#1 Skrevet Juni 9, 2008 Jaja boys'n gørls.. Ikke noe å vente på her.. dekkene har nok ikke blitt kalde og bøtene ligger fremdeles til betaling, men til Rudskogen skal vi!! Her er det bare å hive inn huskelister på hva som gikk galt på siste tur, og hva vi trenger mer av på neste "Camp Stavanger". En tinge er iallefall H11TES sikkert: MYGGSPRAY!! Det skal pakkes ned idag!! evt kjeledress og en mygghatt med hull til sugerør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2008 Hehe... På an igjenn. Ska me se om me greie å få denne tråden lengre enn den andre? Eg ska hvertfall gjør mitt beste for å ver me. Ska se om ikkje eg greie å fiksa fri den helgå og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2008 Friste med ny tur ja, men då blir det med egen bil. Sitte på hotell i Danmark nå, og frese nedover (vel og merke i 90+hk TDi tempo...) te Ingolstadt i mårå. Litt forum har me alltids tid te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2008 Kommer hjem fra Malorca 16. august: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2008 Kommer hjem fra Malorca 16. august: bh : Hopp på flyet til Gardemoen og taxi nedover Finner alltid en plass til deg i en bil på vei hjem på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2008 Hmm... tror eg ska klare å bli med denne turen altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2008 Den e allerede avmerka i kalenderen, så bort DET ska eg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2008 Er det samme opplegget på rudskogen? Banekjøring på lørdag og søndag, og utstilling søndag? Kanskje me greie nonstop te kristiansand før me stoppe denne gangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2008 jepp stemmer d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 9, 2008 kossen e d i forhold t våler? nermere elle kortere avstand for oss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 9, 2008 Nærmere og da kan vi ta ferja horten - moss.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 9, 2008 For de som kommer på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 9, 2008 Komme fint oppå den, sleppe å kjøra ner i bunn elle opp om du har låge bil åg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 9, 2008 Eg e sååå mesunnelige på dokke så nettop har vert på tur at eg ska gjørr ALT eg kan for å ver med!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 9, 2008 Komme fint oppå den, sleppe å kjøra ner i bunn elle opp om du har låge bil åg.... Det e spør kem du treffe av de som jobber der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 9, 2008 Jeg er med, men skal huske å ta med sveiseapparat og lære meg å ikke være trøtt til neste treff:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 9, 2008 jeg får se om jeg blir med.. må vel klare å komme meg dit og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 10, 2008 Allerede planlagt, så dit ska eg.. Får bare håba Caddyen e klar te då Ska godt gjørrs men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 10, 2008 Stille faktisk eg og Om eg klare få fres på 16v'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 10, 2008 Klart du gjørr!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 10, 2008 Allerede planlagt, så dit ska eg.. Får bare håba Caddyen e klar te då Ska godt gjørrs men.. Ann må jo ver klar!! Du fer bare skriga ut når du vil ha ng hjelp! E jækli go t det moralske støtte greiene altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 10, 2008 Vi får se da Chris, hvem som stiller på startstreken først Jeg skal iallefall forsøke å kjøre fletta av deg med min nyinnkjøpte Golfert Kjell, du er velkommen her som pils-langer og pølsegriller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 10, 2008 aner noen dugnadskvelder her jeg.. bare å spørre så kan jeg være vertøylanger.. lyst på et baneprosjekt jeg og nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 10, 2008 Da ser det kanskje ut som om det blir et prosjekt på meg også snart.. hehe.. Hva det blir kan være en overraskelse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 10, 2008 Kjør på Kjell og Petter.. aner jeg en ny innsats for å få tak i et kurant verkstedlokale?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...