Stavanger: Rudskogen 15. - 17. august

Anbefalte innlegg

God tur folkens.. : gråter : Jeg har ikke fri på fredagen, så jeg kommer rasende etter i 14:00 tiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur folkens.. : gråter : Jeg har ikke fri på fredagen, så jeg kommer rasende etter i 14:00 tiden...

 

Husk myggbekjempelsesmidler Øyvind. Ikke gyldig unnskyldning denne gangen for å reise hjem lørdagskvelden. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha, ja de ville tatt seg ut noe annet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur folkens.. : gråter : Jeg har ikke fri på fredagen, så jeg kommer rasende etter i 14:00 tiden...

 

Ah, den er kjip..- da venter vi i spenning.. hehe.. øla står klar når du kommer.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe vel Kjell hvias du fikser et fat øll så tar eg med tappetårnet : smil :

Kommer meg vist hjem fra riggen onsdag 13 august. Så det blir vist tur på meg og i år : rock : uten noen gode bremser på bilen : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenne at eg glede meg allerede... :) Blir ein goe gjeng denne gang og ser det ut til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det samkjøring fredags morgen fra statoil ålgård som dere har gjort tidligere? Ser ut for at det går rette veien med golfen og at eg blir med dere på tur:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok samkjøring fra Statoil ålgård går jeg ut i fra ja. Tidspunkt har vi ikke satt enda så vidt jeg vet. Regner med det blir kanskje i 9-10tida. :)

 

Oppfordrer flest mulig til å kjøre egen bil så får vi den største kolonnen! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut. Gleder meg!! Må finne meg en passasjer som kan holde meg med selskap. Stor kolonne høres glitrende ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenne at eg glede meg allerede... :) Blir ein goe gjeng denne gang og ser det ut til...

 

Ska du kjøra sjøl du elle kem ska du sidda på me? Viss du ikkje har, så trenge eg en copilot

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt noe til å kjøre henger fortsatt. Tviler på at generalen holder t/r oslo + banekjøring :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og dama har også fri fredag å mandag. Gleder meg til denne turen ja :)

 

Bare håper jeg får bytta multiknirken før vi reiser så jeg slipper å kjøre så mange mil med denne knirkelyden :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og dama har også fri fredag å mandag. Gleder meg til denne turen ja :)

 

Bare håper jeg får bytta multiknirken før vi reiser så jeg slipper å kjøre så mange mil med denne knirkelyden :P

 

Fått delene? (tar tid gjennom tollen i Norge desverre)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ta meg fri jeg også da, eneste som er problemet er at jeg vikarierer for sjefen. Kan jeg da gi meg selv fri ? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ta meg fri jeg også da, eneste som er problemet er at jeg vikarierer for sjefen. Kan jeg da gi meg selv fri ? hehe

 

 

Klart du kan:) Du er jo sjefen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått delene? (tar tid gjennom tollen i Norge desverre)

 

Petter.

 

Får delene i morgen faktisk. Gikk veldig raskt med UPS :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg regne med at du tar med lavoen Kjell, eg vil gjerna bokka plass i den denne gangen og :): rock :

 

Kluge: Har avtalt med Kjell at eg ska sidda på med han denne gang, få med deg sibben så du sleppe å kjøra aleina!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg regne med at du tar med lavoen Kjell, eg vil gjerna bokka plass i den denne gangen og :): rock :

 

Kluge: Har avtalt med Kjell at eg ska sidda på med han denne gang, få med deg sibben så du sleppe å kjøra aleina!

 

 

Sibben ska verme, men d va d om han får lappen tebake te den ti!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, me ser koss det blir, hvis me e for mange mann ska ingen kjøra aleina iallefall.. Ser ut te å bli ei skikkelige kollonna.. Blir sjef : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motgang motgang.. : gråter : skulle hive på nye bremseslanger idag.. ikke en eneste nippel var ok å løsne, og bremserørene bøydes i alle himmelretninger og rust i lange baner..

Ser ikke lyst på livet nå nei! :shf:

Kan det være at det er noen i Stavanger eller omegn som har utstyr til å lage nye bremserør?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, må jo ver mest muligt me bila, så å kjøra mer enn 2 i en bler någe bortkasta, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motgang motgang.. : gråter : skulle hive på nye bremseslanger idag.. ikke en eneste nippel var ok å løsne, og bremserørene bøydes i alle himmelretninger og rust i lange baner..

Ser ikke lyst på livet nå nei! :shf:

Kan det være at det er noen i Stavanger eller omegn som har utstyr til å lage nye bremserør?

 

Mål lengden på de, biltema har ferdig lagd ubøyde rør i div lengder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

greit nok det, men er det ikke lurt med rørbøyetang i det minste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har tang Øyvind..:) og Kjell skal du ha med deg samme teltet så sist så kunne jeg og tenke meg å booke rom denne gangen og:) iallefall foreløpig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.