Anbefalte innlegg

Blir antagligvis 6 stk VR6 Turbo biler som drar ned på torsdag. 1xVento, 4xGolf mk3 og 1xJetta mk2.

Alle har sagt seg villig til å bli med. Og nå som vi har så god tid til å planlegge mtp fri fra jobb/familie så er det lettere å gjennomføre.

 

Vi har ju snakka om at ja ska bli me hvis det blir bil på mej til den tiden. Bug run treffet står ju veldigt høgt opp på min ønsketreffliste. Men det er bare å se hur det går. Tiden går fort og snart er der mai. Men hadde vart kjekt at få med sei dette treffet i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

turen går TIDLIG torsdag så vi er 100% sikre på at vi får nok plass. Vi blir garantert mange flere en i fjor og allerede da slet vi med plass selv om vi hadde god plass til å begynne med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gir blanke F i når på torsdag vi drar, jeg er med uansett :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man reiser jo onsdagen da:P haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Mantorp skal vi...! om det så er " I FILLER" ...!.: vinke :

 

Satser på Torsdag her og....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man reiser jo onsdagen da:P haha

 

God tur ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

onsdag ja, hmm da begynner vi å snakke tidlig avreise :P

Men jeg er med tidlig torsdag uansett, og gud steike som jeg gleder meg!!

 

 

ohh forresten bare 129 dager igjen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel nesten så man bare kan stoppe på veien opp igjen fra wørthersee og campe på mantorp hele uka ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel nesten så man bare kan stoppe på veien opp igjen fra wørthersee og campe på mantorp hele uka ;)

 

DET hadde ikke vært helt feil :P

 

Apropos Wörthersee? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har jeg ny motor i einsern er jeg med lett!

 

håper det blir noen flere fra trøndelagen som skal nedover, kjipern å kjøre alene et godt stykke.

 

mvh

stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg henger meg med om passaten er oppe å brummer innen da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har ju snakka om at ja ska bli me hvis det blir bil på mej til den tiden. Bug run treffet står ju veldigt høgt opp på min ønsketreffliste. Men det er bare å se hur det går. Tiden går fort og snart er der mai. Men hadde vart kjekt at få med sei dette treffet i år.

 

Jeg vurderer også BugRun til sommern og hadde hvert artig å treffe på deg Jimmie :)

 

er vel nesten så man bare kan stoppe på veien opp igjen fra wørthersee og campe på mantorp hele uka ;)

 

Det er noen år siden vi var der sammen sist, så er vel på tide igjen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer også BugRun til sommern og hadde hvert artig å treffe på deg Jimmie :)

 

Takk detsamme. Da satser vi på at det blir BR i år:) Har ju endelig komt mej igång med bilen min, så no MÅ ja bli ferdig. Vi snakkes Roy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå sitter jeg på 95% av alle delene jeg trenger til 3,5 vw produkt så jeg burde nå få klart å dra i år :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ja folkens, 71 dager igjen and counting :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ja folkens, 71 dager igjen and counting :D

 

Blir helt sjef!!: rock :: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle så gjerne ha blitt med. Får stå på litt fremover nå. Må leve og kose seg utenom bil filla også. Ikke kaste bort alt på den:)

Viktig det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har MYE å gjøre om cab'en skal bli kjøreklar til BR gitt. Men skal absolutt prøve :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har MYE å gjøre om cab'en skal bli kjøreklar til BR gitt. Men skal absolutt prøve :D

Pøh, du har da ikke mye igjen :P

Jeg har også tenkt meg til BR med Manila.. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle så gjerne ha blitt med. Får stå på litt fremover nå. Må leve og kose seg utenom bil filla også. Ikke kaste bort alt på den:)

Viktig det.

 

Er viktig å få blitt med på Bugrun Kristian. Du har nok av tid til å slappe av og kose deg med ikke bilrelaterte ting etter Bugrun;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er viktig å få blitt med på Bugrun Kristian. Du har nok av tid til å slappe av og kose deg med ikke bilrelaterte ting etter Bugrun;)

 

Du har rett, men tenker jo litt på lommeboka også. I det siste har den fått smake litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøh, du har da ikke mye igjen :P

Jeg har også tenkt meg til BR med Manila.. : eek :

 

Hehe.. Jammen du ER jo pågangsmot da! Går ikke like fort her i gården ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har rett, men tenker jo litt på lommeboka også. I det siste har den fått smake litt.

 

Er jo snart feriepenger;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

der ja, hehehehe gode gamle minner : haha :

 

bilen min er så vidt med på den filmen også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.