal få seg nye frontlykter jeg Ja, det må iallfall moddes noe på dem der in time Originale har man også spart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 13, 2008 Den så spennende ut Satse på at den er ferdig torsdag 21.mai 2009 da eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 13, 2008 gleder meg til å sitte på jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 14, 2008 Syns jesus skal få seg nye frontlykter jeg Jeg synes jesus bør få seg en vask... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 14, 2008 Jeg skal på bugrun neste år!! Ser morsomt ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 14, 2008 hmmm, gleder meg til neste år allerede veit! lurer på hva slags bil en skal ta neste år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 14, 2008 tja.. flere som er tvil om det ja veit ikke heeelt om det blir gti allikevel jeg da:p time will sjåvv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 14, 2008 Ja bilvalget til neste år blir sikkert bestemt rett før en skal nedover:) Måtte kjøpe en for det formålet i år: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 14, 2008 blir nok golfen neste år også.. satser på å få gjort litt på den til neste års bug run;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 16, 2008 over 1700 vw tilstede i år! det er ikke dårlig;) får håpe det blir like liv neste år da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 17, 2008 http://www.bugrun.com/?VINNARNA_2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 17, 2008 http://www.bugrun.com/?VINNARNA_2008 ser det mangler noen bilder der ja!!! *kremt* hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 17, 2008 ser det mangler noen bilder der ja!!! *kremt* hehe;) Synes det er akkurat nok bilder jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 17, 2008 ser det mangler noen bilder der ja!!! *kremt* hehe;) De har vel sensurert litt tenker jeg, ikke alt som egner seg på "trykk" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 17, 2008 Litt av en forskjell på snittalderen på vinnerne av luftkjølt og vannkjølt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...